تبلیغات اینستاگرام راهی به سمت موفقیت تجاری2021-08-03
راهنمای جامع استفاده از تبلیغات در اینستاگرام برای رشد کسبوکار مدرسه کسبوکار ماهان
کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام یعنی محتوای تبلیغاتی تولید کنید و آن را از راههای مختلفی که وجود دارد، به مخاطبان هدف خود نشان دهید. اولین گام در اجرای کمپین تبلیغات د اینستاگرام، تعیین اهداف مورد نظر است. آیا هدف شما افزایش فروش، افزایش شناخت برند، جذب مخاطبان جدید یا ترویج محصول خاص است؟ با شناسایی اهداف، میتوانید استراتژیهای مناسب را برای کمپین تعیین کنید. کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی جهت ارتقاء کسب و کارها و جذب مخاطبان هدف مورد استفاده قرار میگیرد. با رشد محتوای ویدئویی در شبکههای اجتماعی، اینستاگرام نیز به طور فزایندهای بر ویدئوهای کوتاه تأکید میکند، به ویژه با معرفی ویژگیهایی مانند ریلز (Reels). این قابلیت به برندها این امکان را میدهد که محتوای تبلیغاتی خود را به روشی خلاقانه و جذابتر به نمایش بگذارند.
تبلیغات ویدیویی یکی از قدرتمندترین روش ها برای جذب مخاطبان در اینستاگرام است. مردم به طور طبیعی به تماشای ویدیوها علاقه دارند، مخصوصا اگر این ویدیوها کوتاه باشند. اگر به دنبال بهترین راه برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطب با آگهی خود هستید، تبلیغات ویدیویی گزینه ای می باشد. با استفاده از ویدیوهای خلاقانه و جذاب، پیام خود را به طور بهتری انتقال دهید. یکی دیگر از روندهای آینده تبلیغات در اینستاگرام، تمرکز بیشتر بر محتوای ارگانیک است. به نظر میرسد که در آینده، کاربران به تبلیغات آشکار واکنش منفی بیشتری نشان خواهند داد، بنابراین برندها باید به سمت استفاده از محتوای غیر مستقیم و مشارکتی بروند.
اگر مایل به رونق و تبلیغات کسبوکار خودتان در اینستاگرام هستید، حتما تا انتهای مقاله با ما همراه شوید. سعی کنید اطلاعاتی که از هر کمپین به دست میآورید و آمار و ارقام هرکدام را بایگانی کنید تا در کمپینهای بعدی از آنها استفاده کنید و مقایسه انجام دهید. برخی از آمار مورد نیاز مانند تعداد فالوورهای اضافه شده یا ریچ (Reach) و ایمپرشن (Impression) در حساب کاربری اینستاگرام مشخص است، اما برخی از اطلاعات را خودتان باید تحلیل کنید. مثلا بررسی کیفیت محتوا و میزان رضایت کاربران از محتوای تبلیغاتی که تولید کردهاید، کاری است که باید خودتان با بررسی کامنتها و نظرات کاربران انجام بدهید. در برخی از روشهای تبلیغاتی مثل استفاده از سرویسهای Instagram Ads شما میتوانید زمان تبلیغ را مشخص کنید.
بنابراین، همیشه محتوای جدید و خلاقانه تولید کنین تا توجه کاربران حفظ بشه. یکی از مهمترین مراحل اجرای تبلیغات اینستاگرامی، تحلیل و ارزیابی عملکرد کمپینه. این کار به شما کمک میکنه متوجه بشین چه چیزی جواب داده و چه چیزی نیاز به بهبود داره. اینستاگرام به شما اجازه میده تبلیغاتتون رو در ساعات یا روزهایی که مخاطب هدفتون بیشترین فعالیت رو داره نمایش بدین. مثلاً اگه بدونین کاربرای شما بیشتر عصرها آنلاین هستن، میتونین تبلیغات رو طوری زمانبندی کنین که فقط تو این ساعات نمایش داده بشه. تکمیل کردن پروفایل، یعنی عکس پروفایل بگذارید، یک بیوگرافی مناسب بنویسید، چند پست منتشر کنید و افرادی را دنبال کنید.
مردم معمولا وقت آزاد و زمان استراحتشان را به چک کردن شبکههای اجتماعی اختصاص میدهند. با بررسی سبک زندگی مخاطبان هدف خود میتوانید این زمان را پیدا کنید و تبلیغات را در ساعات مشخص انجام دهید. به عنوان مثال اگر مخاطبان هدف شما کارمند هستند، معمولا در زمان ناهار یا بعد از پایان ساعت کاری اینستاگرام را چک میکنند.
حال سوال این است که کسب و کار شما چگونه می تواند یک تبلیغات موفق در اینستاگرام را با استفاده از قابلیت های این شبکه اجتماعی بزرگ پایه گذاری کند؟ برای این منظور، آموزش تبلیغ در اینستاگرام ضروری است. شما باید با استراتژی های هدفمند، از جمله استفاده از هشتگ های مناسب، همکاری با اینفلوئنسرها و ایجاد محتوای جذاب، به جذب مخاطبان هدف خود بپردازید. اینستاگرام مارکتینگ به استفاده از پلتفرم اینستاگرام برای تبلیغ محصولات، خدمات یا برندها گفته میشود.
آیا داشتن صفحه فیسبوک برای تبلیغات اینستاگرام ضروری است؟
- هدفگذاری درست نه تنها هزینههای تبلیغات شما را کاهش میدهد بلکه باعث میشود تبلیغات شما به افرادی نمایش داده شود که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دارند.
- در ادامه، به بررسی انواع تبلیغات در اینستاگرام، استراتژیهای موفق، ابزارهای بهینهسازی و روشهای افزایش بازدهی تبلیغات میپردازیم. {
- از سال 2013 و خرید فیسبوک توسط اینستاگرام، طرحهایی برای ارائه مکانهای تبلیغاتی مطرح شد. |}
- استوریها به صورت تمام صفحه نمایش داده میشن و برای جذب فوری مخاطب طراحی شدن. {
- هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما میفرستیم. |}{
- اگر میخواهید از این روش استفاده کنید، مقاله تقویم محتوایی را بخوانید؛ چراکه کمک بزرگی به شما خواهد کرد. |}
هر چقدر هم که عکسی که میگیرید زیبا و خوش آب و رنگ به نظر برسد، یک ویرایش مناسب و حرفهای میتواند به جذابیت آن اضافه کند. پس از ویرایش تصویر مورد نظر میتوانید آن را از طریق اپ اینستاگرام منتشر کنید. این کار همچنین بهتون کمک میکنه استراتژی درستی رو برای هر مرحله از تبلیغاتتون در پیش بگیرین و بودجهتون رو بهینه مصرف کنین. همیشه تحلیل رقیبان کاری در حوزههای مختلف، به استارتاپها کمک بزرگی میکند. بهطور دیگر، میتوان گفت، یکی از برترینهای استراتژی تبلیغات در اینستاگرام است.
تبلیغات در بستر اینستاگرام، راهی برای افزایش آگاهی از برند، افزایش وفاداری مشتریان به برند و در نهایت فروش بیشتر است. کانون ایران نوین بهعنوان بهترین شرکت تبلیغاتی ایران، صفر تا صد تبلیغات آفلاین و آنلاین را برای کسبوکارها اجرا میکند. دپارتمانهای مختلف کانون ایران نوین با بهرهمندی از دانش روز مارکتینگ و ابزارهای روز دنیا مثل هوش مصنوعی، بالاترین کیفیت را به مشتریان محترم ارائه میکند. برای تبلیغ برندتان بهعنوان یک انتخاب ارزشمند، از ابزارهایی مثل نظرات مشتریان و دادههای نظرسنجی استفاده کنید.
به خاطر داشته باشید سلیقه بازار به طور متناوب در حال تغییر است و شما به عنوان صاحب یک برند باید با سلیقه یا به اصطلاح ترند بازار آشنا باشید و طراحی محصولات و خدمات خود را به همان سمت پیش ببرید. توجه کنید که مردم همیشه علاقه دارند جدیدترینها و به روزترینها را تجربه کنند پس تلاش کنید از تغییرات بازار جا نمانید. با استفاده از این دادهها، میتوانید تبلیغات خود را بهینهسازی کنید و به نتایج بهتری دست پیدا کنید. این مرحله به شما این امکان را میدهد تا تصمیم بگیرید که تبلیغ شما در کجا به نمایش درآید.
این قالب که به (چرخ و فلک افقی) معروف است، زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید جنبه های مختلف یک محصول یا خدمات را در قالب چند تصویر متوالی معرفی کنید. با این روش توجه مخاطب را به مهم ترین ویژگی ها و مزایای محصول جلب کرده و تجربه ای جذاب و تعاملی برای آن ها ایجاد نمایید. این امکان به کاربران اجازه میدهد تا به راحتی از داخل اپلیکیشن محصولات را خریداری کنند. اینستاگرام با گسترش این ویژگی، به برندها فرصتی میدهد تا تجربه خرید را به شکلی یکپارچه و راحت برای مخاطبان فراهم کنند. در آینده، خریدهای آنلاین از طریق اینستاگرام احتمالاً بیشتر و راحتتر خواهد شد، که فرصتهای جدیدی برای برندها در جهت افزایش فروش آنلاین ایجاد خواهد کرد.
از ابزارها و آمارهای پیشرفته اینستاگرام برای اندازهگیری بازدهی و اثربخشی کمپین استفاده کنید. از امکانات اینستاگرام برای تعیین مدت زمان تبلیغات و همچنین کنترل هزینهها بهرهبرداری کنید. شما میتوانید بودجه مورد نظر خود را برای تبلیغات اینستاگرام تعیین کنید. در تبلیغات خود، باید مزایا و ویژگیهای منحصر به فرد محصولات یا خدمات خود را به وضوح نشان دهید. ارائه اطلاعات دقیق و مفصل در مورد محصولات شما، اعتماد مشتریان را به برند شما افزایش خواهد داد. با رعایت این نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام و استفاده هوشمندانه از دعوت به اقدام، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثرتری انجام دهید و به نتایج مطلوب دست یابید.
در این نوع تبلیغ، از ویدئوهای کوتاه و جذاب برای نمایش محصولات و خدمات استفاده میشود. ویدئوها میتوانند پیام تبلیغاتی را به گونهای موثر به کاربران منتقل کنند. این نوع تبلیغات شامل چندین تصویر یا ویدئو است که کاربر میتواند با اسکرول کردن بین آنها حرکت کند. تبلیغات اسلایدی فرصت خوبی برای نمایش چند محصول مختلف، ویژگیهای یک محصول خاص یا ارائه داستان کاملتر به مخاطب فراهم میکنند. اینستاگرام در سالهای اخیر به خوبی نشان داده که هوای کسب و کارها را دارد.
با این روش شما با تکرار و تنوع، توجه بیشتری را جلب کنید و تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان بگذارید. یکی از دلایل اصلی موثر بودن تبلیغات در اینستاگرام، محبوبیت بالای محتوای آن، یعنی عکس ها و ویدیوها، نسبت به سایر انواع محتوا در رسانه های اجتماعی است. این موضوع به کسب و کارها کمک کرده تا با استفاده از محتوای خلاقانه و جذاب، توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.
برای جلب توجه و ایجاد تعامل با مخاطبان، باید محتوایی تولید کنید که هم خلاقانه باشد و هم ارزشمند. استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت، ارائه داستانهای جذاب و بهکارگیری فرمتهای متنوع محتوایی مانند IGTV، ایستوریها، و ریلز میتواند در این راستا موثر باشد. استوری یکی از جذابترین امکانات اینستاگرام است و میتوان آن را به عنوان یکی از بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام معرفی کرد. یکی از نکات مثبت و جالب استوریهای اینستاگرام این است که به صورت Slideshow نمایش داده میشود.
این شفافیت، اعتماد و اعتبار برند را تقویت کرده و به ایجاد رابطهای مثبت و پایدار بین کسبوکار و مشتریان منجر میشود. تبلیغات یکی از مهمترین ابزارها برای توسعه برند است که به تقویت تصویر مثبت، برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و رشد کسبوکار کمک میکند. از طریق تبلیغات، برند میتواند پیامها و ارزشهای خود را به مخاطب هدف منتقل کند و در ذهن آنها جایگاهی ماندگار بسازد. از آنجا که در این نوع تبلیغات پولی میتوانید بهطور دقیق هدفگذاری کنید، بهترین زمان برای استفاده از تبلیغات در شبکههای اجتماعی زمانی است که بخواهید گروه مشخصی از مخاطبان را با هدف خاصی افزایش دهید.
این کلیپ ها که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند، طول آنها می توانند تا 60 ثانیه باشد. بیایید با بررسی انواع مختلف محتوای بازاریابی که می توانید استفاده کنید شروع کنیم. مثل “اکنون خرید کنید”، “برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید”، یا “ثبتنام کنید”. اگه یکی از تبلیغات عملکرد بهتری داره، بودجه بیشتری به اون اختصاص بدین و تبلیغاتی که عملکرد ضعیفتری دارن رو متوقف کنین. تبلیغات ریلز معمولاً کمتر از ۳۰ ثانیه هستن و با توجه به جذابیت بالای این فرمت، میتونین پیامهای سریع و تأثیرگذاری رو منتقل کنین.
نایکی بهجای نمایش صرفاً محصولاتش، افراد واقعی را نشان داد که با کفشها و لباسهای این برند ورزش میکردند. این حرکت ساده اما هوشمندانه، احساسات انسانی به تبلیغات نایکی بخشید و توانست مخاطبان را به برند نزدیکتر کند. بر اساس دادههای وبسایت Marketing Week، بیش از نیمی از مارکترها (54 درصد) در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده میکنند. این در حالی است که سال گذشته تنها 37 درصد از آنها به فکر استفاده از آن بودند!
این روش بسیار خوبی برای تحریک کاربران به تولید محتوا و افزایش همکاری و تعامل محسوب میشود. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب و پرمخاطب، با فراهم آوردن یک پلتفرم تصویر محور و پتانسیل جذب دنبال کنندگان مشتاق و تعامل فراوان، جایگاه و اهمیت ویژهای برای کسبوکارهای مختلف پیدا کرده است. این شبکه اجتماعی در طول چند سال گذشته، رشد قابل توجهی را تجربه کرده و با افزودن ویژگیها و امکانات جدید و جالب، برای کاربران عادی و به خصوص برای صاحبان کسبوکار ارزشمندتر و سودمندتر شده است. این باعث می شود تا کابران به آنها اعتماد کنند، به نظرات آنها گوش دهند و توصیه های آنها را برای خرید در نظر بگیرند. بنابراین پیدا کردن چنین بلاگرهایی که تعداد زیادی از مخاطبان هدف شما آنها را دنبال می کنند و درخواست تبلیغ از آنها باعث تحریک کاربران به خرید و در نتیجه افزایش تقاضا برای کالاهای شما می شود.
۵. امکان دستیابی به مشتریان جدید
مثلا در دو سه تا پیج طنز و عمومی، یک پیج اینفلوئنسری و چند پیج همکار تبلیغات متنوعی (محتواهای مختلف) را انجام دهید؛ به طوری که زمانبندی انتشار هر کدام نیز متفاوت باشند. بعداً با این کار شما به یک سبک از محتوا میرسید که برای تبلیغاتتان بهتر جواب داده است و میتوانید بهجای آزمونوخطا، به یک الگوی ثابت در نوع محتوا برسید. بنابراین، هر مشتری قادر خواهد بود گزینه به صرفه را برای تبلیغ کسب وکار خود پیدا کند. در حالی که ما اینجا هستیم، شما همچنین می توانید انتخاب کنید که یک تبلیغ آزمایشی تقسیم شده را شروع کنید.
داشتن یک برنامهریزی منظم و استفاده از تقویم محتوایی به شما کمک میکند تا فرآیند بازاریابی اینستاگرام خود را سازماندهی و بهینه سازید. با این کار میتوانید زمانبندی مناسب برای انتشار محتواهای خود تعیین کنید و از پوشش دادن به تمامی رویدادها و مناسبتهای مهم اطمینان حاصل نمایید. همچنین، این امر به شما این امکان را میدهد تا تعاملات کاربران را تحلیل کرده و استراتژیهای خود را بر اساس بازخوردها تنظیم نمایید. تبلیغات تصویری برای برندهایی که به دنبال ارائه یک پیام واضح و فوری هستند، مناسب است که با تصاویر جذاب و خلاقانه میتوانند توجه مخاطب را جلب کنند. برای جذب بیشتر مشتریان و افزایش تأثیرگذاری تبلیغات، استفاده از بنر تبلیغاتی اینستاگرام با تصاویر زیبا میتواند یک انتخاب ایده آل باشد. به روشهای مختلف میتوانید از مخاطبین خود جهت معرفی محصولات یا خدماتتان استفاده کنید.
در ادامه، ما به بررسی نکات و تکنیک های کلیدی در آموزش تبلیغ در اینستاگرام خواهیم پرداخت تا شما بتوانید از این پلتفرم به عنوان ابزاری قدرتمند برای رشد و توسعه کسب وکار خود بهره ببرید. با استفاده از این آموزش ها، به راحتی برند خود را در دنیای دیجیتال معرفی کرده و به مشتریان جدید دست پیدا کنید. مدیریت بودجه تبلیغاتی و انتخاب پیشنهاد قیمت مناسب برای هر کلیک یا هر هزار نمایش یکی از مهمترین نکات برای بهینهسازی تبلیغات در اینستاگرام است. انتخاب پیشنهاد قیمت مناسب میتواند تأثیر زیادی در میزان دسترسی به تبلیغات شما و موفقیت کمپین داشته باشد. یکی از بهترین تکنیکها برای بهینهسازی تبلیغات در اینستاگرام، آزمایش و تست A/B است.
استراتژی تبلیغات در اینستاگرام یکی از روشهای موفقیت کسبوکار شما در این شبکه اجتماعی است. شما با ترفندهایی، میتوانید بدون هزینه، محصول یا خدمات خود را در معرض دید میلیونها نفر بگذارید. همچنین میتوانید با استفاده از روشهای رایگان در این شبکه اجتماعی، یک استراتژی تبلیغات در اینستاگرام برای پیج خودتان، طراحی کنید. ما در ادامه این مقاله، به 20 روش اشاره کردهایم که به شما در طراحی این استراتژی کمک خواهند کرد.
از میان این شبکهها، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوبترین و قدرتمندترین پلتفرمهای تبلیغاتی در مدیریت تبلیغات شناخته میشود. بهکارگیری استراتژیهای بازاریابی در اینستاگرام بدون تحلیل دادهها و عملکرد، نمیتواند به نتیجهای مطلوب بیانجامد. بررسی مداوم شاخصهای کلیدی عملکرد (KPIs) و تجزیهوتحلیل اطلاعات به دست آمده، ضروری است تا بتوانید نقاط قوت و ضعف استراتژیهای خود را شناسایی کرده و به تدریج آنها را بهبود ببخشید. این فرآیند شامل تجزیهوتحلیل تعاملات، نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه (ROI) است و باید به صورت مستمر انجام شود.
اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی در سراسر دنیا است و در ایران نیز به عنوان یکی از پرمخاطبترین پلتفرمها شناخته میشود. تعداد بالای کاربران این شبکه اجتماعی آن را به بهشت کسب و کارها تبدیل کرده است چرا که هر برند و کسب و کاری در آن میتواند مشتریان و مخاطبان خود را پیدا کند. این روزها اکثر کسب و کارها حتی با داشتن امکان خرید حضوری (فروشگاه) باز هم از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند چرا که با ورود به این فضا میتوانند فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش بدهند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین روش ها برای جذب مشتری و افزایش فروش است. اینستاگرام، با بیش از دو میلیارد کاربر فعال، به ویژه برای کسب و کارها و برندها فرصتی بی نظیر فراهم کرده.
یکی از مراحل کلیدی برای موفقیت در بازاریابی اینستاگرام، شناسایی دقیق مخاطب هدف است. برای این منظور باید تحقیقات بازار را انجام دهید تا نیازها، علایق و رفتارهای مخاطبان خود را درک کنید. همچنین، باید پروفایلهای کاربری مختلف را تجزیه و تحلیل کرده و استراتژیهایی برای جذب آنها به کانال اینستاگرام خود طراحی کنید. یکی از روش های تبلیغات در اینستاگرام این است که از قدرت اینفلوئنسرها و اینستاگرامرها استفاده کنید چرا که آنها مخاطبین زیادی دارند و معمولا هر نوع محصولی را به مخاطبان خود معرفی میکنند.
در ادامه تمام آنچه درباره تبلیغات در دنیای تجارت نیاز است بدانید را آوردهایم. اگر با مفاهیمی مانند پرسونای مخاطب یا تقسیمبندی بازار آشنا باشید، راحتتر متوجه میشوید که چطور هدفگذاری دقیق میتواند نتایج را بهبود ببخشد و تبلیغات را از یک بازی شانسی به یک استراتژی هدفمند تبدیل کند. بودجه تبلیغات پولی عامل مهمی در تعیین جایگاه و مدت زمان نمایش تبلیغ شما است.
{چگونه میتوانید یک حساب تجاری در اینستاگرام بسازید؟
|}در این مقاله سعی کردیم که نکات و تجربیاتی را با شما به اشتراک بگذاریم که مسیر تبلیغات در اینستاگرام را برایتان هموارتر کرده و شما را زودتر به مقصد برساند. اگر به دنبال روشی برای افزایش تعداد فالوئر های خود در اینستاگرام هستید. چه چیزی را تبلیغ می کنید؟ آیا این یک تبلیغ ماهانه است؟ ماه ایجاد شده را اضافه کنید.
اگرچه استراتژی های طبیعی شبکه های اجتماعی در ابتدا مقرون به صرفه به نظر می رسند. فقط در صورت مخالفت با الگوریتم های همیشه در حال تغییر شبکه های اجتماعی، می توانند شما را تا این حد مجبور کنند. خصوصی بودن پیج مزیتهایی مثل پیشگیری از ورود فالوورهای فیک را هم به دنبال دارد، اما نقاط ضعف آن بیشتر است. با پیج Public ممکن است برخی از بازدیدکنندگان شما را دنبال نکنند، اما کسانی که شروع به دنبال کردن شما میکنند، افرادی هستند که به محتوا علاقه دارند و احتمال اینکه بعدا آنفالو کنند، کمتر است. در ادامه به بررسی استراتژی های اصولی در بازاریابی اینستاگرام میپردازیم.
ما کسب و کار شما در ایالات متحده را در هر یک از 50 ایالت تشکیل می دهیم و اطمینان می دهیم که 100٪ مطابقت دارد. شعار تبلیغاتی نایک، یکی از الهامبخشترین شعارهای تبلیغاتی در تاریخ است. تبلیغات سنتی همچنان یکی از محبوبترین و موثرترین راههای تبلیغاتی هستند.
شما مجبور نیستید فعالیت های اینستاگرام رقبای خود را زیر نظر داشته باشید. با این حال، می توانید محتوای رقبا، نرخ تعامل و نظرات رقبا را بررسی کنید. حتی می توانید برای ایجاد تعامل برای هر دو شرکت، همکاری با رقبا را در نظر بگیرید.
طبق آماری، تقریبا نیمی از کاربران، خرید اینترنتی خود را به دلیل توصیه اینفلوئنسرها انجام میدهند. بنابراین، همکاری با اینفلوئنسرها، بهترین استراتژی تبلیغات در اینستاگرام است. چراکه از این طریق، شما هم برندتان را به افراد بیشتری معرفی میکنید و هم اعتبار خوبی به دست میآورید. جریان پلتفرمی است که در آن میتوانید انواع تبلیغات در اینستاگرام از جمله تبلیغات بازدیدی، تعرفهای و اینفلوئنسری را بهراحتی اجرا کنید.
چرا که در این پست ، قرار است ما همه چیزهایی که می خواهید در مورد نحوه تبلیغات در اینستاگرام بدانید را بررسی می کنیم. بررسی کنید رقبای شما از چه روشهایی برای تبلیغات استفاده میکنند و چه نتیجهای به دست میآورند. با تحلیل هوشمندانه تبلیغات آنها میتوانید در بودجهای که برای آزمون و خطا صرف میشود، صرفهجویی کنید. اگر برای تبلیغات در اینستاگرام از اینفلوئنسرها استفاده کنید، به نوعی بازاریابی دهان به دهان انجام دادهاید.
حتماً طرح های رنگی، نوع زبانی که استفاده می کنید و نیازهای خاص مخاطبان خود را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که هر پست هدفی دارد که سعی در دستیابی به آن دارد و هر جا که ممکن است شامل فراخوانهای اقدام (CTA) باشد. اینستاگرام امکان هدفگذاری جمعیتی را فراهم میکند، بنابراین میتوانید در مورد افرادی که میخواهید هدف قرار دهید بسیار دقیق باشید. مواردی مانند سن، جنسیت، موقعیت مکانی، درآمد و علایق را در هنگام تصمیمگیری در مورد هدف خود در نظر داشته باشید. در خوشبینانهترین حالت تبلیغات اینستاگرام تقریباً به یک سوم کاربران اینترنت میرسد. حتی بدون ماشین حساب، به راحتی میتوان تشخیص داد که میلیونها نفر به تنهایی از این پلتفرم رسانه اجتماعی خرید میکنند و باید سهم خود را مطالبه کنید و تا میتوانید از این بازار آماده استفاده کنید.
با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است. همکاری با آنها میتواند هزینههای تبلیغاتی شما را کاهش دهد و همچنان به شما کمک کند تا به مخاطبان هدف خود برسید. علاوه بر این، میتوانید با لایو اینستاگرام که بهخوبی نامگذاری شده است، لایو کنید. برای بازاریابی، این قابلیت به شما امکان میدهد شخصاً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، شخصیت خود را به نمایش بگذارید و به سؤالات دنبال کنندگان پاسخ دهید. این 29.9 درصد از کل کاربران اینترنت و 23.9 درصد از افراد بالای 13 سال در سراسر جهان است. تبلیغات اینستاگرام نیز به طور قابل توجهی بر احساسات برند تأثیر میگذارد.
مخاطبان هدف کسبوکارهای مختلف در این پلتفرم فعالیت دارند و احتمالا صفحات مرتبط با موضوع کسب و کار مورد نظر را هم دنبال میکنند. تبلیغات در اینستاگرام برای اهداف مختلفی از جمله فروش، برندسازی، معرفی محصول و... این مقاله از وب ۲۴ به آموزش تبلیغات در اینستاگرام و اصول آن اختصاص دارد.
یکی دیگر از راههایی که باعث افزایش تعامل پیجتان میشود، پین کردن کامنتهاست. سپس آن افرادی که فکر میکنید کامنت بحثبرانگیزی گذاشتهاند را پین میکنید. با این کار، افراد دیگر سعی میکنند بعد از دیدن کامنتهای پینشده، پاسخ آنها را بدهند. در این مرحله از استراتژی تبلیغات در اینستاگرام، وارد فاز عملیاتی گستردهتر میشویم. استراتژی تبلیغات در اینستاگرام در این مرحله کمی باید هوشمندانهتر عمل شود!
چگونه تبلیغات هدفمند در اینستاگرام مخاطبان بیشتری جذب میکند؟