روند به رزومه متوقف تامین اجتماعی حقوق بازنشستگی

میسور/Mysuru: دولت آغاز شده است روند توزیع تامین اجتماعی حقوق بازنشستگی مانند بیوه حقوق بازنشستگی, سن بازنشستگ

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

میسور/Mysuru: دولت آغاز شده است روند توزیع تامین اجتماعی حقوق بازنشستگی مانند بیوه حقوق بازنشستگی, سن بازنشستگی و دیگر کمک های مالی. این روند متوقف شد پس از ماه ژانویه این سال با توجه به ادغام بانک های کوچکتر به بزرگتر مالی اشخاص و COVID-19.

با توجه به ادغام بانک ها مستقیم انتقال حساب و یا مستقیم به نفع انتقال (DBT) مختل شد به عنوان یک تغییر وجود دارد در ذینفع شماره حساب و ISFC کدهای. این تا به حال منجر به مستحق جمعیت نه خود را دریافت و مطمئن ماهانه بازنشستگی.

وجود دارد بیش از 6000 جمله بازنشستگان در Mysuru منطقه و هیچ یک از آنها تا به حال موفق به دریافت پول است. در حال حاضر به عنوان بانک ادغام شده است و ذینفع باید به ارائه یک برنامه در Tahsildar در مینی Vidhana Soudha همراه با حقوق بازنشستگی خود را جهت کپی Aadhaar کارت و حساب بانکی دفترچه حساب پس انداز و یا اداره پست دفترچه حساب پس انداز و یا پستی لغزش ارائه شده توسط پستچی.

پس از دریافت مقامات تصویب خواهد شد از جمله حقوق بازنشستگی و لینک ذینفع حساب بانکی به خزانه به طوری که پول منتقل شده است هر ماه به طور مستقیم. حتی در انتظار بازنشستگی از ژانویه خواهد بود و اعتبار را به ذینفع حساب گفت: Rakshith, Mysuru Tahsildar.

او گفت که برنامه های در حال دریافت و روند آغاز شده است. "به همه ذینفعان به ویژه پیر و ناتوان نمی تواند به Tahsildar دفتر MLAs تنویر Sait و S. A. Ramdas را کارگردانی ما برای رفتن به فرد ذینفع خانه به دریافت اسناد و مدارک به لینک حساب های بانکی. ما آغاز خواهد شد که روند بیش از حد و کامل به زودی به طوری که سیستم بازنشستگی است کارآمد" Rakshith گفت: 'ستاره میسور.'



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب