گزارش های رددیت 18 درصد کاهش محتوای نفرت آور پس از ممنوع شدن نزدیک به 7000 زیرمجموعه

در ژوئن سال جاری، ردیت کمپین بزرگی را برای حذف محتوای نفرت آمیز از سایت خود آغاز کرد و جوامعی را که درگیر سخنر

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

در ژوئن سال جاری، ردیت کمپین بزرگی را برای حذف محتوای نفرت آمیز از سایت خود آغاز کرد و جوامعی را که درگیر سخنرانی نفرت آمیز و آزار و اذیت بودند، مسدود کرد. در بروز رسانی در پیشرفت خود را امروز ، شرکت می گوید آن را ممنوع نزدیک به 7،000 subreddits (از جمله مجرم تکرار) و در نتیجه کاهش 18 درصدی در کاربران ارسال مطالب نفرت آور.

در حالی که من دوست دارم که این تعداد به 100 درصد، من توسط پیشرفت تشویق می شود، می نویسد: کاربر Reddit u/worstnerd، یکی از اعضای تیم ایمنی شرکت.

پیشرفت بخشی از تغییر دریا در Reddit پس از سایت ارائه سیاست های جدید است که صراحتا ممنوعیت سخنرانی نفرت و وعده داده شده به اجرای آنها سخت. Reddit از مدت ها پیش به خاطر تحمل محتوای نژادپرستانه و بدبینی مورد انتقاد قرار گرفته است، با مدیران سایت که از موضع خود به عنوان حفظ آزادی بیان دفاع می کنند. در گذشته، این به معنای تحمل جوامعی است که عکس های برهنه دزدیده شده، یا ویدئوهایی از خشونت خانگی، یا ایدئولوژی هایی مانند ملی گرایی سفید پوست را به اشتراک گذاشته اند.

به عنوان بخشی از موضع جدید خود، Reddit می گوید آن را خواهد شد مطالعه گسترش سخنرانی نفرت در سایت از نزدیک. قبل از "موج ممنوعیت" که در ماه ژوئن آغاز شد، شرکت می گوید تقریبا 40،000 به طور بالقوه نفرت از قطعات محتوا به اشتراک گذاشته شده بودند هر روز ، ساخت حدود 0.2 درصد از تمام محتوا. این نوشته ها، نظرات و پیام ها، حدود ۶/۴۷ میلیون بازدید یا حدود ۰/۱۶ درصد کل بازدیدهای روزانه را انباشته کرده است. (درصد نمایش کوچکتر است زیرا رباتهای تعدیل قبل از اینکه کسی آن را ببیند مقداری محتوا را حذف می کنند.) شرکت نگفت که چگونه این ارقام در اثر موج ممنوعیت تغییر کرده بود.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن