موشک آزمایشگاه 13th راه اندازی در شکست پایان می رسد پس از موشک تجارب مشکل اواسط پرواز

موشک آزمایشگاه 13th ماموریت به پایان رسید در شکست روز شنبه پس از شرکت راکت تجربه نوعی از مشکل پس از راه اندازی

توسط PARINEWS در 15 تیر 1399

موشک آزمایشگاه 13th ماموریت به پایان رسید در شکست روز شنبه پس از شرکت راکت تجربه نوعی از مشکل پس از راه اندازی به فضا است. به عنوان یک نتیجه موشک آزمایشگاه خود را از دست موشک و همچنین به عنوان تمام ماهواره ها در آن انجام شده در هیئت مدیره.

شرکت الکترون موشک با موفقیت در زمان خاموش در 5:19PM همکاران از موشک آزمایشگاه اولیه راه اندازی مرکز در Mahia شبه جزیره در نیوزیلند. این راه اندازی به نظر می رسید برای ادامه فقط خوب برای اولین حیاتی دقیقه اما حدود شش دقیقه به راه اندازی ویدئو زنده از موشک متوقف شده است. که در آن نقطه, موشک آزمایشگاه livestream نشان داد که موشک شروع به از دست دادن سرعت خودرو کاهش یافته و در ارتفاع.

موشک آزمایشگاه در نهایت قطع livestream. پس از آن این شرکت نشان داد که الکترون موشک شده بود از دست رفته در طول پرواز.

موشک آزمایشگاه مدیر عامل پیتر بک عذرخواهی برای این شکست در توییتر. "من فوق العاده متاسفم که ما قادر به ارائه مشتریان ما ماهواره امروز" او هنوز توییتی. "مطمئن باشید ما را پیدا خواهد کرد این موضوع صحیح آن می شود و به عقب بر روی پد به زودی."

این ماموریت به نام "عکس و یا آن اتفاق نمی افتد" انجام بیشتر زمین-تصویربرداری ماهواره های کوچک. اولیه مفید بود, کانن, الکترونیک,' CE-SAT-IB طراحی شده برای نشان دادن زمین-تکنولوژی تصویربرداری با وضوح بالا و زاویه دوربین است. این موشک همچنین انجام پنج SuperDove ماهواره از شرکت سیاره طراحی شده برای تصویر زمین از بالا. آخرین بار بود که یک ماهواره کوچک به نام فارادی-1 از در ماموریت های فضایی که به میزبانی ابزار های متعدد از راه اندازی و سازمان های دیگر که نیاز به یک سوار به فضا است.

سیاره مدیر عامل خواهد مارشال اعلام کرد از دست دادن ماهواره در توییتر اشاره کرد که این شرکت قصد دارد برای راه اندازی و حتی بیشتر ماهواره ها در این تابستان در دو جداگانه راه اندازی شد. "در حالی که آن را هرگز نتیجه است که ما امیدواریم که برای, خطر, راه اندازی, شکست است یک سیاره است که همیشه آماده برای" شرکت در بیانیه ای گفت. سیاره است در مورد به راه اندازی تا 26 از آن SuperDove ماهواره در یک اروپایی وگا موشک در ماه اوت از جنوب امریکا.

از زمان آغاز آن موشک آزمایشگاه قرار داده است 53 فضاپیما به مدار زمین کم در 12 ماموریت جداگانه با آخر این هفته راه اندازی سوم برای موشک آزمایشگاه این سال است. اکثر این شرکت پرواز موفق بوده اند. موشک آزمایشگاه اولین پرواز در سال 2017 به نام "این یک آزمون" تنها پرواز که نمی عمل با توجه به طرح این موشک با موفقیت راه اندازی شد و از آن ساخته شده به فضا اما نمی رسیدن به مدار. همه موشک آزمایشگاه ماموریت های دیگر شده اند تصویر کامل پس از ساخت پرواز امروز اولین شکست بزرگ برای این شرکت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن