سیستم عامل با موفقیت متوقف ویدیو توطئه COVID از رفتن ویروسی

یکی از پیشرفت های امیدوار کننده تر در سیستم عامل های فناوری در سال جاری سرمایه گذاری خود را در از بین بردن اطل

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

یکی از پیشرفت های امیدوار کننده تر در سیستم عامل های فناوری در سال جاری سرمایه گذاری خود را در از بین بردن اطلاعات غلط مربوط به COVID-19 همه گیر بوده است. فیس بوک، یوتیوب، و توییتر همه نسبتا سریع به اذعان تهدید است که hoaxes COVID نشان می دهد، و کار کرده اند به پاک کردن آن را از شبکه های خود. اجرای آن سیاست های اطلاعات غلط گاهی پشت اظهارات عمومی شرکت ها، هر چند، عقب بوده است. یک قطعه ضد واکسیناسیون agitprop به طور صید با عنوان "پلاندمیک" racked تا میلیون ها نفر از دیدگاه قبل از آن بود که خال خال دار و پایین توسط سیستم عامل در ماه مه گرفته شده است. نگران کننده تر، یک قطعه جدید از تبلیغات هل دادن یک درمان COVID فونی توسط 20 میلیون نفر در فیس بوک به تنهایی قبل از این که شرکت آن را تحت کنترل دیده شد.

در روز دوشنبه، محقق اطلاعات غلط بن دکر هشدار داد که یک عاقبت واقعی "پلاندمیک" در حال آمدن است. سازندگان ویدیو اصلی وعده داده اند که قسط دوم سه شنبه به نمایش در خواهد آمد، و آن را حداقل 887 بار در فیس بوک، از صفحات با صدها هزار نفر از پیروان ترویج. این واقعیت که ویدیو جدید به احتمال زیاد به پایین گرفته شده بود بخشی از کمپین بازاریابی در اطراف آن شد. تنها چيزي که باقي مونده اين بود که ببينيم چه اتفاقي افتاد وقتي که واقعا زنده بود

تا اندازه ای تعجب آور، LinkedIn ابتدا عمل کرد، حذف یک حساب کلیدی که ویدئو را از پلت فرم خود برای نقض شرایط سرویس قبل از اینکه حتی اولین بار به نمایش درآید، تبلیغ می کرد. و هنگامی که آن را انجام داد -- تحت نام خنده دار بد Plandemic : Indoctornation -- نیویورک تایمز دیوی آلبا به طور مفید تواریخ قطعات مختلف از اطلاعات غلط آن شامل. به طور خلاصه: تئوری های ضد وکس ضد وکس ضد واژ ی که ریشه در این تصور دارد که تعداد انگشت شماری از نخبگان سایه دار دنیا را به یک ایستادگی به منظور سود آوری از آن به ارمغان آورده اند. اگر شما همه آن را شنیده ام قبل از, آن را آسان به اخراج. اما ما همچنین می دانیم که این مسائل گسترش مانند آتش سوزی آنلاین، به خصوص در گروه های فیس بوک، و احساسات ضد vaxx می تواند بهبود همه گیر و محدود چشم انداز ما از مصونیت هردو را کند.

پس بعد از اينکه ويديو بالا رفت چي شد؟ آدی رابرتسون داستان را در واگرا برمی دارد:

سایت های رسانه های اجتماعی در تلاش برای جلوگیری از گسترش پلاندمیک: Indoctornation، پیگیری به فیلم توطئه پلاندمیک در مورد رمان coronavirus. Plandemic به عنوان خبرنگار ان بی سی ، برندی Zadrozny ، فیس بوک کاربران را از بازارسال لینک به ویدیو جدید ، که در یک سایت خارجی در اوایل امروز آپلود بلوک. توییتر لینک ویدیو را مسدود نمی کند، اما کاربرانی را می فرستد که روی آن روی صفحه هشدار کلیک می کنند و می گویند که لینک «به طور بالقوه اسپمی یا ناامن» است.

توییتر به این واگرا تایید کرد که آن هشدار مردم به جای مسدود کردن لینک؛ شرکت هر کلیپ کوتاه که به طور مستقیم بر اساس مورد ارسال شده ارزیابی و ممکن است هر که آن را به نظر می داند اطلاعات غلط خطرناک حذف. جریان کانال لندن واقعی، که در این ویدئو، گزارش داد که آن را توسط LinkedIn قبل از اولین نمایش آن معلق شده است. به گزارش CrowdTangle، نوشته اصلی لندن رئال که به ویدیو پیوند می داد، حدود 53000 تعامل در فیس بوک دارد. یک نسخه ٔ بازفرستاده شده از ویدیو را می توان در یوتیوب یافت، اما در حال حاضر دارای زیر ۲۰۰ نمایش است.

هنوز احتمال این وجود دارد که در این دکترا زندگی جدیدی در بسترهای اجتماعی پیدا کند. اما به نظر می رسد که در اکثر موارد، این بار پلتفرم ها از آزمون عبور کرده اند: آن ها ویدئو را در زمان واقعی نقض استانداردهای خود شناسایی کرده، میزبانی آن را متوقف کرده و کاربران را از اشتراک گذاری آن باز می دارند. در سال 2020، سیاست محتوایموفق این گونه به نظر می رسد: شما نمی توانید از آپلود شدن هر چیز بد جلوگیری کنید، اما می توانید آن را به سرعت شناسایی کنید و اقدام موثری انجام دهید. ماه گذشته، یک ویدیو مثل این 20 میلیون بازدید. امروز، در یوتیوب، کمتر از 200 دلار شد. کار مثل این سخت است، اما این امکان نیز وجود دارد، و من فکر می کنم مهم است که آن را به نام زمانی که آن را به درستی انجام می شود.

البته، می تونی بگی که من دارم سکوها رو با تمجید ضعیف می کنم به عنوان کوین Roose یادداشت, Indoctornation قطعه نادر از اطلاعات غلط بود که 887 بار پیش از ورود آن اعلام شد. اين اطلاعات غلط ي با تاريخ اول بود date در مقابل این که با فاجعه ی تعدیل محتوای ماه گذشته، که اساساً یک دسته مزخرفات بود که در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی زنده به زبان می آورد. با نگاه به شرایط هر دو فیلم، درک این که چرا فیس بوک، یوتیوب و توییتر در روز سه شنبه زمان ساده تری نسبت به ماه ژوئیه داشته اند، سخت نیست.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن