ق می گوید آن را رفع کد در آن برنامه iOS که کپی محتویات کلیپ بورد

ق می گوید آن را با انتشار یک ثابت برای یک قطعه از کد که کپی مطالب از کاربران پلانشت. کاربران در نسخه بتا از iO

توسط PARINEWS در 14 تیر 1399

ق می گوید آن را با انتشار یک ثابت برای یک قطعه از کد که کپی مطالب از کاربران پلانشت. کاربران در نسخه بتا از iOS 14 که می فرستد هشدار زمانی که یک برنامه تلاش می کند به کلیپ بورد کپی اطلاعات گزارش دریافت هشدار با هر ضربه زدن به کلید در ق را برنامه iOS.

"ما به دنبال این به codepath در پست آهنگساز که چک برای آدرس ها در کارت ویزیت و پس از آن نشان می دهد یک پست عنوان بر اساس مطالب متن از URL" یک ق سخنگوی نوشت: در یک ایمیل به آستانه. "ما ذخیره و یا ارسال کارت ویزیت مطالب. ما با حذف این کد و در حال انتشار ثابت در جولای 14th."

دو آی فون توسعه دهندگان تامی Mysk و Talal حاج Bakry مطرح نگرانی در مورد کلیپ بورد کپی کردن رفتار در ماه فوریه اشاره کرد که ده ها تن از برنامه های مشغول شد در عمل.

حریم خصوصی ویژگی در iOS 14 که هنوز هم در محدود بتا برای توسعه دهندگان نشان داده است برنامه های متعددی درگیر شدن در کلیپ بورد کپی در هفته های اخیر. LinkedIn روز جمعه گفت این امر جلوگیری به عمل توضیح آن برنامه انجام شده بود بنابراین برای انجام یک "بررسی برابری" بین آنچه که یک کاربر در حال تایپ کردن و چه در کلیپ بورد خود را. "ما نمی ذخیره و یا انتقال محتویات کلیپ بورد," LinkedIn مهندسی VP Erran برگر در توییتر نوشت. این شرکت توضیح نداد که چرا این عمل در جای خود برای شروع با.

Infinite که با آن مواجه انتقاد نگرانی های حریم خصوصی در برنامه آن در گذشته نامیده می شد برای شبیه کلیپ بورد کپی کردن رفتار هفته گذشته است. این شرکت گفت: این عمل بخشی از یک "ضد اسپم" از ویژگی های است که آن را قطع.

یک بتا عمومی iOS 14 است که انتظار می رود در چند هفته آینده و به احتمال زیاد است که کلیپ بورد حریم شخصی از ویژگی های ممکن است آشکار تر برنامه های درگیر در این رفتار سوال برانگیز.

به روز رسانی: جولای 4th, 11:08AM ET: اضافه شدن متن در مورد devs نگرانی در مورد کلیپ بورد کپی کردن در فوریه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن