Realme اعلام کرد اولین ساعت هوشمند و تلویزیون های

Realme را مواد منفجره عملکرد در هند ساخته شده است آن را یکی از سریع ترین رشد برندهای گوشی های هوشمند در جهان ا

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

Realme را مواد منفجره عملکرد در هند ساخته شده است آن را یکی از سریع ترین رشد برندهای گوشی های هوشمند در جهان است و امروز این شرکت در حال گسترش است به شکل "زندگی با تکنولوژی" بازار با محصولات در دسته بندی های جدید.

برای اولین بار است Realme اولین ساعت هوشمند خلاقانه به نام Realme سازمان دیده بان. آن را به یک مربع طراحی با 1.4 اینچ 320x320 صفحه نمایش ال سی دی اجرا می شود و آنچه به نظر می رسد به یک نسخه سفارشی از اندروید. آن می توانید صفحه نمایش اطلاعیه های کنترل موسیقی قطع تماس های تلفنی و انجام سایر معمولی smartwatch چیز است.

Realme ادعا 7 تا 9 روز عمر باتری, از این ساعت و یا 20 روز در آن قدرت حالت صرفه جویی در. پس از تجربه من با ساعت مچی جدید از فن آوری stablemate Oppo هر چند من می خواهم به بررسی کنید که ادعا می کنند برای خودم.

Realme دیده بان خیلی از قابلیت های مشابه به عنوان گروه تناسب اندام است که با نام تجاری راه اندازی شد در ماه مارس از جمله ضربان قلب و سنسور نظارت بر خواب و هند و هدفمند کریکت-حالت ردیابی. صفحه نمایش بزرگتر باعث می شود این بیشتر شبیه یک Fitbit-سازمان دیده بان سبک, اگر چه, و باندها به راحتی قابل جابجایی هستند اگر شما می خواهید به سوئیچ کردن ،

این Realme تماشای تومان هزینه خواهد شد. 3,999 (~$50) و در دسترس خواهد بود از Flipkart و Realme.com در ژوئن 5th.

بعد Realme تلویزیون هوشمند, یک جفت از Android TV مجموعه ای است که می بیند Realme دنبال گوشی های هوشمند سازان مثل Huawei و Xiaomi با حرکت به بازار تلویزیون در هند. وجود 32-inch 720p گزینه و 43 اینچ 1080p مدل — هیچ 4K گزینه در اینجا هر چند Realme ادعا می کند این مجموعه پشتیبانی HDR10 و HLG تا رسیدن به 400 nits روشنایی. آنها با استفاده از یک پردازنده چهار هسته ای MediaTek پردازنده و Dolby Audio-certified 24W چهار بلندگو.

این تلویزیون را در فروش در Realme وب سایت و در Flipkart در ژوئن 2nd. 43-inch مجموعه را برای فروش Rs. 21,999 ($290) در حالی که 32 اینچ مدل تومان است. 12,999 ($170).

محصولات دیگر امروز اعلام کرد عبارتند از Rs. 2,999 ($40) Realme جوانه هوا Neo بهتر صدایی جفت بی سیم واقعا از earbuds, همراه با یک فیلم جدید از 10 ، 000 میلی آمپر قدرت بانک برای Rs. 999 (13 دلار). آنها هر دو بود امروز در دسترس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن