آبشار بهاراشوکی بازگشایی به گردشگران

دکتر دکتر محمدرضا راوی بازرسی نقطه گردشگری Chamarajanagar: اداره منطقه در حال برنامه ریزی Bharachukki Waterfal

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

دکتر دکتر محمدرضا راوی بازرسی نقطه گردشگری

Chamarajanagar: اداره منطقه در حال برنامه ریزی Bharachukki Waterfalls برای بازکردن آبشار بهاراشوکی پر زرق و برق است که در شکوه کامل برای گردشگران به دنبال باران های شدید و معاون کمیسر (دی سی) دکتر محمدرضا راوی به همراه مقامات بازرسی محل دیروز.

Bharachukki یکی از نقاط اصلی گردشگری در این منطقه است، که جذب تعداد زیادی از گردشگران در طول فصل است. اما نقطه توریستی به طور موقت برای گردشگران در پس از COVID-19 همه گیر بسته شده است. با این حال، پیشنهاد بلند کردن محدود کردن گردشگران وجود دارد و موضوع بلند کردن محدود کردن گردشگران نیز مطرح شد و مورد بحث و بررسی در طی جلسه به ریاست وزیر منطقه مسئول به تازگی. در پی این پیشنهاد، دی سی دکتر راوی و دیگر مقامات از آبشارها بازدید کرده و بازرسی انجام داده اند.

موضوعاتی مانند اقدامات احتیاطی که توسط گردشگران انجام می شود، اقداماتی که باید برای حفاظت از گردشگران انجام شود، نقاطی از جایی که گردشگران می تواند آبشارها را مشاهده کنند، امکاناتی که برای مغازه ها و فروشندگان فروش میزه، پارکینگ و غیره فراهم شود.  مطرح شد.

دکتر راوی در صحبت با افراد مطبوعاتی گفت که پیشنهاد بازگشای آبشار بهاراشوکی به گردشگران آمده است و از این رو بازرسی انجام شده است. او در ادامه گفت که تصمیمی در این زمینه با مشورت با اداره جنگل و سایر مقامات نگران که به زودی برای آن جلسه تشکیل خواهد شد اتخاذ خواهد شد.

واشنگتن بعداً از درگاه در محدوده بهاراچوکی بازدید کرد و بازرسی انجام داد. او به مقامات دستور داد تا نرده های آهنی را نصب کرده تا از تهویه نزدیک به آبشارها توسط گردشگران جلوگیری شود. او گفت که اجازه برای ارادتمند به نماز در درگاه وجود دارد اما آنها (ارادتمند) نمی توانند در کنار صدور دستورالعمل برای حفظ تمیزی و گرفتن تمام اقدامات احتیاطی بهداشتی لازم باقی بماند.

Nikitha M. Chinnaswamy, Tahsildar K. Kunal, Forest Department officials and others accompanied DC Dr. Ravi during the inspection.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن