رئیس جمهور تهمت گزارش شده است که با توجه به ایجاد یک پانل به بررسی تعصب آنلاین

رئیس جمهور تهمت می خواهد برای ایجاد یک پنل که نگاه به شکایت از تعصب در برابر محافظه کاران در رسانه های اجتماعی

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

رئیس جمهور تهمت می خواهد برای ایجاد یک پنل که نگاه به شکایت از تعصب در برابر محافظه کاران در رسانه های اجتماعی و آنلاین دیگر, سیستم عامل, وال استریت ژورنال گزارش شده است.

چه قدرت پانل اند و تحت چه بخش آن خواهد بود مستقر شد روشن نیست. اما مجله's, منابع گفت: این طرح ممکن است شامل احداث یک "کاخ سفید-ایجاد کمیسیون" که در رابطه با سازمان های مانند فدرال کمیسیون انتخابات و کمیسیون فدرال ارتباطات به بررسی تعصب و سانسور آنلاین. یک مقام کاخ سفید گفت: وال استریت ژورنال که "جناح چپ تعصب در جهان فن آوری یک نگرانی است که قطعا باید به آنها رسیدگی شود."

رئیس جمهور توییتی یک نظر مشابه هفته گذشته است که "چپ رادیکال است که در کل فرماندهی و کنترل Facebook, Instagram, Twitter و Google." دولت این است که "کار برای درمان این وضعیت غیر قانونی," او اضافه شده اما از ارائه جزئیات.

تهمت و دیگر جمهوری خواهان بارها و بارها اتهام ضد محافظه کار تعصب در سیستم عامل رسانه های اجتماعی با برخی از کمیته های کنگره برگزاری جلسات سال گذشته برای سوال از مقامات شرکت فنی. رئیس جمهور را متهم توییتر از بازی "بازی های سیاسی" و تهمت شکایت به توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی در کاخ سفید نشست ماه آوریل گذشته بود که او از دست دادن پیروان خود بیشتر استفاده می شود پلت فرم اجتماعی است.

در ماه مه گذشته به کاخ سفید راه اندازی یک ابزار برای آمریکایی ها به "به اشتراک گذاری داستان های خود مشکوک تعصب سیاسی" با رئیس جمهور (به عنوان از نوشتن این ابزار دیگر پذیرش ورودی های جدید). که به دنبال آن در ماه جولای توسط رسانه های اجتماعی نشست با چندین چهره های محافظه کار که شکایت کرده است که آنها در حال سانسور آنلاین و در معرض "سایه-ممنوعیت."

توییتر سخنگوی گفت: در یک ایمیل به آستانه در روز شنبه که این شرکت اجرا "توییتر قوانین بی طرفانه برای تمام کاربران بدون در نظر گرفتن پس زمینه خود را و یا وابستگی سیاسی" و اضافه کرد که آن را در ارتباط منظم با مقامات منتخب در تلاش برای بهبود پلت فرم.

درخواست برای اظهار نظر به کاخ سفید, Facebook و گوگل نمی شد و بلافاصله صبح روز شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن