بیمارستان های خصوصی نمی تواند انکار درمان به COVID-19 بيمار: DC

JSS بیمارستان در حال حاضر درمان 42 بيمار در آن مرکزآپولو BGS بیمارستان مجموعه 45-تخت واحد در Aravindnagarمتخصص

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399
  • JSS بیمارستان در حال حاضر درمان 42 بيمار در آن مرکز
  • آپولو BGS بیمارستان مجموعه 45-تخت واحد در Aravindnagar
  • متخصص پزشکی تیم از بنگالور بازديد K. R. بیمارستان به مطالعه علت مرگ و میر

میسور/Mysuru: با Mysuru منطقه شاهد افزایش COVID-19 موارد مثبت تقریبا روزانه در چند روز گذشته معاون کمیسر (DC) Abhiram G. Sankar کارگردانی کرده است تمام بیمارستان های خصوصی برای درمان COVID-19 بيمار بدون تبدیل آنها به دور است.

در دستور صادر شده در شنبه Abhiram Sankar گفت که اجباری است برای بیمارستان های خصوصی به اعتراف و درمان COVID-19 آلوده و بيمار مراجعه کننده به تعیین COVID-19 بیمارستان COVID مراکز مراقبت (CCCs) و دیگر دولت های موسسات پزشکی. در مورد بیمارستان های خصوصی موفق به درمان COVID-19 بيمار در نقض نظم و سپس دولت را اقدام مناسب در برابر آنها تحت مقررات کارناتاکا خصوصی موسسات پزشکی (KPME) عمل می کنند.

DC را منظور می آید پس از تمام تخت در دولت امکانات بهداشت و درمان به معنای COVID-19 درمان تقریبا کامل با منطقه گزارش یک افزایش سریع در تعداد عفونت در هر روز است.

در واکنش به DC سفارش سرهنگ دکتر Dayanand مدیر JSS بیمارستان Mysuru گفت که بیمارستان بود به شدت به دنبال دولت جهت در درمان COVID-19 بيمار در زمانی که همه گیر است و باعث ویران کردن در سراسر جهان است.

اشاره به این که در حال حاضر 42 COVID-19 بیماران در حال درمان در بیمارستان مرکز او گفت که این بیمارستان نیز انجام COVID-19 آزمون در آن دولت از-هنر آزمایشگاه که در آن افتتاح شد آنلاین توسط وزیر به تازگی.

حفظ که همه لازم احتیاطی و ایمنی اقدامات گرفته توسط پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان پزشکی در درمان بيماران آلوده سرهنگ Dayanand تأسف است که این مایه تاسف است که رسانه ها و دولت های منطقه شده اند ناعادلانه هدف قرار دادن بیمارستان های خصوصی در رابطه با Covid-19 مراقبت.

صحبت کردن به ستاره میسور امروز صبح او گفت: "این عادلانه نیست به انتقاد بیمارستان های خصوصی در یک زمان زمانی که آنها پیوسته اند دست با دولت در مبارزه مرگبار بیماری همه گیر. ما مطابق با بخشنامه دولت در COVID-19 مراقبت و تبلیغات دروغین انجام شده در برابر بیمارستان های خصوصی باید پایان یابد."

آپولو BGS بیمارستان Mysuru معاون رئیس جمهور (عملیات) N. G. Bharateesh ردی گفت: SOM که در بیمارستان است که همیشه آماده برای آمدن به کمک COVID-19 بيمار.

بیمارستان راه اندازی 45-تخت منحصر به فرد COVID مرکز مراقبت در آن Aravindanagar واحد که در بیماران آلوده در حال حاضر تحت درمان او گفت:, و اضافه کرد که آپولو بیمارستان را دریغ نکنید برای اعتراف مراجعه. بیمارستان همیشه ایستاده با دولت بخشنامه در این ساعت از بحران او تکرار کرد.

تیم متخصص بازديد K. R. بیمارستان

در میان افزایش COVID-19 مرگ و میر در منطقه یک تیم از کارشناسان پزشکی از بنگالور بازدید K. R. بیمارستان در اوایل این هفته به دلیل معلوم در ناگهانی در نرخ مرگ.

پس از انجام یک مطالعه از این تیم است گفت: به پیشنهاد دولت های منطقه به رزرو 80 تخت برای درمان COVID-19 بیماران آلوده و 100 تخت برای درمان بیماران مبتلا به ساری (شدید تنفسی حاد بیماری) و ILI (مانند بیماری آنفلوانزا) در K. R. بیمارستان.

در پاسخ به این تیم دیدار دکتر C. P. Nanjaraj دین و مدیر میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (MMC&RI) به آن K. R. بیمارستان متصل است را تایید کرد / SOM که یک تیم از کارشناسان پزشکی از بنگالور حال بازدید از بیمارستان در پی جهش در COVID-19 مرگ و میر.

با بیان اینکه 15 نفر از بیماران یافت می شود COVID-19 علامتی را کشته و پنج تن دیگر بیماران در حال درمان در K. R. بیمارستان او گفت که آن را تبدیل به بسیار دشوار است به تغییر بيماران تحت ونتيلاتور پشتیبانی برای تعیین COVID بیمارستان در KRS جاده ها است.

"مرگ و میر گزارش وقوع هنگامی که بیماران که تست مثبت برای COVID-19 پس از پذیرش در K. R. بیمارستان ها منتقل تعیین شده COVID-19 بیمارستان. در این زمینه تیم از کارشناسان پیشنهاد کرده اند درمان این بیماران در K. R. بیمارستان خود را" دکتر Nanjaraj گفت.

در ادامه او گفت که موارد هم وجود دارد که در آن بیماران فوت کرده اند در عرض چند ساعت از پذیرش در K. R. بیمارستان. ما باید به دنبال کارشناسان برای تایید اینکه آیا این مرگ و میر به علت COVID-19 یا به دلیل شرکت morbidities که بیماران ممکن است از رنج می برد. در حال حاضر یک مطالعه کامل انجام شده برای تعیین علت دقیق مرگ 25 نفر و مطالعه در رابطه با دیگر مرگ و میر در جریان است او اضافه شده است.

در همین حال معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که این تیم از کارشناسان سفر کرده بود K. R. بیمارستان بعد از نامه های نوشته شده توسط او به دنبال انجام یک بررسی علت دقیق مرگ و میر. بر اساس منطقه دولت درخواست این تیم در بازدید از بیمارستان و آمد تا با برخی از پیشنهادات او اشاره کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن