ساعت مودی به ذخیره کردن پایه و اساس سنگ برای رم معبد در ایودیا در اوت. 5

ایودیا Ram, Mandir به 161-فوت قد; L&T تیم می رسد نقطه برای شروع ساخت و ساز دهلی نو: نخست وزیر نارندرا مودی

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

ایودیا Ram, Mandir به 161-فوت قد; L&T تیم می رسد نقطه برای شروع ساخت و ساز

دهلی نو: نخست وزیر نارندرا مودی را پایه و اساس سنگ برای رم معبد در ایودیا در اوت. 5 در ساعت 12.15 در فرخنده زمانی که مؤمنان بر این باورند که خداوند رم متولد شد.

"این 'bhoomi pujan' برگزار خواهد شد و دقیقا در ساعت 12.15 در اوت. 5. این فرخنده زمان که خداوند رم متولد شد و مراسم برای معبد ساخت و ساز آغاز خواهد شد در همان زمان" Shri Ram Janmabhoomi Theertha Kshetra اعتماد گفت. نخست وزیر روحانی اولین آجر ساخته شده از 40 کیلوگرم نقره در میان ودایی شعارهای نمادین به مناسبت آغاز معبد ساخت و ساز.

آجر اعتقاد به نماد پنج سیاره طبق اساطیر هندو, او گفت:, و اضافه کرد که طراحی و معماری این معبد همان است که به عنوان یک پیشنهاد.

اعتماد, راه اندازی شده توسط دولت برای نظارت بر معبد ساخت و ساز پس از دادگاه عالی موظف مشابه سال گذشته صادر شده دعوت به مودی و چند تن دیگر از رهبران ارشد این Ramjanmabhoomi جنبش از جمله معاون سابق نخست وزیر L. K. Advani و وزیر دفاع Rajnath Singh, Murli منهر Joshi, Uma Bharti و Vinay Katiyar. در حال حاضر Advani, جوشی, Uma Bharti و Vinay Katiyar روبرو هستند یک دادگاه در ببری مسجد تخریب مورد.

با توجه به منابع پس از ساخت معبد آغاز می شود بزرگ معبد تکمیل خواهد شد در 3 تا 3.5 سال است. با توجه به Nikhil Sompura معمار و پسر C. Sompura ارشد معمار معبد ارتفاع Ram معبد خواهد بود 161-پا است که افزایش 20 فوت از قبل طراحی و آماده شده در سال 1988.

Nikhil Sompura گفت: "قبلا طراحی شده بود در سال 1988 در حال حاضر بیش از 30 سال گذشته است و بنابراین بلند با زمان افزایش خواهد یافت. مردم نیز بسیار مشتاق در مورد بازدید از معبد بنابراین ما فکر کردیم که اندازه آن باید افزایش یابد. با در نظر گرفتن این ارتفاع معبد بوده است از افزایش 141-پا به 161-فوت است."

معمار گفت که دو 'mantaps' اضافه شده به طراحی. "همه ستون و سنگ که حک شده بر اساس زودتر طراحی هنوز هم استفاده از آنها را نمی خواهد از دست رفته است. تنها دو 'mantaps' اضافه شده به طراحی," او اضافه شده است. او گفت که حرم آماده خواهد شد برای جانبازان پس از سه و نیم سال است.

"هنگامی که 'bhoomi pujan' انجام شده است در حضور نخست وزیر, کار ساخت و ساز شروع خواهد شد. این تیم از L&T همراه با ماشین آلات و مواد رسیده اند نقطه و کار بر پایه شروع خواهد شد حق دور" او گفت:.

نزدیک پایین ببری مسجد تخریب مورد: دکتر Swamy

BJP MP دکتر Subramanian Swamy دیروز خواست نخست وزیر نارندرا مودی به پایین ببری مسجد تخریب پرونده جانباز BJP رهبران لعل کریشنا Advani و Murli منهر Joshi قبل از "bhoomi pujan' مراسم رم معبد در ایودیا.

دکتر Swamy اضافه شده است که حتی اگر Advani, جوشی و دیگر BJP رهبران بودند همدست در تخریب ساختار این رهبران نه تخریب یک مسجد اما عملکرد معبد برای بازسازی آن است.

مورد شنوایی

ویژه نوبت دادگاه صادر کرده است خرما به صورت ظاهر از رهبران ارشد بی جی پی L. K. Advani, Murli منهر جوشی و شیو سنا رهبر Satish Pradhan در دادگاه از طریق ویدئو کنفرانس به ثبت اظهارات خود در ببری مسجد تخریب مورد. وجود دارد که 32 متهم در پرونده است.

Surendra کومار Yadav, CBI قاضی دستور داد Pradhan جوشی و Advani به ثبت اظهارات خود از طریق ویدئو کنفرانس در جولای 22, 23 و 24. دادگاه همچنین دستور داد لینک ویدیو را در دسترس برای شنیدن آنلاین به وکلا از هر سه متهم کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن