گیاه میوه و گل نهال در پارک ها و بزرگراه ها: MP

میسور/Mysuru: با بیان اینکه پرورش مهم تر از این تعداد در کاشت نهال, Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha گفت که جنگل

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

میسور/Mysuru: با بیان اینکه پرورش مهم تر از این تعداد در کاشت نهال, Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha گفت که جنگل مقامات بخش باید بیشتر تمرکز بر صرفه جویی در محیط زیست و محیط زیست با کاشت میوه دار و گیاهان گلدار در پارک ها و همچنین در امتداد بزرگراه ها و جاده های دیگر.

او بیش از Mysuru منطقه توسعه هماهنگی و نظارت بر جلسه کمیته در Chamundeshwari سالن در منطقه ای کمیساریای دفتر در اینجا این است که در طی آن او به بررسی پیشرفت مرکزی-بودجه پروژه های خود را در Lok سبها حوزه.

اشاره به این که بزرگراه ملی وزارت کاشته شده چریش و مانند دیگر درختان مفید در بیش از 45 کیلومتر از جاده حلقه بیرونی در شهرستان Simha گفت که وزارت جنگل مسئولان باید اقدامات لازم برای کاشت میوه, گل و مفید دیگر درختان در امتداد تمام جاده ها که منجر به و از شهر.

و اشاره کرد که این مهم است که به پرورش نهال پس از کاشته او گفت که CSR (مسئولیت اجتماعی شرکت ها) صندوق می تواند مورد استفاده برای خرید و نصب و راه اندازی از درخت سپاه پاسداران است.

مرد-درگیری حیوانات

اشاره به انسان و حیوانات درگیری های قبیله ای در Hamlets در سراسر Mysuru و Kodagu مناطق MP کارگردانی جنگل مقامات اداره برای گرفتن گام های فوری مانند حفر ترانشه نصب از مسیر راه آهن موانع و از جمله آثار دیگر به منظور جلوگیری از دست دادن جان انسان و مزرعه تولید در روستاها به ویژه کسانی که هم مرز با جنگل های خارج از مرکزی و بودجه.

Nirantara Jyothi طرح

با اشاره به برق قبایل Hamlets در Mysuru منطقه Simha گفت که در مجموع 7,784 خانه شناسایی شده اند در قبیله ای Hamlets برای قدرت اتصال تحت Nirantara Jyothi' طرح و ساندرلند مسئولان باید اقدامات خود را برای ارائه قدرت اتصال به آنها را.

ساندرلند Superintending مهندس Munigopalraju گفت که این اداره در حال حاضر با توجه قدرت اتصال به 448 خانه های قبیله ای تحت عنوان 'Sowbhagya' طرح و مناقصه برای خط تفکیک پروژه به زودی خواهد بود دعوت کرد.

گروه خانه

اظهار نظر در پروژه های مسکن MP می خواستم به دانم که چرا ساخت و ساز از 2,400 گروه خانه در K. R. مونتاژ بخش بود بی ارزش به تاخیر افتاد.

اشاره به این که این گروه پروژه مسکن یک مرکزی-بودجه یکی از, او گفت که این پروژه در حال بررسی است و پس از سال 2018 است. از او پرسید: Karnataka زاغه توسعه مدیره مقامات برای تسریع در این پروژه به عنوان هر گونه تاخیر بیشتر منجر به هزینه تشدید.

بیان کرد که در آن آمده است به او توجه کنید که اکثر خانه های ساخته شده و تحت JnNURM طرح تا به حال غیر مجاز سرنشینان به خصوص در Ekalavyanagar, Kamanakerehundi و Amriteshwara طرح او گفت که زاغه مقامات هیئت مدیره باید راه اندازی یک درایو به درایو غیر مجاز کارکنان و تحویل خانه های واقعی بهره مند است.

او همچنین خواسته مقامات به گزارش او اگر هر نماینده مردم آمد در راه خود را.

در نظر گرفتن استثنا در برخی از قانونگذاران افتتاح مرکزی-تامین پروژه های Simha گفت که مقامات باید آن را یک نقطه به دعوت نماینده برای افتتاح و قانونگذاران باید تنها ریاست.

درآمد Adalats

خواستار اجباری برگزاری درآمد Adalats هر ماه او گفت که مقامات باید شامل MP در اجرای تمام MNREGA کار می کند.

با اشاره به زیر زمین (UG) قدرت کابل با این نسخهها کار گرفته شده توسط MCC او گفت که در حال شکایت است که آثار اعضای کمیته بودند بی ارزش و اذیت و آزار پیمانکاران و این باید متوقف شود در یک بار.

او همچنین هشدار داد که MCC باید با احتیاط ممکن است دو صورتحساب در تمام آثار اجرا شده توسط آن است.

نماینده خواست های مدنی بدن مناسب برای اطمینان از پر کردن تمام ترانشه حفر شده در تخمگذار UG کابل به منظور جلوگیری از هر گونه آسیب به عابران یا رانندگان.

معاون کمیسر Abhiram G. Sankar, MCC کمیسر Gurudatta Hegde, MLAs B. Harshavardhan و H. P. Manjunath, ZP جمهور Parimala Shyam معاون رئیس جمهور پرسپولیس Somashekar, CESC SE Munigopalraju و یک میزبان از دیگر مقامات منطقه در جلسه حضور داشتند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن