Rivian را افزایش می دهد $2.5 میلیارد پیش از راه اندازی الکتریکی وانت و SUV

EV راه اندازی Rivian مطرح شده $2.5 میلیارد آوردن بودجه کل آن را تا به امروز به حدود 6 میلیارد دلار پیش از راه

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

EV راه اندازی Rivian مطرح شده $2.5 میلیارد آوردن بودجه کل آن را تا به امروز به حدود 6 میلیارد دلار پیش از راه اندازی آن تمام برقی و وانت و SUV در اوایل 2021. $5.35 میلیارد است که در سال و نیم گذشته به تنهایی با Rivian اهدای بزرگ سرمایه گذاری از فورد آمازون و کاکس خودرو در سال 2019.

این بودجه جدید می آید از مدیریت صندوق سوروس LLC Coatue (صندوق), وفاداری, مدیریت و تحقیقات, شرکت, شرکت سرمایه گذاری و بارون سرمایه ، آمازون و دیگر قبلی سرمایه گذار بلکراک همچنین شرکت در بودجه دور که توصیه شده توسط T. Rowe Price.

هجوم عظیمی از پول کمک می کند تا بیشتر ایجاد Rivian موقعیت را به عنوان آنچه که به احتمال زیاد خوبی با حروف بزرگ EV راه اندازی در جهان است. آن را نیز تقویت این شرکت عظیم رشد آن را به عنوان در حال حاضر به باز کردن یک نیم دوجین دفاتر در داخل و خارج از آمریکا و استخدام حدود 2,400 مردم است.

Rivian تاسیس شد در سال 2009 و در اصل مجموعه ای را برای ساخت یک تسلا روداستر سبک ورزشی اما در نهایت چرخد به طراحی الکتریکی وانت و SUV. در آن باقی می ماند بسیار آرام برای نزدیک به یک دهه تنها در حال ظهور از حالت خفا در اواسط سال 2018 پیش از راه اندازی آن دو وسایل نقلیه R1T (وانت) و R1S (SUV) در آن سال را لا خودکار نشان می دهد.

راه اندازی کرده است به سرعت رشد کرده پس از آن. و نه تنها از آن گرفته شده است در یک مقدار باور نکردنی از پول, اما برخی از کسانی که معاملات استراتژیک هستند, بیش از حد. Rivian در حال همکاری با فورد در حال توسعه یک وسیله نقلیه الکتریکی خود را برای لینکلن با نام تجاری (هر چند یک پروژه بود که در حال حاضر اوراق با توجه به کروناویروس همه گیر) و آن را در حال ساخت یک ناوگان عظیم از برق تحویل وانت برای آمازون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب