راد قدرت دوچرخه' آخرین مدل RadMission آن باریک ترین و ارزان ترین دوچرخه های برقی هنوز

راد قدرت دوچرخه یکی از برترین دوچرخه های برقی تولید کنندگان در ایالات متحده است و با یک جدید باریک و تکمیل نشد

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

راد قدرت دوچرخه یکی از برترین دوچرخه های برقی تولید کنندگان در ایالات متحده است و با یک جدید باریک و تکمیل نشده به پایین شهر رفت و آمد به نام RadMission برقی مترو دوچرخه. این دوچرخه بدون زواید تنها با یک سرعت پیشرانه یک torquey 500W بشود hub موتور و یک باتری که به نوعی کوچکتر از قدرت راد دوچرخه' به طور منظم بسته اما فقط به عنوان قدرتمند است.

اما شوکه کننده قیمت است. سیاتل-بر اساس شرکت است که شناخته شده برای ارزش خود را بر اساس قیمت های ارائه شده است RadMission در قیمت مقدماتی از $999 — ارزان ترین مدل آن نشده است. که در حدود 500 $کمتر از بسیاری از قدرت راد دوچرخه' صف. (هیچ کلمه ای در عین حال آنچه که به طور منظم, غیر-قیمت مقدماتی خواهد بود.)

که قطعا کمک به جذب هر کسی در حال ظهور تیره و تار چشم خود را از coronavirus مستند آماده برای بازگشت به برخی از صورت ظاهر از حالت عادی نیز به آن بازی امن و محتاط. حمل و نقل عمومی در حال ساخت باز گشت — اما به آرامی. اتومبیل به سرعت در حال رفتن به تبدیل شدن به یک ناپایدار انتخاب برای بسیاری از مکان های. و بسیاری از مردم طبعا با احتیاط در مورد فشردن بر روی یک قطار یا اتوبوس. یک دوچرخه — و به خصوص یک دوچرخه الکتریکی — به سرعت تبدیل به یک باید داشته باشند برای هر کسی که زندگی در یک شهر و یا حومه جامعه است.

راد قدرت دوچرخه موسسان مایک Radenbaugh و Ty Collins کار کرده اند دیوانه می خواهم به نگه دارید تا با خونتان تقاضا نورد تعدادی از مدل های جدید و تجدید در نیمه اول سال 2020 مانند RadRunner به علاوه به روز رسانی RadRover و کاملا نونما RadWagon محموله دوچرخه.

این RadMission است که به منظور ادای احترام به "no-frills دوچرخه فرهنگ" کالینز و Radenbaugh دیدم در حال رشد در سن فرانسیسکو ماموریت منطقه در اواسط 20s.

"من واقعا امیدوار است که این اولین بار است که ebike برای افرادی که فقط بیدار شدن از خواب به این واقعیت است که آنها نمی نیاز به یک ماشین برای زنده ماندن دیگر" Radenbaugh گفت: در یک پست وبلاگ. "دوچرخه مانند این می تواند شما را از نقطه A به نقطه B کاهش در تولید گازهای گلخانه ای صرفه جویی در پول در گاز و در نهایت تغییر کل حمل و نقل بازی."

وقتی که می آید به دوچرخه برقی, وزن, یک مانع جدی برای بسیاری از مردم به ویژه ساکنان شهر است. این ایده از lugging 70-80 پوند وحش تا چند پرواز از پله ها قابل دفاع ترین آپارتمان نشین. این RadMission به دنبال آدرس این نقطه درد clocking زیر 50 پوند یا حدود 15lbs سبک تر از استاندارد شرکت e-bike وزن است.

بدیهی است که هنوز هم خیلی بیشتر از یک استاندارد آنالوگ دوچرخه. و RadMission است که هنوز هم سنگین تر و گران تر از بودجه e-دوچرخه مارک های مانند Swagtron. آن هم نه به عنوان قدرتمند به عنوان قدرت راد دوچرخه' مدل های دیگر تاب یک 500W موتور نسبت به 750W نسخه های موجود در این شرکت RadRover و RadRunner.

ارزان تر و سبک تر بلکه شاید کمی pokier به ویژه هنگامی که حمله به تپه ؟ سختی می گویند. دوچرخه را 500W است بیش از اندازه کافی قدرت برای تازه کار اما شاید نه به اندازه کافی برای سواران با تجربه و یا کسانی که در طلب سرعت. ما نیاز به چند روز در زین به برای مطمئن دانند.

این RadMission است نه یک e-دوچرخه طراحی شده به طور خاص برای حمل و نقل محموله و یا کودکان و نوجوانان (مجموع ظرفیت حمل است 275lbs). آن را نیز قرار نیست به مانند مادر بزرگ خود را e-دوچرخه. از آنجا که بخش بزرگی از e-دوچرخه خریداران هستند و افراد مسن و یا افراد مبتلا به زانو حساسیت شما می توانید بسیاری از کم گام های چاق-انواع تایر. این است که در هزاره مسافران خواهد بود که راضی حداقل در مشخصات و هنوز هم می خواهید به نگاه خوب در حالی که کاهش پایین یکی از خیابان های شهرستان.

یک کلاس-2 e-دوچرخه سواری با سرعت بالا از 20 mph RadMission می آید با یک پیچ و تاب و گاز در سحر سبک فرمان است که مطمئن است در مفید آمده است هنگامی که با شروع از یک مرده متوقف شود. انتقال قدرت ارائه می دهد چهار سطح کمک کند. قاب می آید در دو اندازه یک گام با 31 اینچ standover ارتفاع و اواسط مرحله 28-اینچ standover ارتفاع. باریک لاستیک به منظور ارائه کمتر مقاومت نورد در حالی که ارائه قابل اعتماد و احساس از یک رفت و آمد دوچرخه.

آن را تشویق به دیدن راد قدرت دوچرخه همچنان به گسترش صف خود را با ارائه بیشتر مقرون به صرفه مدل های جای هدف برای بیش سرویس بخش لوکس. این واقعیت است که این شرکت هنوز هم احساس می کند مجبور به انتشار یک دوچرخه جدید که ارزان تر از آن در حال حاضر مقرون به صرفه صف عهد به قدرت راد دوچرخه' تعهد به گرفتن بیشتر مردم را به شیرجه رفتن و رفتن برق.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب