پروب برای ردیابی منبع ننجنگود COVID-19 خوشه به پایان می رسد میدوی

تحقیقات افسر تسلیم ناقص گزارش میسور/Mysuru: رمز و راز بیش از اینکه اولین بیمار (در حال حاضر شناخته شده به عنوا

توسط PARINEWS در 14 اردیبهشت 1399

تحقیقات افسر تسلیم ناقص گزارش

میسور/Mysuru: رمز و راز بیش از اینکه اولین بیمار (در حال حاضر شناخته شده به عنوان بیمار صفر یا P52) از ننجنگود مبتنی بر جايزه Generics قرارداد مرگبار رمان Coronavirus ممکن است یک راز باقی می ماند برای همیشه به عنوان پروب به دستور دولت باقی مانده است ناقص.

ارشد IAS افسر Harsha گوپتا که منصوب شده توسط دولت به بررسی منبع واقعی از ویروس ارسال شده ناقص گزارش با توجه به گزارش عدم همکاری از چند بخش است.

در آوریل. 24 دولت دستور داد پروب برای تعیین دلایل گسترش COVID-19 در Mysuru منطقه و از آن برگزار شد که مدیریت خیلی خوشحال Generics مسئول گسترش موارد مثبت.

دبیر کل T. M. Vijay Bhaskar خواسته بود Harsha گوپتا برای انجام این کاوشگر برای پیدا کردن منابع و دلایل گسترش ویروس و همچنین بررسی مسئولیت کارخانه در گسترش ویروس. Harsha Gupta خواسته شد به ارائه گزارش در عرض یک هفته.

"من شده اند که گزارش من و وجود دارد برخی از دلایل ناقص گزارش. من تا به حال نامه های نوشته شده به چند بخش دنبال جزئیات اما من نه هر دریافت پاسخ از آنها گفت:" خبرنگاران و چند کانال تلویزیونی دیروز.

"تحقیقات پلیس گزارش شده است به دست من. من کار کرده اند و در محدودیت و ارائه گزارش به دبیر کل همراه با گزارش پلیس. من تا به حال با تشکیل یک تیم فنی از جمله ویژگی های متخصص از بنگالور" گوپتا گفت. به یکی دیگر از سوال ارشد IAS افسر گفت: این موضوع از بازگشایی شرکت داروسازی بود نه قبل از او و او نمی خواهد نظر هر چیزی در آن است.

از مجموع 90 مورد گزارش در Mysuru و 73 مرتبط هستند ننجنگود مبتنی بر شرکت داروسازی و منبع عفونت در میان کارکنان تا به حال تبدیل شدن به یک موضوع از گمانه زنی های گسترده. این است دلیل که چرا این کاوشگر توسط Harsha Gupta به خود جلب کرده بود خیلی کنجکاوی.

در ضمن Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که دولت های منطقه تا به حال توسعه یافته همه همکاری برای بررسی است. این تحقیقات تا به حال مواجه با مانع پس از آغاز به عنوان Harsha Gupta نوشته بود به دولت به دنبال وضوح در برخی از مسائل. اما او حاضر به فاش کردن جزئیات بیشتر در مورد چه مسائل او به دنبال وضوح از دولت است.

فوق العاده-پخش'

در ضمن کارناتاکا وزارت بهداشت و رفاه خانواده است شناسایی اولین بیمار از جايزه Generics به عنوان یک "سوپر پخش' از COVID-19 در دولت است. وجود هشت 'فوق العاده-پخش" در کارناتاکا که گسترش این بیماری به عنوان بسیاری از 226 بيمار.

یک "سوپر پخش' کسی است که گسترش این ویروس به حداقل 10 یا بیشتر از تماس با ما. داده ها را از این بخش نشان می دهد که شرکت داروسازی کارمند در ننجنگود خوشه آلوده 73 نفر از جمله اصلی اطلاعات تماس مخاطبین ثانویه و سوم-سطح تماس با ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن