شورش است, آگهی های جدید, لیگ از افسانه های پوست به جمع آوری پول برای COVID-19 امداد

برخی از لیگ از افسانه هامحبوب ترین شخصیت ها در حال گرفتن یک پزشکی-مضمون ها makeover. امروز توسعه دهنده ضد شورش

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

برخی از لیگ از افسانه هامحبوب ترین شخصیت ها در حال گرفتن یک پزشکی-مضمون ها makeover. امروز توسعه دهنده ضد شورش نشان داد یک خط جدید از لوازم آرایشی برای بازی استراتژی خرید و فروش خواهد شد که اهدا به همه گیر مربوط به خیریه تلاش. این سیستم جدید شامل پوسته برای سه شخصیت — Akali Shen و Kennen — همراه با آیکون emotes و دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی ارتقاء. هر آیتم به صورت جداگانه فروخته خواهد شد اما نیز وجود دارد یک بسته نرم افزاری در دسترس است که می آید با یک آیکون منحصر به فرد.

شورش می گوید که این موارد در دسترس خواهد بود از طریق جولای 23rd, و که 100 درصد از درآمد حاصل از فروش را به طور مستقیم به توسعه خیریه بازو, شورش های اجتماعی, تاثیر صندوق. "کمک های مالی خود را به طور مستقیم حمایت همه گیر تسکین دادن به پزشکان و پرستاران و دیگر کارگران خط مقدم منابع آنها نیاز به سرعت عمل و محافظت از کسانی که بیشتر در معرض خطر" شورش در بیانیه ای گفت. "پول مطرح خواهد شد و همچنین ارائه بحرانی کمک های مالی به خانواده ها و افرادی که بوده ام منفی نهفته توسط ویروس."

توسعه دهنده قبلا برگزار شد 48 ساعت خیریه League of Legends جریان به کمک COVID-19 تلاش و آن را می گوید به آن اهدا کرده است $4.5 میلیون نفر به علت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن