Razer می شود به بازی ارگونومیک با جدید خود را $99.99 طرفدار کلیک کنید ماوس بی سیم

razer است که بهترین راه حل برای آن همه سیاه و سفید شناخته شده, LED پر لوازم جانبی بازی که ساخته شده اند برای ح

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

razer است که بهترین راه حل برای آن همه سیاه و سفید شناخته شده, LED پر لوازم جانبی بازی که ساخته شده اند برای حفظ بازی شما در اوج خود را. اما آخرین صف آن، متشکل از یک موس بی سیم، یک صفحه کلید مکانیکی بی سیم، و یک ماوس پد برای مطابقت، به مراتب ساده تر در عملکرد و طراحی است.

$99.99 طرفدار کلیک کنید یک ماوس بی سیم بزرگ با طراحی پر کردن کف دست و grippy, استراحت شست و ست غار. Razer teamed up with office ergonomics company Humanscale to develop it. ماوس ساخته شده است به موقعیت مچ دست خود را 30 درجه زاویه, که Razer و مقیاس انسانی می گویند می تواند کمک به جلوگیری از ناراحتی و آسیب, مانند تاندونومیت و سندرم تونل مچ دست. این نگاه تازه برای Razer; شرکت احتمالا امیدوار است که شما موس خود را با چیزی مانند Logitech 'sکارشناسی ارشد MX 3 اشتباه.

ویژگی های طرفدار کلیک کنید راسر 's5G حسگر نوری با تا 16،000 حساسیت DPI. ماوس احساس خوبی برای استفاده، به خصوص چرخ اسکرول فلزی نچ. کاش رازر در یک سوئیچ ساخته بود تا چرخ را آزاد کند تا بی پایان بچرخد، مثل لاجیتک که با بسیاری از موش های انتهای یال خود می کند. همچنین آرزو می کنم که کلیک حرفه ای از طریق USB-C شارژ به جای یک میکرو USB. Razer تلاش می کند هر ناامیدی شما ممکن است با یک راه آهن در نزدیکی پورت است که باعث می شود همتراز کردن و قرار دادن بند ناف شامل جبران آسان تر, اما هنوز هم به عنوان آسان به عنوان USB-C نیست. به علاوه، با توجه به این سیستم ریلی، اکثر کابل های میکرو USB که در اطراف تخم گذاری کرده اید ممکن است به اندازه کافی کوچک در سوکت مناسب نباشد.

Razer Pro Click
...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن