اولویت بندی کار: 7 روش برای تبدیل شدن به یک حرفه ای

اولویت بندی وظایف شده است یکی از بزرگترین چالش ها برای صاحبان کسب و کار, شرکت های بزرگ, مدیران و کارکنان است.

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

اولویت بندی وظایف شده است یکی از بزرگترین چالش ها برای صاحبان کسب و کار, شرکت های بزرگ, مدیران و کارکنان است. اما با بسیاری از وظایف خود را به انجام لیست شما فقط نیاز به استاد برخی از تکنیک های زمان آزمایش برای تبدیل شدن به یک حرفه ای در اولویت وظایف.

بدانند اولویت های خود می توانید از بین بردن استرس خود را افزایش تمرکز و بهبود بهره وری خود را در کار خود را.

در حالی که این ممکن است نگاه ساده به کشف کردن که وظایف خود را نیاز فوری توجه, اولویت بندی وظایف فراتر از یک ورزش ساده. اگر وظایف خود را ستون بندی تا این هفت روش را توانمند می تواند به شما برای تبدیل شدن به بهتر در اولویت همه چیز.

1. گرفتن اولویت های خود را در یک لیست کارشناسی ارشد

شما نمی تواند موثر در اولویت بندی وظایف است که شما فقط نگه داشتن در سر خود را. بهترین راه برای شروع این است که با ایجاد یک لیست کارشناسی ارشد. شما می توانید آن را در doc و یا استفاده از یک ابزار مدیریت پروژه است که شما به راحتی می توانید دسترسی و یا به روز رسانی.

کارشناسی ارشد خود را در لیست شما را قادر به کشف کردن آنچه که وظایف شما نیاز به تکمیل در یک هفته و یا روز. همچنین کمک می کند تا شما کشف کردن اولویت ها که هماهنگ با اهداف دراز مدت خود را.

به گفته برایان تریسی

"شما ماهانه لیست کارشناسی ارشد است که یک عصاره از لیست اصلی خود را. هفتگی خود را لیست پروژه می کشد از ماهانه خود را به انجام لیست; در حالی که مهم ترین لیست می کشد از هفته خود را به انجام لیست".[1]

یکی از قابل توجه سود این اولویت بندی روش است که شما را وادار به تمرکز بر تکمیل بزرگتر و وظایف دشوار به جای کوچکتر. کشیدن خود را MIT از بزرگتر خود را در لیست به شما می دهد یک حس تمرکز بر روی چیزی معنی دار-و نه فقط ضروری ترین.

2. با استفاده از ماتریس آیزنهاور به افتراق فوری از وظایف مهم

در حالی که کارشناسی ارشد خود را در لیست شما را قادر به کشف کردن که چگونه به اولویت بندی هر وظیفه شما هنوز هم ممکن است اشتباه در مورد آنچه شما باید انجام دهید در حال حاضر و یا بعد. وجود دارد تکنیک های که شما می توانید اهرم برای انجام این کار.

تبلیغات

ما 80/20 rule, همچنین شناخته شده به عنوان اصل پارتو. با توجه به این تکنیک "20 درصد از تلاش های خود تمایل به تولید 80 درصد از نتیجه". بنابراین شناسایی آن دسته از وظایف است که تولید نتایج در لیست شما.

محدودیت اصل پارتو این است که آن را تنها متکی بر تجربه است. اگر شما در حال کار بر روی یک کار جدید و یا شما در حال نامشخص که در مورد وظیفه به اولویت بندی ماتریس آیزنهاور بیشتر موثر.

فوری وظایف وظایف است که نیاز به توجه فوری خود را مانند متون, تلفن, تماس, ایمیل, پروژه و بررسی است. کارهای مهم از سوی دیگر کسانی هستند که به فعالیت های است که تاثیر خود را در دراز مدت اهداف, ارزش ها و ماموریت.

چگونه می توانم به شما از شکل فوری وظایف از وظایف مهم?

  • تکمیل وظایف است که فوری و مهم بلافاصله.
  • شکل هنگامی که شما انجام کارهایی که مهم هستند و نه فوری و برنامه های آنها را.
  • نماینده و یا برون سپاری فوری اما وظیفه مهم را به کسی صالح است.
  • از بین بردن وظایف از لیست شما هستند که نه فوری و مهم بلافاصله.

یکی از چالش برانگیز ترین جنبه در اینجا این است که گرفتن وظایف است که فوری اما غیر مهم کردن لیست خود را. به همین دلیل توصیه من پیدا کردن کسی قادر است.

هیئت مستلزم پیدا کردن تواناترین فرد برای کار و توضیح آن مورد نیاز است. این همچنین شامل دادن فرد زمان کافی و ارشاد به وظایف خود را لیست و ذهن به طور کامل.

3. اهرم پیچک لی روش برای رتبه بندی وظایف روزانه خود را بر اساس اولویت واقعی

آیا تا کنون در بر داشت خود را تا پایان با قریب لیست از کارهایی است که هر دو فوری و مهم است ؟

در اینجا راه حل!

پیدا کردن یک وسیله حفر عمیق تر به دانستن اهمیت واقعی آن وظایف.

تبلیغات

پیچک لی, بهره وری مشاور توسعه یافته یکی از موثر ترین روش برای انجام این کار بیش از 100 سال پیش. آیوی لی تکنیک به شما راهنمایی در مورد چگونه به اولویت بندی کنید روز خود را با پیوستن به برخی از مجموعه ای از قوانین:

در اینجا قوانین:[2]

  • برجسته شش تا از مهم ترین وظایف شما نیاز به انجام به بعد در پایان هر روز.
  • رتبه آن شش فعالیت در جهت واقعی خود اهمیت.
  • تمرکز بر روی اولین کار اولین چیزی که در روز بعد. کار تا زمانی که شما اتمام کار قبل از گرفتن آیتم بعدی.
  • اعمال همان استراتژی را به کار بعدی است. حرکت ناتمام آیتم به لیست تازه برای روز بعد.
  • تکرار این روش در هر روز.

این استراتژی single-tasking را قادر می سازد شما را به ماندن متمرکز و اولویت بندی وظایف خود را به درستی.

4. استفاده از ABCDE روش برای جدا کردن وظایف با اولویت های مشابه

در حالی که با استفاده از پیچک لی تکنیک می تواند به شما کمک کند به اولویت بندی فعالیت های روزانه خود یک سوال است که شما هنوز هم نیاز به پرسیدن این است:

چگونه می توانم تعیین درست اولویت یک وظیفه ؟

شما گاهی اوقات ممکن است در تماس با وظایف است که احساس آنها را به اشتراک همان سطح معنیداری در نظر گرفته شد. اگر شما مشغول هستند و با مشکل و یا کارهای بیشتر خواستار اصل پارتو به عنوان به خوبی به عنوان آیزنهاور ماتریس ممکن است به طور کامل آن را قطع.

همین دلیل است که برایان تریسی توصیه می شود ABCDE روش موثر اولویت بندی وظایف. این روش ایجاد سطوح دو یا بیشتر برای هر وظیفه به جای حفظ آنها را در همان سطح از اهمیت.

چگونه ABCDE روش کار می کند ؟ [3]

  • رفتن را از طریق لیست خود را و برچسب هر مورد از A تا E با اینکه مهم ترین.
  • برای هر وظیفه اختصاص یک شماره است که نشان می دهد منظور شما آن را کامل.
  • تکرار این روند تا زمانی که به شما اختصاص داده اند حروف و اعداد به تمام وظایف.

واقعی و اولویت هر یک وظیفه می شود واضح تر به عنوان شما ایجاد لایه های متعدد از اولویت بندی برای هر وظیفه.

تبلیغات

5. "خوردن قورباغه" برای ایجاد یک تولیدی تن برای روز خود را

در حال حاضر که شما باید به ترتیب اولویت وظیفه شما آن است که زمان به تدبیر بهترین استراتژی برای حمله به روز خود را. موثر در اولویت بندی وظایف نیز نیاز به موثر استراتژیسازی.

چگونه شما شروع به ایجاد تن برای بقیه روز خود را. و گرفتن بزرگترین و البته مهم وظیفه اول شما فراهم می کند با انرژی الهام و استقامت برای حفظ هل دادن از طریق روز.

تعداد زیادی از بهره وری مربیان توصیه می کنیم کار خود را مهم ترین وظایف (MIT) به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

در اینجا چگونه مارک تواین آن قرار می دهد:

"اگر شما یک قورباغه زنده را بخورید آن را می سازد هیچ حس به آن نگاه کنید برای یک زمان بسیار طولانی!"[4]

قورباغه ها از آن وظایف است که در حال چالش برانگیز و مهم است. زمانی که ابداع به معنی اولویت خود را بعد از آن بهتر است به جای برخی از قورباغه خود را در بالای خود را MIT لیست. این روش کمک می کند تا شما را از کارهای سخت و همچنین شما را نگه می دارد با انگیزه در تمام طول روز.[5]

6. استقرار وارن بوفه 2-لیست روش برای استخراج "به اندازه کافی خوب" اهداف

بهره وری خود را نمی خواهد تولید نتایج معنی دار اگر شما به دنبال اشتباه اهداف است. دلیل که چرا شما باید به ارزیابی اهداف خود را به عنوان به خوبی به عنوان اولویت برای اطمینان از آنها در خط خود را با زندگی ماموریت.

وارن بافت به ما ارائه با 3-مراحل بهره وری روشی که او به کار در بهبود بهره وری خود را کارمند. این روش به نام 2-لیست روش.[6]

در اینجا چگونه کار می کند.

تبلیغات

برجسته خود را بالا 25 اهداف است. آن می تواند زندگی حرفه ای خود را با اهداف کسب و کار و اهداف آموزش و پرورش, اهداف, اهداف زندگی و یا هر چیزی که شما می خواهید به ارتکاب وقت خود را به. گام بعدی این است که به دایره از مهم ترین اهداف از لیست (اگر شما خود نوشته اند top 25, اهداف شما می توانید دایره خود را بالا 5 اهداف از قبل از شما بخوانید).

سپس حرکت هر هدف است که شما نمی دایره را به "جلوگیری از توسط همه به معنی" لیست. تنها تمرکز بر این مهم وظایف و در راستای دراز مدت خود را اولویت است.

7. افزایش 24 ساعت با زمان چند برابر

اولویت بندی وظایف نیز در مورد زمان. انجام درست وظایف می توانید زمان بیشتری را برای شما در آینده و یا تلفات در زمان خود است. بهترین وسیله برای تبدیل شدن به آگاهی بیشتری از نحوه انتخاب خود تاثیر خود را در آینده تعهدات است به استفاده از زمان ضرب در به حداکثر رساندن زمان خود را.

روری Vaden توصیه می شود که شما کشف کردن چیزهایی که شما می توانید امروز است که می تواند تاثیر خود را فردا مثبت. به عبارت دیگر فکر می کنم در مورد بهترین وسیله برای به حداکثر رساندن زمان خود را امروز به آزاد کردن برخی از ساعت فردا.[7]

جایزه: انجام این مهم ترین وظایف خود را در اوج دوره باروری

اولویت بندی وظایف نیست همیشه باید برنامه ریزی شده است. شما می توانید بهبود بهره وری خود را با هماهنگی کار خود را و زمان اولویت است.

نوسانات در انرژی و تمرکز ملزم به اتفاق می افتد. ما با اشاره به این بالا و پایین به عنوان بهره وری منحنی. این بدان معنی است که شما سازنده تر در برخی از دوره خاص. شما فقط نیاز به کشف کردن که در آن زمان و برنامه ریزی اولویت های خود را در اطراف این زمان است.

بهترین روش برای مولد در تمام طول روز است که به تشخیص خود اوج تولیدی لحظات.

نتيجه گيری

زمان آن طول می کشد برای تبدیل شدن به بهتر زمانی که آن را می آید به اولویت بندی وظایف. اما با این سیستم شما می توانید بدانید که وظایف را به تمرکز بر روی کشف خود واقعی اهمیت و آنها را زمانی که شما در حال سازنده ترین.

راهنمایی های بیشتر برای تبدیل شدن به بهتر است در اولویت بندی وظایف

عکس های اعتباری: Roman Bozhko از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن