رید و تیلور خاتمه بیش از 1400 کارکنان

ننجنگود: رید و تیلور کارخانه در Tandavapura نزدیکی ننجنگود است خاتمه از خدمات 1,400 از کارکنان خود را به عنوان

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

ننجنگود: رید و تیلور کارخانه در Tandavapura نزدیکی ننجنگود است خاتمه از خدمات 1,400 از کارکنان خود را به عنوان بخشی از انحلال. همه احیای گزینه های شکست خورده اند و پس از جلسات در شرکت ملی قانون دادگاه استیناف (NCLAT) بدهی-آمار مد عمده است منحل شده است.

راوی شانکار Devarakonda که منصوب شد به عنوان برنده طبق دستور NCLAT در فوریه 5, 2019, به انحلال رید و تیلور هر عجز از پرداخت دیون و ورشکستگی قرار 2016 نوشته است نامه ای به این اثر به کارکنان در مارس 14.

"من باید بهترین تلاش خود را برای اجرای این شرکت به عنوان یک نگرانی رفتن بیش از 14 ماه از شروع انحلال اما تاسف به اطلاع میرساند که در حال حاضر من هیچ گزینه ای به جز قطع عملیات کسب و کار" راوی شانکار Devarakonda اظهار داشت: در نامه ای به همه کارکنان.

برنده اعلام کرده است که مشکلاتی از قبیل قطع کار کار توسط RNT توزیع کنندگان خصوصی محدود هیچ تازه سفارشات فروش, ادامه, از دست دادن در EDITDA (درآمد قبل از بهره و مالیات و استهلاک و amortisation) سطح قطع برق به دلیل عدم پرداخت حق عضویت و عدم سرمایه در گردش به عنوان علل اخراج کارکنان.

رید و تیلور هند محدود است یک شرکت تابعه از S. کومار در سراسر کشور محدود (SKNL). رید و تیلور یک نام تجاری برای بیش از 190 سال تاسیس توسط الکساندر رید یک اسکات در 1830s. او با استفاده از اسکاتلند شویت پشم برای ایجاد شویت پارچه. به عنوان مشتریان خود و شهرت رشد او پیوست و با سرمایه جوزف تیلور. آن راه اندازی شد SKNL در هند در سال 1998 است.

ترویج شده توسط SKNL نساجی سرمایه دار خیلی مهم, Nitin S. Kasliwal, Reid & Taylor یک بار افتخار درجه یک نام تجاری سفیران مانند هالیوود پیرس برازنان و بالیوود آمیتا باچان. از سال 1999 این شرکت عمل مدرن کارخانه و ماشین آلات در Tandavapura از آن جایی که تولید آن معروف مردانه پوشاک اعم از رسمی به گاه اما پس از بحران مالی چند سال پیش آن را ادامه داد و با کوتاه عملیات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب