PWD پیمانکار جریمه تومان. 10,000 برای آزادسازی زباله ساخت در دولت. زمین

میسور/Mysuru: این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) به اعمال جریمه از Rs. 10,000 در PWD پیمانکار برای آزادسازی زباله س

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

میسور/Mysuru: این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) به اعمال جریمه از Rs. 10,000 در PWD پیمانکار برای آزادسازی زباله ساخت در زمین دولت.

این PWD پیمانکار بود که ریخته باقی مانده در زمین های دولتی پس از تخریب خود, پیر, خانه, است Chandrashekar از Chikkaharadanahalli آینده تحت MCC منطقه 2-محدودیت.

حدود هشت تا 10 تراکتور بارهای از ساخت و ساز باقی مانده بود در حال حاضر ریخته روی زمین دولتی. MCC سلامت افسر دکتر Nagaraj گفت که MCC محیط زیست مهندس Spoorti بهداشت بازرس Basavaraj و کارکنان گرفتار تراکتور در حالی که آزادسازی بار دیگر باقی مانده روز دوشنبه.

اجازه گرفته شده از MCC با پرداخت تجویز هزینه برای تخریب ساختمان های قدیمی در MCC محدودیت ها و ساخت و ساز باقی مانده است که باید ریخته در محل مطلع MCC و نمی توان آن را ریخته و در هر جای دیگر. مردم می خواست برای اطلاع MCC مقامات اگر آنها می آیند در سراسر مردم آزادسازی باقی مانده و یا هر نوع زباله در مکان های عمومی.

را حلقه جاده بود

از افسردگی زباله?

در همین حال عمومی گفت که ساخت و ساز باقی مانده و انواع ضایعات بودند از ریخته شدن در امتداد دو طرف جاده حلقه بیرونی و MCC مقامات گرفتن مجرم و خوب آنها را تنها زمانی که آنها را ببینید حوادث و اجازه دهید دیگران scot رایگان. این باعث شده است تا مقدار زیادی از زباله های ریخته بودن خالی توطئه و در کنار جاده و در Vijayanagar و مناطق اطراف آنها اضافه شده است.

ضایعات مانند ساخت و ساز و آوار زباله از گوشت گوسفند و مرغ اصطبل زباله از مزارع مرغ لاشه حیوانات مرده و.... در حال ریخته شدن یکسره در امتداد جاده حلقه بیرونی و به نظر می رسد مانند 'تمیزترین شهر احاطه شده است زباله و سایر مواد زائد. در حالی که MCC می گوید که محل نمی آمد زیر آن گرم Panchayats می گویند که آنها نمی توانند مدیریت این موضوع و در نتیجه این موضوع باقی مانده به عنوان یک مشکل.

توسعه شهری وزیر K. S. Eshwarappa که ریاست جلسه مقامات در شهرستان به تازگی به حال دستور مقامات به دور از زباله با کمک MCC. ساکنان نیز باید انجام کمی خود را با تفرق خشک و مرطوب زباله در مبدا و سپس دست به Pourakarmikas آمده است که به جمع آوری زباله های روزانه. اما چنین چیزهایی هستند که در لحظه اتفاق می افتد و انبوه زباله در حال رشد روز به روز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن