ساعت مودی تماس چوپان از مندیا یک آب جنگجو'

این هشتاد ساله که ایجاد 16 برکه و پاسخ "این بزرگترین لذت زندگی من" مندیا: 84 ساله چوپان از راه دور Dasanadoddi

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

این هشتاد ساله که ایجاد 16 برکه و پاسخ "این بزرگترین لذت زندگی من"

مندیا: 84 ساله چوپان از راه دور Dasanadoddi روستا در ملوللی Taluk از مندیا در بر داشت یک محل نخست وزیر نارندرا مودی 'Mann Ki Baat که پخش شد همه هند رادیو دیروز.

مودی درخواست شنوندگان برای منحرف کردن توجه و تلاش در جهت حفاظت از آب و تمرکز بر صرفه جویی در مصرف آب بحث شده در این سال را به فصل باران های موسمی و گفت: "کمی تلاش های ما کمک خواهد کرد که ما طبیعت و محیط زیست به طور قابل توجهی."

او سپس به نقل داستان Kamegowdaیک هشتاد ساله چوپان که حفر 16 حوضچه در روستای خود در چند دهه گذشته است. برای حل این روستا با مشکل کمبود آب او حفر حوضچه ها برای جمع آوری آب باران خود را به پس انداز تبدیل نازا برامدگی در سطح صاف به یک بستر دریاچه ها. نخست وزیر خواست مردم را به فکر کردن در مورد طرح های است که می تواند صرفه جویی در مصرف آب است.

در پاسخ به مودی ژست Kalmane Kamegowda گفت: "نخست وزیر است که با استفاده از تمام دانش خود را برای نجات مردم از COVID-19 و او به من یاد می شود. این بزرگترین لذت زندگی من است."

ساعت مودی تحسین تلاش های خود و با اشاره به او را به عنوان یکی از "آب رزمندگان" در کشور است. "Kamegowda بیرون می کشد حیوانات خود را برای چرا اما در همان زمان او را گرفته آن را بر خود به ساخت حوضچه جدید در منطقه خود را. او می خواهد برای غلبه بر مشکل کمبود آب در منطقه و درگیر کار بر روی ساخت حوضچه های کوچک. امروز کل منطقه یک اجاره نامه جدیدی از زندگی در حساب از این برکه" نخست وزیر گفت.

42 سال تلاش

Kamegowda هیچ آموزش رسمی اما تبدیل کل Kundooru Betta دامنه کوه در Dasanadoddi روستای سبز طی چهار دهه گذشته. در حدود 42 سال پیش Kamegowda متوجه شدم که Kundooru Betta (هیل) است که در واقع در کنار روستای خود تا به حال بسیار کمتر سبز.

او متوجه شد که هیچ احتباس آب بر روی تپه. هر چه آب آن را دریافت و از باران یا فرار کردن دامنه یا تبخیر و یا جذب می شود. که زمانی که او فکر توسعه یک سوراخ آب برای حیوانات و پرندگان. او در ادامه به ایجاد 16 استخر.

نهال های کاشته شده برای پوشش سبز

با تمایل به اطمینان از پوشش سبز در Kundooru Betta, Kamegowda نیز کاشته بیش از 2000 نهال در برامدگی در سطح صاف. با این گیاهان پس از رشد به درختان وجود جنگل های سرسبز در برامدگی در سطح صاف است که درمان به چشم.

مردم به حال او را به نام دیوانه — یا "Huchcha' که به معنی مجنون در کانادا — برای کار در روز و شب به ساخت مخازن اما تلاش های بی سواد چوپان شده اند الهام بخش مردم امیدوار به انجام چنین کاری برای افزایش پوشش سبز.

همان 'Huchcha' اهدا شد Rajyotsava جایزه در ماه نوامبر 2018 و این جایزه به رسمیت شناخته شده Kamegowda را از خود گذشتگی. همیشه چادری در پاره پاره و لباس و برگزاری یک باشگاه در دست و با یک کیسه کوچک آویزان از شانه خود این پیرمرد پیاده روی در طول روز برای دیدن این دریاچه که او پرورش و پرتوهای روشن لبخند هر بار که او لکه های پرندگان و حیوانات, شادی در دریاچه ها – هدیه ای از مادر طبیعت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن