PSA: بازی انجام سریع تابستان رویداد سرعت در حال اجرا ضربات خاموش در اوت 16th

بازی انجام سریع (GDQ) بعدی ماراتن سرعت بزرگ برای خیریه خواهد شد پا زدن خاموش در تاریخ 16th در 11:30 AM ET / 7:

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399

بازی انجام سریع (GDQ) بعدی ماراتن سرعت بزرگ برای خیریه خواهد شد پا زدن خاموش در تاریخ 16th در 11:30 AM ET / 7:30AM PT در Twitch. در تابستان امسال GDQ به دلیل همه گیر شدن کمی متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود: به جای اینکه در اتاق غول پیکری که پر از مردم است، کاملاً مجازی باشد.

اما فقط به این دلیل که این رویداد آنلاین است به این معنا نیست که باید کمتر جالب تر از سال های گذشته باشد. برنامه با اجرا می شود بسته Hollow Knight بندی شده است، Virtual Boy Wario Land مانند مسابقه شوالیه توخالی در دوشنبه، پسر مجازی واریو زمین هر٪ در روز چهارشنبه، و برادران سوپر سر و صدا 64 شکستن اهداف همه شخصیت های چشم بسته (!!) در روز شنبه. حتما ً اونجا يه سري جواهر مخفي تر هست پس از همه، نیمی از سرگرم کننده GDQ برای من فقط به جریان تنظیم هر زمان که من می توانم و تماشای مهارت باور نکردنی در نمایش.

GDQ میزبانی رویدادهای سرعت در حال اجرا از سال 2010 به جمع آوری پول برای خیریه، و کمک های مالی مطرح شده در طول رویداد هفته آینده پزشکان بدون مرز حمایت خواهد کرد. در تابستان سال گذشته GDQ جمع آوری $ 3،039،596 برای این سازمان ، که یک رکورد در آن زمان بود ، اما GDQ گرفتگی که در طول بازی های Awesome انجام رویداد سریع در ماه ژانویه با آوردن $ 3،164،002 برای پیشگیری از سرطان بنیاد.

تابستان بازی انجام می شود سریع 2020 آنلاین اجرا می شود از یکشنبه، اوت 16th، تا اوایل در صبح روز یکشنبه، 23rd اوت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن