Rafales زمین

امبلا (Haryana): پنج از دسته ای از هواپيمايی جت های جنگنده وارد در هاریانا را امبلا پایگاه هوایی بعد از ظهر ام

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

امبلا (Haryana): پنج از دسته ای از هواپيمايی جت های جنگنده وارد در هاریانا را امبلا پایگاه هوایی بعد از ظهر امروز پس از پوشش فاصله حدود 7000 کیلومتر برای پیوستن به نیروی هوایی هند ناوگان. این ناوگان هواپيمايی شامل سه تک سرنشینه و دو دو نفره هواپیما های جنگنده های نیروی رسمی گفت.

رئیس Air کارکنان R. K. S. tony addison در حال حاضر در استراتژیک کلیدی امبلا پایگاه هوایی برای دریافت هواپيمايی جت هند برای اولین بار خرید عمده از هواپیماهای جنگنده در بیش از دو دهه است. Rs. 59,000 کرور روپیه معامله امضا شد در سپتامبر. 23, 2016 برای 36 هواپيمايی جت از هوافضا عمده داسو حمل و نقل هوایی.

آب سلام قرار بود با توجه به پنج هواپيمايی جنگنده هواپیما پس از فرود خود را می کند.

این جت های جنگنده سرنشین توسط جنگنده های نیروی افسران در زمان خاموش از بوردو-Merignac تسهیلات در جنوب غربی فرانسه و refuelled هوا از یک تانکر در ارتفاع 30000 پا. جت نیز ساخته شده است یک توقفگاه بین راه در شهر Al Dhafra در امارات متحده عربی که در آن فرانسه دارای یک پایگاه هوایی و در زمان خاموش برای هند در 11 am.

دو A330 ققنوس MRTT سوختگیری هواپیما به همراه پنج جت های جنگنده از نیروی هوایی فرانسه که یکی از آنها حمل 70 هواکش, 100,000 کیت های آزمایش و یک تیم از 10 کارشناسان بهداشت و درمان برای کمک به هند در مبارزه با کروناویروس.

این امبلا پلیس باید محکم امنیت و منع مردم از گرفتن عکس یا فیلم از جت هواپیما. از مردم خواسته شده است برای رفتن نیست به تراس خود را برای گرفتن فیلم یا عکس از این هواپیما.

متخلفان را فوری بازداشت و یک شاه در برابر آنها ، بخش 144 تحمیل شده در نزدیکی امبلا نیروی هوایی ایستگاه و مناطق اطراف آن. توافق برای بزرگترین-همیشه دفاع مقابله با هند امضا شد و در سال 2016.

رسمی تحویل رافائل جت شروع در ماه اکتبر 2019 زمانی که وزیر دفاع Rajnath Singh, بازدید, فرانسه. اما آنها به هند فرستاده شده به عنوان خلبانان نیروی هوایی اسرائیل و مکانیک بودند در آنجا مستقر هستند و به آموزش آنها. همه جت تحویل داده می شود تا پایان سال 2022.

دسته اول شامل سه تک سرنشینه و دو دو نفره هواپیما خواهد بود همچنین به جنگنده ها به عنوان بخشی از آن در شماره 17 اسکادران همچنین به عنوان شناخته شده "فلش طلایی" خواهد بود مستقر در امبلا پایگاه هوایی که به روز رسانی شده برای این منظور است. آن را ممکن است به یاد می آورد در اینجا آن است که یک اسکادران از جنگنده میراژ جت از امبلا پایگاه هوایی که راه اندازی حمله هوایی در Balakot پاکستان در سال گذشته پس از پولوما حمله تروریستی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن