شهردار راچستر اعلام کرد اصلاحات برای تیم مداخله بحران پلیس پس از مرگ دانیل پرود

شهردار روچستر نيويورک روز يکشنبه قول داد اداره پليس شهر در حالی که اعتراضات به مرگ ماه مارس دانیل پرود وارد پن

توسط PARINEWS در 17 شهریور 1399

شهردار روچستر نيويورک روز يکشنبه قول داد اداره پليس شهر در حالی که اعتراضات به مرگ ماه مارس دانیل پرود وارد پنجمين شب خود شد، دستخوش يک سلسله اصلاحات خواهد شد.

شهردار این شهر، دوست داشتنی وارن، گفت که در «هفته ها، ماه ها و سال های آینده» این بخش شاهد تعدادی اصلاحات خواهد بود. وارن می گوید مداخله بحران از اداره پلیس خارج خواهد شد و بودجه و تیم آن به اداره جوانان و خدمات تفریحی راچستر نقل مکان کردند.

جینو فانلی برای روزنامه شهر روچستر نوشت: تیم مداخله بحران در حال حاضر ده کارمند دارد.

اين اقدام درست چند روز پس از آن صورت گرفت که شهردار تعليق فوری هفت افسر پليس راچستر را که در دستگيری پرود ۴۱ ساله در ۲۳ مارس دست داشته اند، اعلام کرد.

بستگان پرود زمانی که دچار یک اپیزود ذهنی بود به پلیس زنگ زده بودند. مأموران او را برهنه در خیابان در حال دویدن پیدا کردند. او در ابتدا زمانی که مأموران از او خواستند دست هایش را پشت سرش بگذارد تا دستبند زده شود، همدست شد. بعدها پرود نشست و در حالی که می گفت با ویروس CCP (حزب کمونیست چین) که به رمان کروناویروس نیز معروف است، شروع به تف کردن به افسران کرد.

مأموران یک نگهبان تف روی پرود قرار دادند و حدود دو دقیقه او را به صورت زمین چسباندند تا او را مهار کنند و پس از آن از تنفس دست کشید. پرود CPR را در صحنه دریافت کرد و به بیمارستان منتقل شد. او هفت روز بعد، در ۳۰ مارس، پس از خارج شدن از حمایت از زندگی درگذشت.

یک معاینه کننده پزشکی به این نتیجه رسید که مرگ پرود یک قتل ناشی از «عوارض آسفیکسی در تنظیم خویشتن داری فیزیکی» است. در این گزارش هذیان هیجان زده و مسمومیت حاد توسط phencyclidine مواد مخدر تفریحی، یا PCP، به عنوان عوامل کمک کننده به مرگ او فهرست شده است.

Epoch Times PhotoEpoch Times Photo این عکس بی تاریخ دانیل پرود را نشان می دهد. پرود . (حسن نیت ارائه میدهد راث و راث LLP از طریق AP)

"ما یک انسان نیاز به کمک داشتیم، نیاز به شفقت داشتیم. در آن لحظه فرصتی برای محافظت از او، گرم نگه داشتن او، آوردن او به امنیت، آغاز روند شفای او و بلند کردن او داشتیم.» "ما باید صاحب این واقعیت هستیم که در لحظه ای که این کار را نکردیم."

دفتر لتیتیا جیمز دادستان کل نیویورک تحقیقات مرگ پرود را در ماه آوریل بر دست گرفت. جيمز روز شنبه اعلام کرد يک هيات منصفه بزرگ به عنوان بخشی از کاوشگر مرگ پرود تجين خواهد شد. تحقیقات در حال انجام است.

لارون سینگلتونی، رئیس پلیس، روز یکشنبه به خبرنگاران گفت که او طرفدار اصلاحات بخش است، و با کارشناسان و پزشکان در گرفتن خدمات سرپایی برای افراد مبتلا به مسائل مربوط به سلامت روانی که آنها را به تماس مکرر پلیس می آورد، همکاری می کند.

تظاهرات تا حد زیادی مسالمت آمیز یکشنبه شب در این شهر دیده شد که شاهد راهپیمایی حدود ۱۰۰۰ معترض به ساختمان ایمنی عمومی شهر بود. پلیس روچستر گفت هیچ بازداشتی صورت ن گرفت.

این اداره در بیانیه ای در پی اعتراض یکشنبه شب گفت: "اداره پلیس راچستر می خواهد از شرکای اجرای قانون محلی و ایالتی ما به خاطر کمک هایشان و تشکر ویژه از دکتر میرا براون و گروهی از بزرگان جامعه به خاطر ایمن نگه داشتن اعتراض و اجازه شنیدن صدای همه تشکر کند."

اداره پلیس راچستر می خواهد از شرکای اجرای قانون محلی و ایالتی ما به خاطر کمک هایشان و تشکر ویژه از دکتر میرا براون و گروهی از بزرگان جامعه به خاطر ایمن نگه داشتن اعتراض و اجازه شنیدن صدای همه تشکر کند. pic.twitter.com/YjQWa3ELY3

— پلیس نیویورک راچستر (@RochesterNYPD) یدلایمخیرات 2020 سپتامبر 7

شب قبل برخی خشونت ها را دید که یازده معترض دستگیر شدند. سه افسر پلیس باید در بیمارستان ها به دلیل جراحات وارده تحت درمان قرار می گرفتند که «پرتابه ها و دستگاه های آتش زا» توسط معترضان خشن به سوی آن ها پرت شدند.

اسامی هفت افسر دستگیری که به تازگی به حالت تعلیق درآمده اند: گروهبان مایکل ماگری، افسر جوسیاه هریس، افسر پل ریکوتا، افسر فرانسیسکو سانتیاگو، افسر اندرو اسپکزگوور، افسر تروی تالادی و افسر مارک وان. رئیس اتحادیه پلیس حفظ کرده است که ماموران آموزش های خود را دنبال می کردند.

میمی نگوین Ly و آسوشیتدپرس در این گزارش سهیم بودند.

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن