'Ranga Honnaru' در Rangayana: CCF rues آسیب به Mysuru محیط

میسور/Mysuru: محیط زیست از Mysuru یکی از شهرهای زیبا در جهان است گرفتن آسیب دیده ابراز تاسف رئیس کنسرواتور از

توسط PARINEWS در 18 خرداد 1399

میسور/Mysuru: محیط زیست از Mysuru یکی از شهرهای زیبا در جهان است گرفتن آسیب دیده ابراز تاسف رئیس کنسرواتور از جنگل ها (CCF) – Mysuru بخش T. Heeralal.

او صحبت کردن در 'Ranga Honnaru' برنامه سازماندهی شده به عنوان بخشی از روز جهانی محیط زیست در جشن Rangayana در روز جمعه.

Heeralal گفت که Mysuru در نظر گرفته شده است که 4 شهر زیبا در جهان است که نتیجه خوبی نگهداری پارک ها و باغ ها توسط سازمان های مختلف و به خوبی رشد درختان از گونه های مختلف و ابراز نگرانی کرد که به دنبال در حال حاضر تغییرات آب و هوایی وجود دارد احتمال خسارت به محیط زیست است.

ادامه Heeralal گفت که وجود دارد این است که جمعیت 14 لاخ مردم و 8.5 لاخ وسایل نقلیه و اگر این خودرو برای اجرای حتی یک کیلومتر یک روز از 1700 تن از دی اکسید کربن خواهد بود مخلوط با محیط زیست است. روزمره 472 متریک تن زباله از جمله 22 تن از زباله های پلاستیکی تولید شده است که باید کنترل Mysureans او پیشنهاد شده است.

اشاره به این که تلاش برای تمیز کردن رودخانه گانگا از طریق Ganga طرح اقدام از سال 1986 تا به حال نه به همراه داشت نتایج Heeralal گفت که دو و نیم ماه را مستند کرده است پاک این Ganga و Cauvery علاوه بر کاهش حوادث آتش سوزی جنگل. Coronavirus ممکن است یک بیماری همه گیر به انسان بوده ولی یک مزیت به محیط زیست او اشاره کرد.

حیات وحش عکاس Krupakar دیده می شود راه اندازی این مستند در Bahuroopi-2020 ملی جشنواره تئاتر در Rangayana روز جمعه به عنوان Rangayana مدیر Addanda C. Cariappa, CCF T. Heeralal, DCFs الکساندر, Dr. K. C. Prashanth کومار و Sridhar, Rangayana مشترک مدیر V. N. Mallikarjunaswamy و دیگران نگاه کنید ،

30 مگا پروژه ها در داخل جنگل منطقه تاسف: Krupakar

صحبت پس از راه اندازی این مستند در Bahuroopi-2020, حیات وحش, عکاس Krupakar پشیمان تصویب شده توسط دولت برای 30 مگا پروژه ها در داخل هسته جنگل های مناطق.

او گفت که دولت در یک طرف با دادن یک فراخوان حمایت و حفاظت از جنگل ها و حیات وحش از طریق پروژه ببر و سایر پروژه ها با صرف کرور روپیه و در همان زمان آن را به تصویب برای ساخت بزرگراه در رزرو ببر جنگل منطقه است.

Rangayana مدیر Addanda C. Cariappa که او نیز صحبت کرد و گفت که هر کس که با کروناویروس اضطراب و راه حل برای آن است که پاک و محیط خوب به طبیعت است و بهترین دارو برای مبارزه با بیماری همه گیر. و به عنوان اولین گام به سوی آن نهال کاشته شد در Rangayana محل.

ادامه Cariappa گفت که Rangayana ایجاد شده است شگفتی پس از 30 سال و مراحل نسبت به این دستاوردها نشده اند ثبت شده و از این رو تصمیم گرفته شده است به انجام آموزش ها و تمرینات بسیاری از نقش مهم و سند آنها. به عنوان اولین گام, فیلم مستند از Bahuroopi-2020 راه اندازی شد, او اضافه شده است.

معاون Conservators از جنگل (DCFs), اسکندر, Dr. K. C. Prashanth کومار و Sridhar, Rangayana مشترک مدیر V. N. Mallikarjunaswamy و دیگران حاضر بودند در برنامه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن