تست های سریع آنتی ژن ادامه دارد

میسور/میسورو: اداره ناحیه و اداره بهداشت و رفاه خانواده، در تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19 (Coronavirus)

توسط PARINEWS در 25 مرداد 1399

میسور/میسورو: اداره ناحیه و اداره بهداشت و رفاه خانواده، در تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19 (Coronavirus) و همچنین کنترل موارد مثبت فزاینده و مرگ و میر مرتبط، در حال ادامه آزمایش آنتی ژن سریع در نقاط مختلف در شهرستان.

تست ها در مدرسه CITB در هبالا، تالار شهر، مرکز بهداشت اولیه Kurubarahalli (PHC)، مدرسه عمومی قوبا در Udayagiri و همچنین در نزدیکی محله پلیس در Jyothinagar انجام شده است.

حداکثر 150 نفر در یک روز در هر مرکز آزمایش آزمایش می شود و از افراد باقی مانده خواسته می شود که روز خارج از کشور بیاید تا خود را آزمایش کنند. به عنوان بسیاری از پرسنل پلیس خواهد بود شرکت در جشن روز استقلال فردا و مستقر در وظایف امنیتی، تست آنتی ژن سریع است در حال انجام در پرسنل پلیس در نزدیکی محله پلیس در Jyothinagar.

پرسنل پلیس برای آزمایش سریع آنتی ژن در Jyothinagar صف امروز صبح.

در سی تی بی چوله در هبالاد، دو شمارنده باز شده اند و هفت تکنسین در هر شمارنده مستقر می شوند. این تکنسین ها در جمع آوری نمونه برای تست سواب، پردازش آن و دادن نتایج نقش دارند. کیت های تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به کارکنان درگیر در جمع آوری نمونه های سواب داده می شود.

22 فروشندگان کنار جاده تست مثبت

آزمایش ها بر روی فروشندگان کنار جاده در نزدیکی برج ساعت دوفرن حدود دو روز پیش انجام شد، جایی که 207 فروشنده برای COVID-19 آزمایش شدند که از این 22 فروشنده آزمایش مثبت. فروشندگان روزانه با صدها نفر در تماس هستند و بیشتر در ابتلا به ویروس کشنده مستعد هستند. به عنوان فروشندگان ی که آزمایش مثبت کردند، امکانات لازم برای قرنطینه شدن در خانه را نداشتند، آنها به مراکز مراقبت از COVID و همچنین به بیمارستان COVID، بر اساس شدت بیماری شان، تغییر مکان داده شده اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن