'Prakarotsava' علائم Chamundeshwari Vardhanti بالای تپه sans جانبازان

میسور/Mysuru: 'سری Chamundeshwari Vardhanti' برگزار شد در شیوه ای ساده و با همه آیین های مرسوم در Chamundeshwa

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

میسور/Mysuru: 'سری Chamundeshwari Vardhanti' برگزار شد در شیوه ای ساده و با همه آیین های مرسوم در Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi هیل در اینجا این صبح است. این رویداد برگزار شد در شرایطی که جانبازان با دولت های منطقه ممنوعیت ورود جانبازان و وسایل نقلیه به تپه معبد به عنوان یک بهداشت عمومی اندازه گیری ایمنی برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

هر سال هزاران نفر از جانبازان از سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد به ازدحام معبد در این روز خاص در طول Ashada ماه.

امروز puja شروع به عنوان اوایل به عنوان 4 هستم با عملکرد Abhyanjana, Rudrabhisheka, Panchamrutha Abhisheka, Pushparchane و همه دیگر مربوط به آداب و رسوم. پس از همه, مراسم تکمیل شد در مورد 7.45 هستم معبد باز شد در ساعت 8 صبح برای 'Prakarotsava.'

عنوانی رئیس سابق میسور خانواده سلطنتی Yaduveer Krishandatta Chamaraja Wadiyar و همسرش Trishika Kumari Wadiyar راه اندازی اصلی مراسم 'Prakarotsava' طی آن به خصوص تزئین presiding گرفته شده در اطراف در صفوف داخل معبد محل. پس از اتمام از دیگر آداب و رسوم مرتبط با 'Vardhanti', معبد بسته شد و در حدود 9.45 هستم. Pujas و آیین های انجام شده توسط یک تیم از کشیش ارشد رهبری کشیش دکتر N. Shashishekar Dikshit.

مرسوم 'Darbarotsava' الهه Chamundeshwari برگزار خواهد شد در محل معبد در 7 بعد از ظهر در نتیجه به طور رسمی پایان Vardhanti جشن.

دولت های منطقه را ممنوع کرده است ورود جانبازان به تپه معبد فردا (July 14) و نیز در آخرین Ashada جمعه در ژوئیه 17.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن