تشکر. Ocasio-کورتز خواستار ممنوعیت نظامی آمریکا کشش استخدام در مهیجی طبقه سخنرانی

اصلاحیه پیشنهاد شده توسط Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز (D-NY) که ممنوعیت نظامی آمریکا از استخدام در حرکت یا کشش ن

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

اصلاحیه پیشنهاد شده توسط Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز (D-NY) که ممنوعیت نظامی آمریکا از استخدام در حرکت یا کشش ناگهانی است که در حال حاضر پتانسیل متمم به مجلس کمیته تخصیص بودجه لایحه است که بخشی از فرایند در چگونه پنتاگون بودجه سالانه تنظیم شده است.

"کودکان نباید از هدف کلی برای بسیاری از اهداف بازاریابی در علاوه بر این به خدمات نظامی. در حال حاضر, در حال حاضر, کودکان در سیستم عامل های مانند حرکت کششی هستند با بمباران تبلیغات بنر مربوط به استخدام فرم ثبت نام است که می تواند فرستاده شده توسط کودکان به عنوان جوان به عنوان 12 سال" Ocasio-کورتز گفت: در خانه طبقه پنج شنبه. "این آموزش توسعه برنامه های نظامی است."

ما نظامی نیست, جدید برای استفاده از کانال های جریان ها و بازی های ویدئویی برای جذب مردم. چند شاخه نظامی — غیر از تفنگداران دریایی — آیا تا به حال esports تیم پس از سال 2018 است. و با توجه به Military.com ارتش را esports تلاش به تنهایی تولید 3,500 آگهی استخدام در سال مالی 2019.

هفته گذشته ارتش متوقف شد استفاده از آن از Twitch برای استخدام بعد از آن کانال بود برای انتقاد از ممنوعیت بینندگان خواست که در مورد جنایات جنگی است. ارتش گفت: GameSpot: "این تیم متوقف شد جریان به نقد و بررسی سیاست های داخلی و روش و همچنین تمام پلت فرم خاص سیاست های به اطمینان حاصل شود کسانی که به شرکت در فضا در حال پاک کردن قبل از جریان رزومه."

و در اوایل این ماه, حرکت یا کشش ناگهانی گفت: ارتش برای جلوگیری از های ساختگی جایزه جالب در آن کانال است که وعده داده شده یک ایکس باکس Elite سری 2 کنترلر تنها برای کاربران به کارگردانی برای استخدام در یک صفحه زمانی که آنها از طریق کلیک.

زبان Ocasio-کورتز پیش نویس را که توقف دائمی ممنوعیت نظامی آمریکا سازمان با استفاده از بودجه به "حفظ حضور در Twitch.com و یا هر بازی ویدیویی e-ورزشی و یا زنده جریان پلت فرم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن