آموزش سریع اینستاگرام 2023-09-01

آموزش اینستاگرام به صورت حرفه ای هرآنچه راجع به اینستاگرام نیاز دارید! نقطه

در ادامه بیشتر به جزییات مربوط به استوری‌ها خواهیم پرداخت. می‌توان بحث کرد که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی حقیقتا منحصر به فرد است. به جای بهره‌گیری از کلمات، این پلتفرم به صورت تقریبا تمام و کمال بر اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو بنا شده است. همین ماهیت بصری نیز بوده که اینستاگرام را به چنین پلتفرم فرهنگی تاثیرگذاری تبدیل کرده است. با بیش از یک میلیارد کاربر ثبت شده، اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ میلادی به زیرمجموعه‌ای از فیسبوک تبدیل شد، اکنون جزئی از زندگی روزمره بسیاری از مردم در سراسر جهان به حساب می‌آید. به همین خاطر آموزش اینستاگرام و ترفندهای آن اکنون شکلی مهم‌تر از همیشه به خود گرفته.

اینستاگرام همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا مهارت‌ها و استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و حتی از طریق تولید محتوا به درآمد برسند. به‌همین دلیل، آموزش اینستاگرام مهم است، زیرا اینستاگرام فقط یک شبکه اجتماعی نیست، بلکه یک پلتفرم جامع برای ارتباط، یادگیری و رشد فردی و تجاری است. برای انتخاب دسته بندی در ذخیره پست‌های بعدی نیز با انتخاب آیکون پرچم و نگه داشتن انگشت بر روی آن به مدت چند ثانیه دسته بندی موجود برای‌تان نمایش داده خواهد شد. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان است و تعداد کاربران فعال آن به حدود دو میلیارد نفر می‌رسد. اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی عکس‌ها و ویدیوهای خود را با دوستان، خانواده و دنبال‌کنندگانشان به اشتراک بگذارند.

شرکت‌کنندگان در این چت حتی نیازمند حساب کاربری اینستاگرام، فیسبوک مسنجر یا فیسبوک نیستند. البته برای راه‌اندازی مسنجر روم درون اینستاگرام، شما نیازمند یک حساب فیسبوک خواهید بود. برای استفاده از قابلیت جستجو در اینستاگرام پیش از هر چیز باید اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را روی موبایل، یا وب‌سایت آن را روی مرورگر باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

این نوع محتوا تقریبا مشابه استوری است اما امکانات بهتر و بیشتری دارد که میتوانید با مطالعه مقاله ریلز اینستاگرام با قابلیت های آن آشنا شوید. کسانی را که در اینستاگرام دنبال میکنید را فالو میگویند. وقتی شما کسی را فالو کنید، استوری ها و پست های آنها برای شما نمایش داده می شود. پادرو ابزاری هوشمند در حوزه فروش و ارسال سفارش‌های آنلاین است و به فروشگاه‌های اینترنتی و فروشندگان در شبکه‌های اجتماعی، امکان مدیریت و نظارت بر فرآیند فروش و ارسال سفارش‌ها را می‌دهد. این ویژگی برای افزایش امنیت اکانت‌ها به وجود آمده و علاوه بر رمز عبور ثابت، نیاز به رمز عبوری دارید که تنها برای مدت کوتاهی اعتبار دارد. اینستاگرام ابزارهایی برای بلاک یا گزارش کاربرانی که قوانین را نقض می‌کنند، ارائه می‌دهد.

بعد از این کار زمانی که خواستید استوری‌ها را فقط دوستان نزدیک ببینند، در مرحله آپلود کردن استوری روی گزینه Close Friends کلیک کنید. برای اینکه مشخص کنید چه کسانی در کلوز فرند یا همان حلقه سبز رنگ معروف قرار داشته باشند، کافی است تا وارد قسمت مدیریت پیج خود شوید. در گوشه کادر قسمت بالا روی سه خط عمودی که بر روی هم قرار دارند کلیک کنید و وارد بخش کلوز فرند شوید.

سپس در زیر عبارت Why Are You Disabling Your Account، دلیلی برای غیر فعال‌سازی حساب کاربری خواسته می‌شود. در صورت دلخواه می‌توانید تصویر کاور هایلایت را شخصی‌سازی کنید. برای این کار روی Edit Cover بزنید و با تایپ هر عبارتی زیر کاور، نامی برای هایلایت خود برگزینید. اگر نامی وارد نکنید، هایلایت مورد نظر به صورت پیش‌فرض با نام «Highlights» نمایش داده می‌شود. لیستی مشبک حاوی آخرین استوری‌های شما (همراه با تاریخ انتشار آن‌ها) به نمایش درمی‌آید.

فرض کنید فالوورهای‌تان مرتب از شما درباره زمان ارسال محصول سؤال می‌پرسند. پس به‌جای تایپ هربار این پاسخ، می‌توانید آن را ذخیره و در چت‌های دایرکت سریع ارسال کنید. همچنین می‌توانید آن را در بخش سؤالات متداول (FAQ) قرار دهید تا کاربران بدون نیاز به پیام دادن، پاسخ خود را دریافت کنند. پس‌ازمدتی، بررسی کنید که کدام نوع پست‌ها بیشترین تعامل را دریافت کرده‌اند. اما توجه داشته باشید که تعامل را فقط به لایک و کامنت محدود نکنید!

این پست‌ها می‌توانند شامل پرسش‌هایی در مورد محصولات، خدمات، یا حتی نظرات آن‌ها در مورد مسائل روز باشند. این نوع محتوای تعاملی باعث می‌شود تا فالوورها بیشتر به پست‌ها واکنش نشان دهند. یکی از نکات مهم در آموزش اینستاگرام حرفه ای، نظارت بر رقبا است. پیگیری رقبا و مشاهده نوع محتواهایی که آن‌ها منتشر می‌کنند می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما قرار دهد. بررسی استراتژی‌های موفق رقبا و روش‌هایی که آن‌ها برای جذب فالوور و تعامل بیشتر استفاده می‌کنند، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین راهکارهای خود را انتخاب کنید. البته مهم است که ایده‌های جدید و خلاقانه برای برند خود ایجاد کنید تا از رقبا متمایز باشید.

با وجود تمام امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، ممکن است تعجب کنید که این پلتفرم کاملاً رایگان است. شما می‌توانید تنها با یک آدرس ایمیل در اینستاگرام ثبت‌نام و شروع به انتشار محتوا کنید. البته برخی قابلیت‌های خاص آن مانند نشان تأیید (تیک آبی) و تبلیغات، پولی هستند و برای استفاده از آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید.

در اینجا است که می‌توانید میان پست‌ افراد و اکانت‌هایی که دنبال کرده‌اید اسکرول کنید. بعد از اینکه حساب کاربری خود در اینستاگرام را ساختید، چند فالوئر به دست آوردید و برخی اکانت‌های دیگر را هم فالو کردید، لازم است آموزش اینستاگرام را با برخی دیگر از کارکردهای بنیادین ادامه دهیم. از سوی دیگر، با مراجعه به وب‌سایت رسمی اینستاگرام (+) هم قادر به استفاده از نسخه تحت وب آن هستید. با این همه آپلود تصویر و ویدیو و اشتراک‌گذاری محتوا با دیگر کاربران ایستاگرام تنها روی اپلیکیشن موبایل اینستاگرام امکان‌پذیر است. بسیاری از کاربران، تمایلی به باز کردن تمامی پست‌ها ندارند و در اغلب موارد، کاور آن پست، ریلز یا هایلایت مخاطب شما را جذب می‌کند. برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام یا کاور پست و ریلز، می‌توانید از ابزارهای مختلف و رایگان استفاده کنید.

با خاموش کردن گزینه Posts آن‌ها را از حالت بی‌صدا خارج کنید و استوری‌ها را نیز با خاموش کردن گزینه Stories. بیایید به مرور این بپردازیم که آرشیو کردن و حذف کردن پست‌ها در اینستاگرام چه تفاوتی با یکدیگر دارند. از دکمه منوی همبرگر (آیکن سه خط افقی) برای ورود به تنظیمات استفاده کنید. لینک کپی شده حالا به صورت اتوماتیک در نوار جستجوی داخل اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. اگر این‌طور نبود، انگشت خود را روی این نوار نگه داشته و گزینه Paste را بزنید.

به کسانی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند، فالوور میگویند. این افراد پست ها و استوری های شما را میتوانند ببینند. اینستاگرام اصطلاحاتی دارد که شما با دانستن آنها میتوانید راحت تر و آسان تر با این برنامه کار کنید. این اصطلاحات به شما کمک میکند تا به طور راحت تری از قابلیت ها و امکانات این برنامه استفاده کنید. پس از اینکه این قابلیت را در اینستاگرام خود فعال کردید میتوانید به راحتی در دایرکت های خود ریپلای کنید و به پیغام هایی که برای شما ارسال میشود پاسخ دهید. با انتخاب این گزینه یک کد به شما نمایش می دهد مع با اسکن کردن این کد دیگران میتوانند پیج شما را دنبال کنند .

بنابراین اگر رابط کاربری اینستاگرام شما شکل و شمایلی تازه یافته، در واقع دارید از سرویس فیسبوک مسنجر برای ارسال و دریافت پیام‌های دایرکت اینستاگرام استفاده می‌کنید. برای ضبط ویدیوی Reels روی آیکن دوربین در گوشه بالا سمت چپ صفحه هوم اپلیکیشن بزنید و سپس به سراغ گزینه «Reels» در منوی کشویی پایین صفحه بروید. اگر هم می‌خواهید Reel های ساخته شده به دست دیگران را مشاهده کنید، روی آیکن ذره‌بین در پایین صفحه بزنید تا صفحه Explore باز شود. نخستین پستی که می‌بینید (و ابعادی بزرگ‌تر از باقی پست‌ها دارد) یک ویدیوی Reels کاملا اتفاقی است.

استوری یکی دیگر از انواع محتوا در اینستاگرام است که تا 24 ساعت قابل مشاهده برای کاربران میباشد و بعد از گذشت 24 ساعت بطور خودکار پاک و به آرشیو ها منتقل میشود. همچنین میتوانید استوری های خود را در هایلایت اینستاگرام قرار دهید. در این روش هکر می خواهد به اطلاعات شخصی کاربر نفوذ کند. هکر باید توانیی بالایی در زمینه هک و امنیت داشته باشد.

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام از اپ استور یا گوگل پلی آن را باز کرده و گزینه ثبت نام (sign up) را انتخاب کنید. سپس اطلاعات اولیه مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و جنسیت خود را وارد کنید. یک نام کاربری که با نام یا فعالیت تان ارتباط دارد را انتخاب کنید. تعیین یک گذرواژه‌ای قوی و امن برای حساب کاربری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای امنیت بیشتر حسابتان می توانید شماره موبایل خود را نیز وارد کنید. مراحل ثبت‌نام را تکمیل و حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

در اینستاگرام میتوانید با انجام مراحل زیر پیغام های خود را پاسخ دهید. در تنظیمات می توانید حساب ، امنیت ، حریم خصوصی ، طرح زمینه خود را مدیریت و تغییر دهید . برای ارتباط برقرار کردن به صورت تماس صوتی باید روی آیکون گوشی زده تا تماس برقرار شود . برای داشتن حداکثر امنیت ممکن در اینستاگرام چند نکته وجود دارد که حتما باید به آنها توجه داشته باشید.

آیا واقعا زمانی مشخص از روز وجود دارد که با انتشار پست‌ها در آن برهه بتوانید به لایک‌ها و کامنت‌های بیشتری دست پیدا کنید و پست‌ها نیز بیشتر دیده شوند؟ سر در آوردن از این قضیه می‌تواند اندکی دشوار باشد. پیش از هر چیز، اینستاگرام عمدتا از طریق موبایل‌های هوشمند در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند در هر زمان و تقریبا از هر مکان، نگاهی سریع به فید خود انداخته و سپس اپلیکیشن را ببندند. پست کردن، تماشا کردن و عادات تعامل در اینستاگرام، تفاوت‌هایی نسبی با دیگر شبکه‌های اجتماعی دارند و همین باعث می‌شود تشخیص دقیق زمانی که کاربران فعال هستند دشوار شود. کاربران سیستم عامل iOS به قابلیت‌هایی عمیق‌تر از نظر یکپارچگی میان اینستاگرام و توییتر دسترسی دارند. اگر از یک توییت خوشتان آمده و می‌خواهید آن را در استور اینستاگرام به اشتراک بگذارید، روی توییت بزنید، سپس به سراغ آیکن Share بروید و Instagram Stories را انتخاب کنید. توییت مورد نظر سپس در استوری شما نمایش داده می‌شود.

امروزه اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها شناخته می‌شود که کاربران فعال زیادی نیز دارد که از طریق اینستاگرام حتی به کسب درآمد نیز مشغول هستند. امروزه اینستاگرام برای کسب و کار بسیار طرفدار داشته و افراد زیادی به آن روی آورده‌اند. در این دوره‌ها، شما مهارت‌های مختلفی را از جمله تولید محتوای جذاب، استراتژی‌های بازاریابی، افزایش فالوور، بهینه‌سازی پروفایل، استفاده از تبلیغات اینستاگرام، تحلیل آمار، و تعامل با مخاطب خواهید آموخت. همچنین، برخی از دوره‌ها شامل آموزش تکنیک‌های پیشرفته مانند مدیریت صفحات تجاری و همکاری با اینفلوئنسرها هستند.

ظاهرا کار با این پلتفرم ساده به نظر می ‌رسد، اما این تلاش را نمی ‌توان و نباید دست کم گرفت. معمولا نقش رسانه ‌های اجتماعی در هر شرکتی دست کم گرفته می‌ شود. برخی از مدیران هنوز قدر این ابزار را نمی ‌دانند و معتقدند که اینستاگرام فقط برای ارسال عکس‌ های سرگرم‌ کننده کاربرد دارد که اشتباه می ‌کنند. اگر پس از ارسال پیام برای یک شخص، تصمیم گرفتید آن را ویرایش یا پاک کنید، کافی است روی پیام ضربه بزنید و نگه دارید.

اگر این گزینه‌ها را فعال کنید، دیگر برای حل مشکلاتی مانند اینکه چگونه استوری پاک شده را برگردانیم به دردسر نمی‌افتید و در صورت پاک‌شدن اتفاقی یا حتی عمدی استوری‌هایی که ارسال کرده بودید، دوباره به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. ازآنجایی‌که قسمت‌های مختلف در این گزینه، مستقیماً با امنیت شما سروکار دارند، بهتر است با دقت و صرفاً در صورت نیاز، با اجازه‌های خواسته شده از سوی اینستاگرام موافقت کنید. با ضربه‌زدن روی گزینه‌ی Account Center (مرکز حساب) در بخش تنظیمات اینستاگرام، می‌توانید به گزینه‌های مهمی برای مدیریت بهتر حساب کاربری خود بعد از نصب اینستاگرام جدید دسترسی داشته باشید. اینستاگرام از ربات‌های مختلف، الگوهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی و ابزارهایی مانند هشتگ‌ها برای شناسایی علایق کاربران و درگیرکردن آن‌ها با محتواهای مختلف منتشرشده در این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کند. شما در هر شبانه‌روز می‌توانید ۱۰۰ پست موقت را در قالب استوری با دنبال‌کنندگان خود به‌اشتراک بگذارید. استوری‌های اینستاگرام، به شکل محتواهای ۶۰ ثانیه‌ای نمایش داده می‌شوند و پس از گذشت ۲۴ ساعت پاک خواهند شد.

روی آیکن پروفایل بزنید که که یا ورژنی کوچک از تصویر پروفایل شما است یا اگر تصویری تنظیم نکرده باشید، سایه‌ای از سر و شانه را به نمایش درمی‌آورد. برای آغاز یک چت دیگر با همین گروه، روی آیکن دوربین فیلم‌برداری بزنید. ضمنا در هر زمان و با استفاده از باکس پیام می‌توانید پیام متنی، پیغام صوتی و تصویر ارسال کنید. بعد از اینکه چت ویدیویی را آغاز کردید، با انتخاب آن چت در لیست فعالیت‌های مسنجر خود می‌توانید به آن گروه دسترسی پیدا کنید. اگر به دنبال شخصی خاص بگردید، اینستاگرام گزینه‌هایی از میان افرادی که در اینستاگرام فالو کرده‌اید، افرادی که شما را فالو می‌کنند، دوستان فیسبوکی و افرادی که نامی مشابه به آنچه جستجو کرده‌اید را به نمایش درمی‌آورد.

این ویژگی برای حساب‌هایی که به نمایندگی از افراد مشهور، برندهای معتبر، نهادهای رسمی یا سازمان‌ها ایجاد شده‌اند، در نظر گرفته می‌شود. هدف اصلی تیک آبی جلوگیری از جعل هویت و تأیید اصالت حساب‌هاست. به طور کلی، حساب‌هایی که به دلیل محبوبیت، شناخته‌شدن یا اهمیت عمومی در معرض خطر تقلب یا تقلید قرار دارند، واجد شرایط دریافت تیک آبی هستند.

در سال‌های اخیر، با رشد تعداد کاربران این پلتفرم و افزایش اعتماد به خرید از طریق اینستاگرام، استفاده از این شبکه اجتماعی به یک استراتژی ضروری برای افزایش فروش و جذب مشتریان جدید تبدیل شده است. اینستاگرام مارکتینگ یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در دنیای امروز است که به برندها و کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان گسترده‌ای معرفی کنند. با استفاده از ابزارهای مختلف اینستاگرام مانند پست‌های ارگانیک، استوری‌ها، ریلز و تبلیغات هدفمند، کسب‌وکارها می‌توانند به صورت مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و برند خود را در معرض دید عموم قرار دهند. در آموزش اینستاگرام، نحوه گذاشتن هایلایت بسیار مهم است. وقتی وارد فضای اینستاگرام می شوید به جز قسمت بیو، گزینه هایلایت نیز وجود دارد.

هایلایت‌ها، استوری‌هایی هستند که تا ابد در پروفایل شما نمایش داده می‌شوند (مگر اینکه آن‌ها را پاک کنید). هر کاربری که مجاز به مشاهده استوری‌های شما باشد، قادر به مشاهده هایلایت‌ها نیز خواهد بود. بنابراین اگر پروفایل اینستاگرام خود را در حالت خصوصی قرار نداده باشید، هرکسی می‌تواند استوری‌ها و هایلایت‌ها را ببیند. بعضی از اوقات لازم است از یکی از افرادی که با او در ارتباط هستید برای مدتی فاصله بگیرید و شاید در این مسیر دیگر علاقه‌مند به مشاهده پست‌های او نباشید.

با سایر اصطلاحات، به‌مرورزمان و پس‌از گذشت مدتی از حضور در اینستاگرام، آشنا خواهید شد. اگرچه خرید فالوئر در اینستاگرام گزینه‌ای است که پیش روی تمام کاربران وجود دارد، اما اگر به دنبال کاربرانی واقعی می‌گردید که حقیقتا پست‌های شما را لایک می‌کنید، چنین کاری پیشنهاد نمی‌شود. خرید فالوئر در سایت‌های شبکه اجتماعی تنها زمانی پیشنهاد می‌شود که صرفا بخواهید رقم فالوئرها را افزایش دهید و هدف دیگری نداشته باشید.

در این مرحله شما می توانید استوری تان را آپلود نمایید. در این بخش وارد صفحه پروفایل خود می شوید که در آن می توانید پست ها، تعداد فالوئینگ ها و فالوئرها، ویرایش صفحه پروفایلتان و بخش تنظیمات را ببینید. بعد از این مرحله کد تاییدی به ایمیل و یا شماره تلفن همراه شما ارسال می شود و آن را باید در قسمت خالی قرار دهید. ریلز یک قابلیت جدید است که  به تازگی در اینستاگرام فعال شده است .

اگر علاقه‌مند به یافتن دوستان فیسبوکی خود در اینستاگرام بودید Connect to Facebook را بزنید و در غیر این صورت به سراغ گزینه Skip بروید. سعی کنید محتوایی که تولید می‌کنید تخصصی و جدید باشد و همچنین عناوین مناسب و جذاب انتخاب کنید. برای مثال اگر همه در مورد “دلایل استفاده از کرم ضد آفتاب” صحبت می‌کنند، شما در مورد “عواقب استفاده نکردن از ضد آفتاب” صحبت کنید.

این نوع محتوا به‌سرعت پخش می‌شود و می‌تواند منجر به رشد سریع فالوورها شود. با تبدیل حساب خود به حساب تجاری، می‌توانید از امکانات ویژه‌ای همچون آمار و تحلیل عملکرد پست‌ها، ابزار تبلیغات و افزودن لینک‌های اختصاصی به بیوگرافی استفاده کنید. همچنین، با حساب تجاری می‌توانید وضعیت فعالیت‌های خود را بررسی کرده و استراتژی‌های محتوایی بهتری طراحی کنید. تبدیل حساب به تجاری نه تنها برای برندها و کسب‌وکارها ضروری است، بلکه به افراد حرفه‌ای نیز کمک می‌کند تا بهتر دیده شوند. همچنین، تنظیم یک برنامه منظم برای ارسال پست‌ها باعث می‌شود که مخاطبان به راحتی از شما انتظار محتوا داشته باشند.به برنامه منظم برای ارسال پست های تقویم محتوایی گفته می شود.

بعد از نصب، برنامه را باز کنید و بر روی گزینه  create new account بزنید. اما برخی کاربران به دلایل متفاوت کار با این پلتفرم را به خوبی بلد نیستند.... برخلاف استوری‌ها که محدود به 24 ساعت هستند، نوت‌ها بیشتر جنبه اطلاع‌رسانی داشته و به‌طور مداوم در دسترس دنبال‌کنندگان قرار می‌گیرند. این امکان می‌تواند برای کسب‌وکارها و ادمین‌ها بسیار مفید باشد، زیرا به‌راحتی می‌توانند اخبار جدید یا تغییرات فوری را به‌طور مستقیم به مخاطبان منتقل کنند. تیک آبی اینستاگرام یک نشان رسمی است که اعتبار حساب‌های کاربری را تأیید می‌کند.

در این صورت دیگر به پست ها و استوری های آن پیج دسترسی ندارید. پرایوت کردن اکانت در اینستاگرام به این معنی است که تنها افرادی که شما را دنبال می‌کنند، می‌توانند پست‌ها، استوری‌ها و لایو شما را مشاهده کنند. هنرمندان، عکاسان، نویسندگان و سایر افرادی که می‌خواهند برای خود پیج بسازند و از این پلت‌فرم برای نشان دادن آثار و مهارت‌های خود استفاده کنند، به آموزش اینستاگرام نیاز دارند. این افراد باید یاد بگیرند چگونه محتوای جذاب ایجاد کرده و نحوه تعامل مؤثر با فالوورها را در اینستاگرام یاد بگیرند. در آموزش اینستاگرام، تنظیمات و کاربرد هریک از این بخش‌ها بررسی می‌شود. به عبارت دیگر، شما قادر خواهید بود تا تمام گزینه‌ها و تنظیمات این چهاربخش را به‌کار گرفته و استفاده کنید.

پس دنبال بهانه نباشید و پیج اینستاگرام خود را راه‌اندازی کنید. پیج‌های اینستاگرام زیادی هستند که با داشتن کمتر از 1000 دنبال کننده هم فروش خوبی را تجربه می‌کنند، چون ملاک‌های تعیین‌کنندۀ ارزش یک پیج اینستاگرام تغییر کرده است. اگر عکس یا ویدیوی کاربر دیگری برای اینستاگرام نامناسب به نظر می‌رسد، می توانید آن را گزارش دهید. می‌توانید از روش‌های زیر برای تعامل با حساب‌های اینستاگرامی که دنبال می‌کنید استفاده کنید.

به این ترتیب گالری تصاویر موبایل شما درون اپلیکیشن اینستاگرام باز می‌شود. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و روی آیکن New Post بزنید. با استفاده از گزینه جستجو در بالا می‌توانید به دنبال پیام‌های دریافتی از یک کاربر خاص یا کلمات کلیدی و جملات مشخص بگردید. حالا اینباکس پیام‌های شما به نمایش درمی‌آید که به ترتیب از آخرین پیام‌ها تا قدیمی‌ترین پیام‌ها فهرست شده‌اند. پیام‌هایی که هنوز خوانده‌ نشده‌اند، با نقطه‌ای آبی‌رنگ نمایش داده می‌شوند.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام