Pourakarmikas باد سوت به جمع آوری زباله می تواند قرارداد ویروس

AIUTUC خواستار MCC به پیشنهاد جایگزین تسلیم نامه میسور/Mysuru: وجود نگرانی هایی در مورد ایمنی و سلامت Pourakar

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

AIUTUC خواستار MCC به پیشنهاد جایگزین تسلیم نامه

میسور/Mysuru: وجود نگرانی هایی در مورد ایمنی و سلامت Pourakarmikasکه ضربه سوت به ساکنان می دانم که آنها را وارد به جمع آوری زباله و دمیدن سوت در زمان COVID-19 همه گیر می تواند اثبات خطرناک به Pourakarmikas.

با توجه به ایمنی و سلامت Pourakarmikas هند تمام ایالات اتحادیه مرکز (AIUTUC), District کمیته ارائه شده است یک تفاهم نامه به شهردار و MCC کمیسر به دنبال یک راه جایگزین به باد سوت.

در نامه AIUTUC اعلام کرده است که Pourakarmikas که جمع آوری زباله از هر خانه استفاده از همان دست برای نگه داشتن سوت به آنها را که بد تاثیر خود را در هیت به عنوان ویروس می تواند وارد بدن خود را از طریق دهان خود را.

اشاره به این که خدمات Pourakarmikas بسیار مهم AIUTUC اعلام کرده است که تا زمانی که تکنولوژی مدرن است که در استفاده در حال حاضر یک راه جایگزین به باد سوت می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در ضمن Pourakarmika رهبر N. مرا گفت که قبلا Pourakarmikas استفاده می شود زنگ که شد به خود pushcarts پس از ورود به مناطق مختلف برای جمع آوری زباله و اضافه شده است که به عنوان صدای زنگ نمی تواند شنیده شود آنها شروع به ضربه سوت.

در حال حاضر با شیوع COVID-19 گیر Pourakarmikas باد سوت گفته می شود خطرناک مارا گفت و پیشنهاد کرد که زودتر تسهیلات از زنگ زنگ را می توان در حال حاضر. او گفت که چند وجود دارد جمع آوری زباله و وسایل نقلیه است که مجهز به سیستم آدرس عمومی است که می تواند گسترش به تمام جمع آوری زباله و وسایل نقلیه اضافه شده است که بدن مدنی باید این موضوع را به طور جدی.

AIUTUC منطقه رئیس جمهور V. Yashodhar منطقه وزیر Chandrashekae Meti District مشاور کارناتاکا دولت Samyukta آشا اتحادیه کارگران P. S. Sandhya و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن