حفظ طراحی معماری در طول نوسازی مدیکری فورت: MLA

مدیکری: با وزارت امور خارجه کابینه در روز پنج شنبه اعلام Rs. 8 کرور برای نوسازی تاریخی مدیکری فورتبه کار می کن

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

مدیکری: با وزارت امور خارجه کابینه در روز پنج شنبه اعلام Rs. 8 کرور برای نوسازی تاریخی مدیکری فورتبه کار می کند که در آن صورت گرفته توسط باستان شناسی بخش مدیکری MLA Appachu Ranjan است batted برای حفظ معماری قدیمی و میراث characterisitics ساختار در حالی که همچنین ارائه یک لمس مدرن به آن است.

صحبت به presspersons پس از بازرسی مداوم نوسازی آثار قلعه واقع در قلب مدیکری شهر Appachu Ranjan که همچنین وزیر سابق گفت که به عنوان یک MLA در اوایل بیش از حد او مطرح کرده بود قلعه نوسازی و توسعه موضوع چند بار در مجلس است.

اشاره به این که نوسازی این نسخهها کار گرفته شده است تا پس از بالا دستور دادگاه او گفت که در حال حاضر دولت را تحریم کرده است Rs. 8 کرور برای کار می کند و آن رضایت بخش است به یاد داشته باشید که با این نسخهها کار گرفته شده اند تا در گذشته است.

تصریح می کند که مدیکری فورت و مرتبط با کاخ نمادین است از Kodava قبیله او گفت که این مهم برای توسعه این قلعه به عنوان موزه در حالی که حفظ ویژگی های اصلی معماری از ساختار.خط کشی نیاز برای نصب صدا و سیستم نور در فورت محل پس از نوسازی آثار به پایان رسید او گفت که غنا و منحصر به فرد از Kodava فرهنگ و آداب و رسوم و سنت باید به تصویر کشیده شده از طریق این سیستم فقط به عنوان انجام شده در مورد مبارزان آزادی مانند Veer Savarkar و Bhagat Singh, در, Andaman زندان است.

قبلا Appachu Ranjan دریافت ورودی در پیشرفت کار از وزارت مهندس که گفت که 5 میلی متر ورق های فلزی بوده است در سیمانی سقف قلعه. ابراز نارضایتی در کیفیت ورق او خواسته مقامات برای اطمینان از کیفیت از کاشی و چوب و دیگر مواد ساخت و ساز استفاده می شود برای فروش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن