Quibi خواهد کرد اضافه کردن ویژگی های به اشتراک گذاری به عنوان این برنامه در تلاش برای پیدا کردن مشترکین

می گویند که Quibi است به یک فاجعه شروع به کتمان حقیقت خواهد بود. از بنیانگذاران Jeffrey Katzenberg ویژگی "همه

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

می گویند که Quibi است به یک فاجعه شروع به کتمان حقیقت خواهد بود. از بنیانگذاران Jeffrey Katzenberg ویژگی "همه چیز را که اشتباه رفته است به کروناویروس" او گفت که نیویورک تایمز در یک مصاحبه جدید منتشر شده در روز دوشنبه. اما Katzenberg امیدوار است که نورد از ویژگی های جدید کمک خواهد کرد که از جمله به مشترکین امکان به اشتراک گذاری مطالب از Quibi نشان می دهد در رسانه های اجتماعی.

زمانی که Quibi راه اندازی شد در آغاز آوریل برنامه های مسدود شده برای سیستم عامل مانند Twitter, Facebook, Instagram, Infinite, و ق در. در حال حاضر Katzenberg و این تیم در حال کار بر روی راه برای اطمینان از Quibi است "کمتر جداره کردن از اینترنت است." مردم را در نهایت قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن Quibi محتوا در رسانه های اجتماعی وجود دارد اما هیچ برآورد قاب زمان برای وقتی که از ویژگی های در دسترس تبدیل خواهد شد.

(افشای: Vox Media است که با همکاری Quibi در دو را نشان می دهد و در بحث وجود دارد و برای یک آستانه نشان می دهد در آینده.)

"وجود دارد یک دسته کامل از چیزهایی که ما در حال حاضر دیده می شود در این محصول است که ما فکر ما رو راست بیشتر" Katzenberg گفت: "اما در حال حاضر که وجود دارد صدها نفر از مردم در آنجا با استفاده از آن شما به, 'Uh-oh ما نمی بینیم که.'"

مردم نیز نمی تواند تصاویر را در داخل نرم افزار. هر چند که محدودیت نیست منحصر به فرد به Quibi (Netflix و دیزنی به علاوه مقابله با همین مشکل در برنامه های تلفن همراه) بدون نسخه دسکتاپ این نرم افزار برای افرادی که به تماشای Quibi نشان می دهد تنها راه برای مردم برای به اشتراک گذاشتن صحنه بود به استفاده از یکی دیگر از گوشی به ضبط قسمت بازی. به طوری که آنچه که مردم انجام مدیریت در برخی از موارد به ویروسی. معلوم نیست اگر مردم قادر خواهد بود به تصویر و یا اگر Quibi اجازه خواهد داد که مستقیم های از کلیپ ها از برنامه های مختلف به برنامه های رسانه های اجتماعی. آستانه رسیده است را برای اطلاعات بیشتر.

یکی دیگر از ویژگی های آینده به Quibi iOS برنامه این هفته است که توانایی به جریان نشان می دهد و "فیلم-در-فصل" بر روی صفحه نمایش تلویزیون. هیچ توضیح بیشتر برای چه افرادی این کار را انجام دهند — با توجه به ویژگی های نورد برای iOS اولین بار این مفهوم خواهد بود که آن را با استفاده از پخش. کاربران اندروید ممکن است باید صبر کنید کمی طولانی تر برای Chromecast پشتیبانی می کند. بزرگتر صفحه نمایش تجربه بود که همیشه بخشی از طرح اما مگ ویتمن مدیر عامل شرکت اذعان کرده است در گذشته که اگر آنها می دانستند COVID-19 قرار بود به اتفاق می افتد, آنها ممکن است راه اندازی کرده اند با قابلیت.

آن را نیز معلوم نیست اگر, و یا چگونه "turnstyle" تکنولوژی — نان-و-کره پشت Quibi زمین را به مشترکین که orients ویدئوها بر اساس چگونه شما خود را نگه دارید تلفن — کار خواهد کرد اگر آن را بازی در یک مجموعه تلویزیونی است که نمی تواند چرخش.

در حال حاضر هدف به نظر می رسد بیشتر مردم صحبت کردن در مورد و تماشای Quibi: رسانه های اجتماعی می تواند کمک به نوبه خود Quibi نشان می دهد به ویروسی الگوهای رفتاری (نگاه کنید به: Netflix را ببر پادشاه) و اجازه می دهد مردم را به تماشای نشان می دهد تلویزیون خود را به مشترکین یکی دیگر از مشاهده و انتخاب است. Quibi در حال حاضر حدود 3.5 میلیون دانلود برنامه و 1.3 میلیون کاربر فعال با توجه به Katzenberg.

گریه به دور از دیزنی به علاوه' حدود 55 میلیون مشترک و یوتیوب را بیش از 2 میلیارد کاربران ماهانه 70 درصد است که با استفاده از این برنامه بر روی تلفن خود را. Quibi در دسترس نیست در سطح جهانی (مانند یوتیوب) و نمی باید یک کتابخانه از محبوب مالکیت معنوی (مانند دیزنی) که باعث رشد بیشتر دشوار است.

آن را نشان می دهد دریافت نکرده اند بررسی مثبت و علاقه در جریان خدمات کاهش یافت پس از آن راه اندازی اولیه در آوریل 6th. در مقایسه با بسیاری از دیگر خدمات جریان دیده می شود یک چشم انداز مثبت در نمایش. مردم به نظر نمی رسد علاقه مند در Quibi و این موضوع Katzenberg تلاش برای رفع. آیا رمان coronavirus است که به طور کامل به سرزنش به عنوان Katzenberg پیشنهاد سوال برانگیز است. صنعت خودی استدلال قبل از Quibi راه اندازی آن مشکل خواهد بود در تلاش برای فروش یک محصول در یک بازار بسیار رقابتی است که به نظر نمی رسد مانند آن را به خصوص مورد نیاز است.

اما Katzenberg اذعان کرد این تیم دور از خوشحال با نتایج. "است که آن را بهمن از مردم که ما می خواستیم و قرار بود به صورت از راه اندازی؟" Katzenberg گفت: بار. "جواب این است: هیچ. آن را تا به چیزی که ما می خواستیم. آن را نزدیک به آنچه که ما می خواستیم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن