Rick and Morty را Chris Parnell فکر می کند جری را خیلی خوب در قرنطینه

Chris Parnell است normcore کمدی آدمکش. پس از یک حرفه ای در تریک دو نانامی به بازی در شب شنبه زندهو تعداد بی شم

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

Chris Parnell است normcore کمدی آدمکش. پس از یک حرفه ای در تریک دو نانامی به بازی در شب شنبه زندهو تعداد بی شماری از نقش در کمدی مانند 30 راک و متحرک را نشان می دهد مانند Rick and Morty, Parnell کامل است هنر خود را با استفاده از بسیار متوسط ظاهر — و صدای — برای ارائه disarmingly عجیب و غریب, مسخره و deadpan, کمدی. چند بهتر است در عمل به دنبال مانند یک نسبتا عادی شخص و نگه داشتن صورت مستقیم خیلی خنده دار ("مزمن — چه — cles از نارنیا!").

این است که چرا به عنوان جری اسمیت, Parnell ضروری است بخشی از آنچه که باعث می شود Rick and Morty کار می کنند. توانایی های خود را برای اتخاذ یک aw-shucks تظاهر و حتی به عنوان او گواهى به برخی از عجیب و غریب ترین چیز متعهد به انیمیشن باعث می شود او یکی از مهمترین جنبه های عاطفی نشان می دهد.

به تازگی Parnell صحبت با The Verge در یک تماس تلفنی از لس آنجلس که در آن بازیگر در حال حاضر خود قرنطینه با خانواده اش برای گفتگو در مورد جری قرنطینه شانس, Rick and Morty طرفداران و آنچه او را تا در انزوا.

این مصاحبه شده است به آرامی ویرایش شده برای وضوح.

آستانه: Rick and Morty اغلب بسیار طولانی بین فصول آن چه بوده است مانند آمدن به جری در چنین نامنظم سرعت?

Chris Parnell: شما می دانید که هر زمان که من آن را انجام دهد پس از آن یک استراحت طولانی من باید برای پیدا کردن آن کمی, اما صدای این نیست که متفاوت تر از صدای من و این فقط نوعی ضربه زدن به جری. اما نوشتن خیلی خوب است, آن را بسیار از شادی بر روی صفحه و چه نویسندگان ایجاد کنید به طوری که آن را واقعا فقط نوع تلاش به ارمغان می آورد که به زندگی است. تا زمانی که من هستم درست است که و در حال حاضر در حالی که من ضبط و تمام است که آن را بیش از حد به چالش کشیدن به عقب بر گردیم به جری.

وجود دارد هر چیزی در مورد انیمیشن است که شما پیدا جالب و یا به خصوص سرگرم کننده برای انجام تا آنجا که به کمدی می رود ؟

تقریبا همه چیز را که من انجام دهید این است که فقط سولو ضبط جلسات که من لذت بردن از. سخت ترین چیزی که من فکر می کنم فقط به یاد داشته باشید که واقعا در حال حاضر کنید و سعی کنید به عمل به آن را به خوبی و نه فقط نوع می گویند خطوط. بنابراین کمی منصفانه تجسم رفتن در سر من و تلاش برای مرتب کردن از خودم را در آن محل و آن را ببینید. و آن را بسیار آزاد در آن وجود ندارد دوربین من خیلی مهم نیست که آنچه من انجام می دهند با دست من و آغوش و راه من gesticulating و یا هر آنچه که من می توانم در یک بیت از زمانی که من ضبط صدای خارج از قاب. بنابراین شما واقعا فقط با در نظر گرفتن تمام این انرژی و هدایت آن از طریق صدای خود را بدون اینکه قادر به دیدن هر چیزی که شما در حال انجام جسمی. اگر چه بدیهی است آنچه که من انجام جسمی با من صورت و بدن من در حال رفتن به تحت تاثیر قرار چگونه صدای من برای تلفن های موبایل.

اما آره من احساس خوش شانس است که من را وادار به انجام دو چیز است. هر دو زنده و متحرک ، بدیهی است که این روزها گرایش به بیشتر, انیمیشن,, اما من به اندازه کافی ستاره مهمان حضور در کمدی یا گاه به گاه فیلم قسمت و یا چیزهایی مانند آن. من که یک در یک تعامل با دیگر بازیگران در واقع ما به دنبال در هر یک از دیگر و گفت: همه چیز به یکدیگر به طوری که بسیار خوب به انجام هر دو است.

خواهد شما را یک شخصیت مانند جری در عمل زندگی می کنند?

خواهد من ؟ اطمینان حاصل کنید. منظورم این است که احتمالا در برخی از سطح. من قطعا انجام می شود تعداد زیادی از شخصیت های هستند که به طور کامل متفاوت به جری.

وجود دارد هر چیزی که شما تا به حال به می گویند به عنوان جری ساخته شده است که شما دو را ؟

من فکر نمی کنم صادقانه میگویم. نمی شود آقای دشوار اما هنگامی که شما تا به حال یک پس زمینه انجام Groundlings مثل من و شما زندگی می کنند تریک را نشان می دهد و چیزهای شبیه به آن وجود دارد واقعا... تقریبا هر چیزی می رود. و سپس شنبه شب زندگی می کنند. منظورم این است که افرادی که بخشی از کمدی برای یک دوره طولانی از زمان, به عنوان من به اندازه کافی خوش شانس بود برای اکثریت قریب به اتفاق ما به هر حال وجود دارد نه واقعا زیاد است که شوک های ما. بخشی از کمدی است که انجام کارهایی که در حال تکان دهنده و تعجب آور و مضحک بنابراین من نمی دانم که من تا کنون مواجه می شوند در واقع هر چیزی را با جری که من گفتم: "اوه پسر. Wow."

آیا شما یک حس مردم چگونه واکنش نشان می دهند به جری ؟ آیا شما در ارتباط برقرار کردن با طرفداران زیادی ؟

من اصلا ارتباط برقرار کردن با طرفداران بسیاری عمدتا به دلیل من در رسانه های اجتماعی و تنها زمان واقعی برای این تعامل است که در گاه به گاه کنوانسیون مانند Comic-Con و یا هر آنچه که شنا بزرگسالان را برای ما ارسال به. و آن را بسیار جذاب و است که واقعا سرگرم کننده است و زمان زیادی برای رسیدن به جمعیت واکنش نشان می دهند به نمایش یک قسمت و یا در انجام یک پنل و شنیدن سوالات خود را پس از آن می شود ملموس در راه است که آن را معمولا نیست.

اما من در واقع پیدا کردن آن آزادی نیست که سعی کنید برای انجام کاری فوری واکنش مخاطبان و فقط مرتب کردن بر اساس امیدواریم که آنچه من انجام است که خنده دار و یا هر آنچه در آن تصور می شود. و پس از آن همه با هم قرار داده و متحرک — بدیهی است که این انیمیشن بخش بزرگی از آن را — که مردم را به واکنش نشان می دهند در یک راه خوب و خنده در [جری]. من نمی ذهن داشتن که واکنش فوری در یک راه عجیب و غریب.

شما به ذکر است که شما در رسانه های اجتماعی بنابراین شما می دانید چه Rick and Morty طرفداران مانند آنلاین ؟ چرا که آنها یک بیت از یک هرزه.

نمیدونم واقعا. منظورم این است که گاهی اوقات من را بشنود که کسی است که تند و زننده و یا misogynistic یا چیزی اما من نمی... دیگر از گسترده رنگ های شبیه به آن. من می دانم که بسیار در اقلیت اما من اصلا احساس آنچه آن را مانند.

شما همچنین باید افرادی که فقط اجرا با عجیب و غریب ترین نقاط نشان می دهد مانند ترشی ریک. ترشی ریک یک چیز بزرگ آنلاین.

آره ؟ من باور دارم که.

آیا هر یک از این تعجب شما یک کمی ؟ چه چیزی شما را نشان می دهد ؟

خوب ریک نسبتا amoral. او باعث می شود بسیاری از سوال و یا آشکار وحشتناک, انتخاب, بنابراین من حدس می زنم وجود دارد را به مردم که مربوط به آن در یک راه خاص و نوع شادی کردن در آن.

هر زمان مردم واقعا هیجان زده و جرات میگویم هار در مورد چیزی که وجود دارد احتمالا رفتن به برخی از nastiness درگیر — و همچنین فقط ذاتی در, بدیهی است که, رسانه های اجتماعی و مردم در برقراری ارتباط بدون نیاز به نگاه کردن به کسی چهره به چهره است. پس شاید فقط پوچ طبیعت Rick and Morty و تاریکی از این نوع را به ارمغان می آورد چیزی اضافی از برخی از طرفداران.

آیا خانواده خود را به شما صحبت می کنید در مورد نقش خود را در نشان می دهد ؟ آیا آنها مانند جری ؟

پسر من شش و سه به طوری که آنها نمی دیده بان Rick and Morty, حتی اگر آنها برخی از plushies و کمی سخت پلاستیکی مجسمه. منظورم این است که من شش ساله می داند که آقای Poopy, Butthole, است, شما می دانید ؟ دیگر از تماشای نمایش با همسر و کمی از انتقادات من از او, اما ما واقعا نمی را نشان می دهد از هم جدا و یا هر چیزی. من مطمئن هستم که اگر من خواهر و ساعتهای آن. پدر و مادر من قطعا نمی.

چه شما فکر می کنم این امر می تواند به مقابله با تمام این انزوا وضعیت همه گیر با جری اگر او در این موقعیت ؟

من فکر می کنم جری خواهد در واقع به خوبی با آن است. من فکر می کنم او فقط می خواهد به پیدا کردن برخی از پروژه های کوچک به تعامل خود را با تمرکز بر آن و احساس افتخار از پیروزی کمی او ممکن است داشته باشد. من می دانم که او برای رفتن به گرفتن تا در برخی از سطح پرورش زنبور عسل در این قسمت های آینده. بنابراین من فکر نمی کنم این امر می تواند بیش از حد خشن در جری.

چه در مورد شما و آنچه شما تا ؟ آیا شما علاقه نشان می دهد در حال حاضر ؟ خواندن هر چیزی خوب?

من در کتاب چهارم از تیتان پدر هلیوس سری دن سیمونز. من نمی دانم اگر شما می دانید که در همه, اما این, بزرگ, سری داستان های علمی تخیلی. منظور من فقط فوق العاده است. بنابراین من راه من از طریق چهارمین و آخرین کتاب از این مجموعه و پس از آن همسر من است و من ما باید برای پیدا کردن نشان می دهد که ما هر دو می خواهید به تماشای در شب بعد از بچه ها در رختخواب هستند. ما عاشق جان الیور مانند بسیاری از مردم انجام دهد. ما عاشق بیل ماهر و سامانتا زنبور عسل, ما طرفداران از او و ما نیز سازمان دیده بان زنان خانه دار واقعی از بورلی هیلز و نیویورک. شوهر من رو تبدیل به کسانی نشان می دهد که پشت بسیاری از سال پیش و پس, اگر چه من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم به تماشای تلویزیون واقعیت من انجام دهد. من در حال حاضر سرمایه گذاری کمی در زندگی از آن زنان است.

جالب است!

آره. آره. مقدار زیادی از آن من نمی توانم تماشا. مثل من هیچ علاقه ای به لیسانس یا خاص را نشان می دهد که در آن من فقط احساس مردم به خصوص جالب نیست اما آره. و پس از آن به تازگی همسر من شده است با این نوع meetups با برخی از دیگر بانوان در محله ما که در آن آنها فقط نشستن در خیابان در چمن صندلی و نگه داشتن فاصله خود را فاصله اجتماعی و چت. اما من هنوز با ابتلا به این نمایشبه بدلندز.

که نشان می دهد قوانین.

درست است ؟ من هنوز هم یک زن و شوهر بیشتر در قسمت از, چه, در فصل 3, من حدس می زنم ؟ اما آره که کمی درمان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن