جوانسازی از کلینی مجاور به Siddalingapura معبد در Mysuru-بنگلور بزرگراه

میسور/Mysuru: Namma Mysuru بنیاد است که کارگردان این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) برای ساخت و ساز از دو میراث توا

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

میسور/Mysuru: Namma Mysuru بنیاد است که کارگردان این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) برای ساخت و ساز از دو میراث توالت در سالن شهر و پارک مردم در همراهی با میراث غنی و سنت و معماری فنی فرهنگی شهرستان در حال حاضر گرفته شده تا دوباره جوان سازی از بین رفته کلینی (معبد برکه) مجاور به معروف Subramanyaswamy معبد در Siddalingapura در Mysuru-بنگلور بزرگراه.

منطقه اطراف کلینی بود که به طور کامل پوشش داده شده با رشد بوته ها و علف های هرز در حال تبدیل شدن به یک محل برای فعالیت های غیر قانونی به خصوص در طول شب.

این همه آغاز شده و چند روز پیش هنگامی که یک کشیش معبد با نام Subramanya, evincing علاقه جوانی کلینی به دنبال ساخت تیم از Namma Mysuru پایه (NMF) بود که در محل کار در نزدیکی یک سایت هیتاچی دستگاه برای تمیز کردن کلینی. پس از یادگیری است که معبد کلینی تبدیل شده بود از بین رفته, Dasharath از Namma Mysuru بنیاد بازدید نقطه و مطمئن Subramanya و دیگر معبد مقامات جوانی کلینی.

به زودی این کار آغاز شد و با وجین کردن بوته های اطراف کلینی که دارای 21 مرحله است. همچنین گل و لای در تالاب حذف خواهد شد و تمام آب نقاط ورود به کلینی پاک خواهد شد از همه blockings.

این NMF همچنین پیشنهاد برای ساخت یک دیوار در اطراف کلینی پس از جوانسازی آثار به پایان رسید با توجه به Dasharath که بیشتر گفت که NMF نیز قصد دارد برای نوسازی Subramanyaswamy معبد در حال مشغول Mysuru-بنگلور بزرگراه در Siddalingapura در روزهای آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن