در اعتراض به قرارداد پرستاران وارد روز هفتم

میسور/Mysuru: نامحدود در اعتراض به راه اندازی قرارداد پرسنل پرستاری وارد هفتمین روز از امروز. همه این قرارداد

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

میسور/Mysuru: نامحدود در اعتراض به راه اندازی قرارداد پرسنل پرستاری وارد هفتمین روز از امروز. همه این قرارداد کارکنان پرستاران در حال خدمت در K. R. و Cheluvamba بیمارستان ها و به دنبال تحقق خواسته های مختلف خود را. آنها معترض با پوشیدن سیاه, باند بازو و ادامه کار خود را.

امروز صبح بیش از 150 کارکنان پرستاران پوشیدن, سیاه, باند بازو با تجمع در مقابل K. R. بیمارستان و شعارهای مطرح شده. آنها ادعا که آنها در حال کار برای فقط یک مقدار ناچیز از Rs. 10,000 در هر ماه و گفت: آنها باید راه اندازی نامحدود در اعتراض به پوشیدن سیاه و سفید باند به جلب توجه دولت به وضعیت اسفبار خود. قرارداد کارکنان پرستاران خدمت در این دو دولت-اجرای بیمارستان ها در اعتراض پس از 9 ژوئیه. Shivanna, Shobha Nayak Maheshwari ناندنی, Kavitha, Kumaraswamy و دیگران حاضر بودند.

آشا کارگران برگزاری کمپین کارت پستال بیش از ناکافی حقوق

آشا کارگران برگزار کارت پستال کمپین اعتراض به فشار دولت برای دیدار با خواسته های مختلف. بیش از 100 تا 120 آشا کارگران که جمع شده بودند در نزدیکی مرکزی اداره پست واقع در آشوکا جاده نمادین ارسال کارت پستال به سانتی متر خواستار امکانات بهتر و افزایش در حقوق و دستمزد.

"ما می خواهیم دولت به ما ارائه PPEs و پیاده روی در حق یا مزد اموزگار به 12,000 تومان در هر ماه" اعلام اعتراض آشا کارگر. آشا کارگران دفتر انجمن حامل Sandhya, سیما, Nirmala, Bhavya, Suneeta دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن