PU بخش تمام مجموعه برای ژوئن 18 زبان انگلیسی امتحان

تمام اقدامات ایمنی در محل می گوید Mysuru DDPUE Geetha بنگلور / Mysuru: با فقط دو روز به انتظار II PUC انگلیسی

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

تمام اقدامات ایمنی در محل می گوید Mysuru DDPUE Geetha

بنگلور / Mysuru: با فقط دو روز به انتظار II PUC انگلیسی مقاله آزمون (18 ژوئن) گروه پیش دانشگاهی آموزش و پرورش خواسته است منطقه در سطح مقامات برای قرار دادن تمام اقدامات ایمنی در محل طبق SOP (روش عملیاتی استاندارد) صادر شده توسط وزارت بهداشت و درمان.

انگلیسی امتحان بود که در ابتدا برنامه ریزی شده را در دریا.23 بود ناگهان به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 ترساندن. اکنون امتحان به جای برنامه ریزی شده در ژوئن 18, نزدیک به سه ماه پس از به تعویق افتادن.

به عنوان یک آغاز آماده سازی این بخش خالی تمام کالج ها استفاده می شد که به عنوان COVID-19 قرنطینه مراکز. پس از گرفتن ساختمان های خالی بخش شده است sanitising آنها را روزانه دو بار پس از پنج شنبه شب.

هر آزمون مرکز باید یک داروساز و یک آشا کارگر برای کمک به دانش آموزان در مورد اورژانس پزشکی است. قبل از ورود به سالن معاینه هر دانشجو را مجبور به انجام حرارتی غربالگری دست خود را sanitised و اجباری پوشیدن ماسک. همچنین به منظور حفظ اجتماعی فاصله اضافی کلاس اتاق استفاده می شود.

دانش آموزان و invigilation کارکنان را به معرض معاینه پزشکی قبل از ورود به سالن امتحان و کسانی که با علائم مانند سرفه سرد و یا تب ملزم به نوشتن این آزمون در یک اتاق جداگانه.

بیش از 5.95 لاخ دانش آموزان خواهد بود ظاهر می شود برای امتحان در 1,016 مراکز در سراسر کشور از جمله 430 در منطقه ستاد 328 در Taluk مراکز و 258 در Hobli مراکز.

در ضمن این بخش نیز صادر شده جهت حمل و نقل امن از پاسخ اسکریپت بعد از امتحان. به هر جهت, پاسخ, اسکریپت ها باید به طور مستقیم حمل و نقل مربوطه معاون دفتر مدیر یا ارزیابی مرکز در همان روز. همه مسئول مقامات در مرکز مجاز به استفاده از دو چرخ برای حمل و نقل پاسخ اسکریپت و باید به کمک پلیس به صورت امن و مطمئن حمل و نقل حمل و پاسخ اسکریپت به مراکز مربوطه.

Mysuru DDPUE H. R. Geetha صحبت کردن به ستاره میسور امروز صبح گفت که وجود 50 مرکز در منطقه که 26 در Mysuru شهرستان به تنهایی.

اشاره به این که 31,569 دانش آموزان در حال ظاهر شدن برای امتحان در منطقه او گفت که در حالی که 504 دانش آموزان که در سمت چپ این شهر به مکان های مادری خود در دولت به دنبال مستند تصمیم گرفتند برای مراکز نزدیکترین به محل اقامت 436 دانش آموزان از مناطق دیگر ثبت نام کرده اند به نظر می رسد در Mysuru منطقه برای آنها 22 اضافی امتحان سالن های شناسایی شده اند.

با بیان اینکه همه اقدامات مطابق با بخش احكام در محل DDPUE گفت که تمام گیتس در هر مرکز باز خواهد شد و هر دانشجو لازم است به اجباری تحت حرارتی غربالگری قبل از ورود به سالن امتحان.

انگلیسی آزمون برگزار خواهد شد بین 10.15 صبح تا 1.30 ساعت در روز 18 ژوئن تحت تدابیر شدید امنیتی و مستند اقدامات او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب