قطر دکتر به ارمغان می آورد بازگشت شوهر بدن به Mysuru

مهندس می میرد در خاک های خارجی; بعد از مبارزه آخرین مراسم برگزار شده در مزرعه خانواده میسور/Mysuru: یک مهندس ا

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

مهندس می میرد در خاک های خارجی; بعد از مبارزه آخرین مراسم برگزار شده در مزرعه خانواده

میسور/Mysuru: یک مهندس از Mysuru که شده بود به قطر به دکتر خود مراجعه کنید همسر از حمله قلبی درگذشت و در خاک های خارجی. بدن او را به بنگلور در روز جمعه تحت Vande بهارات ماموریتبه لطف تلاش های اتحادیه و دولت و کانادا سازمان در قطر. آخرین مراسم انجام شد در خانواده و مستغلات در H. D. Kote جاده دیروز.

آرون لعل ساکن جدید Kantharaj Urs جاده در Mysuru شده بود به قطر برای دیدن همسرش دکتر Rekha بود که در خدمت وجود دارد. او نمی تواند بازگشت به هند و حتی پس از سفر خود به دلیل مستند و اقامت قرار داده است وجود دارد.

او از حمله قلبی در مارس 15 و دکتر Rekha می خواستم را به بدن خود را به Mysuru برای آخرین مناسک. در کارناتاکا دولت آن زمان گذشته بود که سفارش بدن افراد در حال مرگ در یک سرزمین خارجی نمی تواند به ارمغان آورد به دولت است. تصمیم گرفته شد به عنوان یک اقدام احتیاطی در میان فزاینده موارد COVID-19. حتی هوایی هند را تکذیب کرد اجازه را به بدن مرده به هند است.

این تصمیم تحت تاثیر دکتر Rekha برنامه به عنوان او نمی تواند به ارمغان بیاورد آرون لعل بدن اگر آن را واقعی دلیل. یادگیری در مورد دکتر گرفتاری Subramanya Hebbagilu, Mahesh Gowda و دیگران از قطر به کانادا Sangha کمک دکتر Rekha برای تضمین گواهی و گفت که دکتر آرون لعل نمی میرند از COVID-19 اما از یک حمله قلبی.

بعد دکتر Rekha با نزدیک شدن به سفارت هند در قطر هوایی هند افسران و مقامات Kempegowda فرودگاه بین المللی در بنگلور. زمانی که تمام تلاش ثابت بیهوده دکتر Rekha و کانادا Sangha اعضای رسیده به اتحادیه وزیر D. V. Sadananda Gowda استفاده می شود که خوب خود در دفاتر اتحادیه وزارتخانه برای بازگرداندن بدن صفحه اصلی.

Sadananda Gowda امن کسب اجازه از اتحادیه عمران حمل و نقل هوایی وزارت حمل و نقل آرون لعل بدن به بنگلور در یک هواپیمای مسافربری. تحت شرایط عادی هوایی هند حمل می کند بدن مرده در یک هواپیمای مسافربری اما در شرایط فوق العاده و با توجه به مستند محدودیت های ملی حامل موظف خارج از زمینه های بشردوستانه است.

وزیر به حال امن اجازه مخصوص برای تهویه هند برای حمل بدن از قطر به بنگلور. بر این اساس آرون لعل باقی مانده آورده بودند به بنگلور در شب جمعه و آن را به Mysuru توسط جاده همان شب. آخرین مراسم انجام شد در خانواده ملک در H. D. Kote جاده صبح دیروز تایید خانواده منابع.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن