به یاد داشته باشید chumbox دهنده? این است که چگونه آنها نگاه کنید در حال حاضر

شما می دانید که chumbox عجیب و غریب زباله که به نظر می رسد در پایین ترین سایت های خبری از جمله این یکی ؟ شما م

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

شما می دانید که chumbox عجیب و غریب زباله که به نظر می رسد در پایین ترین سایت های خبری از جمله این یکی ؟ شما می دانید که یکی! آن را با برچسب "ترویج داستان" یا "در سراسر وب." این عناوین مانند: "1 ترفند عجیب و غریب برای از دست دادن وزن" "شما نمی خواهد باور آنچه [ستاره نام در اینجا] به نظر می رسد مانند امروز!," و "پرتاب این سبزی ، وجود دو بازیکن اصلی در زمین — Taboola و Outbrain — و وزارت دادگستری را تایید کرده است خود را ادغام.

چرا آنها به نام chumboxes? خوب زندگی کردن باهم زندگی کردن است fishbait — شما پرتاب تجزیه ماهی دل و روده و خون و استخوان به آب به فریب ماهی های دیگر است. یک chumbox است اما برای انسان آنلاین.

شما نمی خواهد باور که چرا ناشران با استفاده از آنها

این chumboxes وجود داشته باشد چرا که آنها در حال پر سود تر از انواع دیگر تبلیغات: شما آنها را اضافه کردن به وب سایت خود را — که رایگان! — و سپس پول بدون تعجب و تشویش روح که می خواهند به دانستن "است CBD خوب برای حیوان خانگی است؟" پول است که آشکارا خوب: علاوه بر Vox Media, بلومبرگ, Business Insider, The Washington Post, CNN, و بیشتر از ویژگی های این جعبه در پایین از داستان های خود را.

"این است که به وضوح کار نوعی" گفت: Eric هدلی سابق بازاریابی ارشد در Outbrain گفته نیویورک تایمز سال گذشته است. "شما ممکن است خنده در این تبلیغات اما مردم بر روی آنها کلیک کنید."

اما شاید پول خوب است کافی نیست ؟ زمانی که ادغام شد اعلام کرد در سال گذشته TechCrunch توصیف آن به عنوان هدف افزایش تعداد مشتریان و حجم از مخاطبان به منظور رقابت در برابر Facebook و Google. با توجه به TechCrunchهر شرکت بود "در حال حاضر پاکسازی $1 میلیارد دلار در درآمد سالانه است."

[گالری] ترین-جشن chumbox ارائه دهندگان

Outbrain سهامداران دریافت 250 میلیون دلار به صورت نقدی و 30 درصد از سهام در شرکت ترکیب خواهد شد که به نام Taboola خواهد شد و رهبری Taboola مدیر عامل آدم Singolda.

زمانی که این ادغام اعلام شد, وزارت دادگستری "ماه را صرف بررسی اسناد و مدارک شرکت مصاحبه با مدیران ارشد و صحبت های هر دو شرکت مشتریان" وال استریت ژورنال گزارش شده است. در نهایت DOJ دست تکان دادند ادغام طریق به دلیل "شرکت های دیگر بودند به حمایت-مطالب بازی" این مجله گفت. کسانی که رقبای شامل برج جوزا (متعلق به Verizon) و جدید, unnamed محصول از گوگل با توجه به وال استریت ژورنال.

انسان به اندازه پرنده یک ترفند عجیب و غریب برای dodging اتهامات ضد تراست

ما ضد تراست پرس و جو نیست فقط یکی. انگلستان رقابت و بازارهای سازمان به دنبال به اینکه ادغام خواهد شد کاهش رقابت در تبلیغات دیجیتال. کسب بخشی از یک بزرگتر از موج تبلیغات صنعت تحکیم آغاز شد که در سال 2019 است و ممکن است شتاب cratering آگهی های بازار در این بیماری همه گیر. هزینه تبلیغات است که انتظار می رود به میزان 10 درصد در این سال اکونومیست در گزارش.

مقیاس مهم است که برای رقابت با Facebook و گوگل در تبلیغات است. هر دو شرکت عظیم و ترکیب آنها نشان دهنده دو سوم از سراسر جهان دیجیتال تبلیغات اکونومیست در گزارش.

جراح نشان می دهد یک روش ساده برای ادغام chumboxes

Chumboxes یک مزیت است که گوگل و Facebook نیست: آنها بر قرار ناشر را در صفحه خود تغییر دهید. Facebook و گوگل از سوی دیگر رانندگی ترافیک به مقالات اما که ممکن است ترافیک نمی ماند به اطراف کلیک کنید. لطفا لذت بردن از chumbox در پایان این مقاله.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن