مدیر کل زیر آتش سوزی بر روی سهام آمازون هلدینگ

ژنرال لوئيس دجوي تحت آتش سوزي قرار گرفته است بر سر گزارش جديد يسي ان ان که نشان مي دهد او گزينه هاي سهام در آم

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399

ژنرال لوئيس دجوي تحت آتش سوزي قرار گرفته است بر سر گزارش جديد يسي ان ان که نشان مي دهد او گزينه هاي سهام در آمازون را در دست دارد، يک تضاد آشکار مورد علاقه.

قانون فدرال کارکنان شاخه اجرایی را از برگزاری علاقه مالی در شرکتی که می تواند در وظایف دولت خود تاثیر داشته باشد منع می کند. آمازون مشتری قابل توجهی از USPS است، با برخی از تحلیل گران تخمین غول تجارت الکترونیکی با استفاده از دفتر پستی برای حدود 40 درصد از حمل و نقل خود را.

به گزارش سی ان ان، دجوی زمانی که به دولت ترامپ ملحق شد، بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار سهام در آمازون برگزار کرد. به گزارش سی ان ان، DeJoy سهام را در ۲۴ ژوئن شیرجه زد اما در همان روز بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار از گزینه های سهام آمازون را خریداری کرد که به او حق خرید سهام در آمازون را به قیمت ۱۸۶۰ دلار برای هر سهم می دهد. در نتیجه، او هنوز هم ایستاده است تا از نظر مالی سود اگر قیمت سهم آمازون افزایش یابد. (سهام آمازون در روز پنجشنبه در 3،161 دلار برای هر سهم بسته شد.)

سن. الیزابت وارن (D-MA) توییت که خرید DeJoy از گزینه های سهام در آمازون پس از انتصاب خود را به عنوان مدیر ارشد عمومی "غیر قابل بخشش است، و گفت : دفتر بازرس کل "باید این فساد را بررسی کند." همچنین دموکرات ها نگرانی های خود را مطرح کرده اند که DeJoy یک خطر قابل توجه در شرکت سابق خود XPO لجستیک، که یک پیمانکار برای خدمات پستی است، حفظ کرده است. وارن در یک The Vergeبیانیه ایمیل به واگرنوشت که دی جوی دارای "خطر شخصی در کاهش خدمات پستی است- after و وقتی سهام آمازون را پس از انتصاب خریداری کرد، سهام او بزرگتر شد."

دجوی از زمان انتصابش در ماه مه با انتقادهای گسترده ای برای مدیریت خود در اداره پستی مواجه شده است. گزارش های متعددی از آهسته تر تحویل پستی منجر به اتهاماتی شده است که دولت ترامپ تلاش می کند تا اداره پستی را عمداً خراب کند، احتمالاً انتخابات ریاست جمهوری را مختل کند. در هفتم آگوست، دی جوی اضافه کار برای کارمندان پستی را کاهش داد، یک یخ استخدام یراد اجرا کرد، و اعلام کرد که قصد دارد دو جین مدیران پستی را دوباره واگذار کند. اخیرا، گزارشی از Vice معاون روز پنجشنبه دریافت که ماشین های مرتب سازی پستی در تاسیسات مرتب سازی پستی در سراسر کشور غیرفعال شده اند.

وارن و دیگر دموکرات ها با ارسال نامه ای به دفتر بازرس کل USPS درخواست برای بررسی برخی از "تغییرات" DeJoy به آژانس ساخته شده بود، به طور خاص در مورد کارکنان و سیاست های.

رئیس جمهور ترامپ همچنین از آمازون و مدیر عامل آن جف بزوز شکایت کرده است و این سوال را که آیا ترتیب مالی برای تحویل بسته های آمازون "ثروتمندتر کردن آمازون و احمقانه تر و فقیرتر کردن اداره پستی" بوده است یا نه.

گروه دموکرات ها از بازرس کل در نامه خود خواست تا در مورد این که چرا اقدامات جدید به جای داده شده است، چگونه تغییرات می تواند رای گیری از طریق ایمیل در انتخابات نوامبر تاثیر گذار باشد، و به درگیری های بالقوه مالی مورد علاقه نگاه کند. نامه می گوید که تغییرات باعث شده است که تحویل پستی "کندتر و کمتر قابل اعتماد" قرار دادن در معرض خطر میلیون ها آمریکایی که در تحویل ایمیل برای نسخه ها تکیه می کنند، چک های تامین اجتماعی، و انواع دیگر از نامه ها. دجوی تعهد کرده است که نامه های مربوط به انتخابات به تاخیر نمی افتد.

به روز رسانی آگوست 13th، 6:42PM ET: اضافه شده نظر از سنالیزابت وارن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن