Reddit ممنوعیت نژادپرستانه subreddit پس از بنیانگذار انکسیس Ohanian تماس آن را در توییتر

Reddit یک جامعه دیگر اختصاص داده شده به ارسال اظهارات نژادپرستانه در پلت فرم خود را ممنوع کرده است -- اما تنها

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

Reddit یک جامعه دیگر اختصاص داده شده به ارسال اظهارات نژادپرستانه در پلت فرم خود را ممنوع کرده است -- اما تنها پس از یکی از بنیانگذاران الکسیس اوهاننتصمیم گرفت به گزارش subreddit. و نه با گزارش دادن آن به ردیت، بلکه در عوض آن را در یک موضوع توییتر صدا می زدند.

اوهاانیان پس از اینکه کاربران متعدد در توییتر آن را به گوش او رسانید، انزجار خود را به خاطر زیردست بودن نزدیک به ۳۴۰ هزار دنبال کننده توییتر ش توییت کرد و اوهانن بیان کرد که زیردست ها باید به دلیل نقض رهنمودهای سیاست محتوایی ردیت ممنوع شوند. اوهاني ها از طريق توييتر از طريق توييتر از طريق اينترنت در حال پرچم دار شدن هستند مثل اينکه کاربر معمولي اينترنت ياست جالب است - عمدتا به اين دليل که او با هم در شرکت رديت کار کرده و احتمالا ً هنوز در آنجا مشغول به کار است، حتي اگر او در ماه ژوئن از هيئت مشاوره رديت استعفا داد. ممکن بود با کسی که در "ردیت" کار می کرد تماس گرفته و به نقض آن اشاره کند.

نویسنده کارکنان مادربرد سامانتا کول پس از خواندن توییت اوهانن از زیردست بازدید کرد و متوجه شد که r/DegradeEbonyThots برجسته نژادپرستانه و / یا اظهارات جنسیتی هدف قرار گرفته در زنان سیاه پوست. زیردست رفته است، اما ما موفق به پیدا کردن برخی از تصاویر، که به شما ایده چه نوع از محتوا ارسال شده است وجود دارد. مادربرد داستان خود را در مورد زیردست بودن تقریبا دو ساعت پس از توییت اوهانن منتشر کرد، بنابراین مشخص نیست که آیا توییت یا ارتباط کول با ردیت منجر به این ممنوعیت شده است.

اگر شما از زیردست بازدید کنید، خواهید دید که آن را به خاطر نقض قانون شماره یک از سیاست محتوایی آن ممنوع اعلام کرد، که می خواند که ردیت "محلی برای ایجاد جامعه و تعلق است، نه برای حمله به گروه های حاشیه ای یا آسیب پذیر از مردم."

تاریخچه Reddit با محتوای نژادپرستانه به سال ها پیش برمی گرده؛ در سال ۲۰۱۵، مرکز قانون فقر جنوبی اشاره کرد که بسیاری از زیردست های نژادپرستانه محبوب بودند. در سال ۲۰۱۸، هنگامی که واگر از استیو هافمن مدیر عامل شرکت ردیت پرسید که اگر "نژادپرستی آشکار باز" خلاف قوانین سایت باشد، گفت "نه" The Verge در ماه ژوئن، در پی مرگ جرج فلوید، بیش از ۸۰۰ مدیر در ردیت نامه ای سرباز امضا کردند که از شرکت درخواست می کرد سیاستی در مورد سخنرانی نفرت بار اضافه کند. در ادامه آن ماه، ردیت اعلام کرد که سیاست های محتوایی خود را گسترش داده است و همچنین بیش از ۲۰۰۰ زیرمجموعه را که در نقض قرار داشت، ممنوع کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب