RTOs رزومه DL آزمون تحت COVID سایه

میسور/Mysuru: پس از سه ماه از COVIDناشی مستند و مرحله به مرحله باز کردن فرایند دو منطقه ای حمل و نقل دفاتر (RT

توسط PARINEWS در 5 مرداد 1399

میسور/Mysuru: پس از سه ماه از COVIDناشی مستند و مرحله به مرحله باز کردن فرایند دو منطقه ای حمل و نقل دفاتر (RTOs) در شهرستان از سر گرفته اند یادگیرنده (LLR) و دائم گواهینامه رانندگی (DL) آزمون. اما به عنوان RTO شرق و غرب را محدود کرده اند تعدادی از نامزدها مصرف روزانه آزمون وجود دارد کمبود درآمد.

کارناتاکا منطقه ای حمل و نقل دفتر از سر گرفته است و ثبت نام از وسایل نقلیه و صدور گواهینامه رانندگی ، حمل و نقل کمیسر صادر کرده است یک دایره به از سرگیری عملیات در سراسر کشور و پس از آن شهر دفاتر از سر گرفته خدمات از جمله صدور مجوز ثانویه, صدور مجوز, ثبت نام خودرو و انتقال است.

این گروه تا به حال به طور موقت تعطیل عملیات پس از مستند در سراسر کشور اعلام شد در ماه مارس سال جاری از سر گرفته است و عملیات پس از نزدیک به سه ماه از عدم فعالیت. ستاره میسور بازدید RTO دفاتر در شهرستان و بخش های زیر COVID-19 دستورالعمل به شدت.

هیچ چهره به چهره تماس: RTO کارکنان دیده می شود گرفتن عکس از یک نامزد از طریق دوربین مجهز به یک پنجره رو به راهرو به عنوان یک اقدام احتیاطی.

دستیار RTO Safiuddin خان از RTO شرق گفت که RTO دفاتر محدود تعداد متقاضیان به 40 درصد است. این دو دفتر باید ثابت سهمیه هر کار با توجه به تعداد افسران و کارکنان در دسترس است. متقاضیان باید به کتاب اسلات آنلاین — از طریق Sarathi نرم افزار — در یک روز به صورت روز و شکافها و زمان اختصاص داده شده برای این نامزد را در دسی لیتر و یا LLR آزمون.

FCs تا سپتامبر

"روند صدور DLs و LLRs و انتقال مالکیت خودرو را آغاز کرده است با تعداد محدود. تنها روند تناسب اندام گواهی (FC) با تاخیر به عنوان مرکز تمدید تاریخ اعتبار تا سپتامبر" ARTO گفت.

مرکز تمدید مدت اعتبار از حمل و نقل اسناد و مدارک از قبیل گواهینامه رانندگی مجوز و ثبت نام از اصل آن تاریخ انقضا تا ماه سپتامبر. در یک مشورتی صادر شده توسط وزارت حمل و نقل جاده ای و بزرگراه دولت خواسته همه کشورها و سرزمین های اتحادیه برای درمان تمام اسناد و مدارک مربوط به وسایل نقلیه موتوری عمل و مرکزی وسایل نقلیه موتوری قوانین به عنوان معتبر تا 30 سپتامبر.

قبل از COVID همه گیر هر روز بیش از 100 تا 120 نامزد از هر دو RTO شرق و RTO غرب مورد استفاده برای آزمون رانندگی در خودکار آزمون رانندگی مسیر در RTO شرق. در حال حاضر این تعداد کاهش یافته و به 80. "در اینجا بیش از حد تعداد داوطلبان کاهش یافته است به نوبه خود برای این آزمون با توجه به ویروس ترساندن و" ARTO اضافه شده است.

آزمون تحت احتیاطی

نامزدها بدون ماسک مجاز به نظر می رسد برای این آزمون در حالی که برای DL آزمون بخش حمل و نقل مقامات را تضمین sanitisation خودرو قبل از آزمون. جدا از کاهش سهمیه DL و LLR آزمون گروه نیز تغییر ترتیبات صندلی نگه داشته و حداقل یک یا دو صندلی خالی میان دو نامزد.

"ما به شدت زیر فاصله اجتماعی هنجارها و این شامل مراحل از گرفتن عکس برای LLRs و DLs. در سیستم قبلی نامزد و افسر که در زمان عکس های خود را آمد چهره به چهره است. در حال حاضر برای جلوگیری از تماس نزدیک دوربین نصب شده است به یک پنجره و عکس ها کلیک" گفت: K. S. Soundarya, RTO شرق.

حرارتی غربالگری در هر مرحله

محدود اسلاتهای آنلاین

این سیستم آنلاین جدید است که یک نقطه ضعف برای کامپیوتر بزرگسالان بی سواد که به عقب نشینی عوامل به کتاب یک اسلات. "معمولا شکاف باز در 9 هستم و در حال بسته در عرض چند ثانیه. دوباره ما باید دوباره درخواست و یا پرداخت عامل پول به کتاب شکاف" گفت: Subhash ساکن Vijayanagar که سعی رزرو شکافها حداقل 5 بار.

این اسلات آنلاین رزرو یک نقطه ضعف برای رانندگی مدارس در Mysuru. آرجون مدیر Aishwarya مدرسه رانندگی گفت: SOM که محدود اسلات روزانه برای DL و LLR آزمون آنها ساخته شده است به منظور کاهش تعداد نامزدها. آزمون اینترنتی انجام خواهد شد هنگامی که مقامات تکمیل مقدمات در Sarathi نرم افزار برای آزمون رانندگی.

"اسلات گرفته شده در عرض چند ثانیه و این منجر به از دست دادن درآمد به RTO. در حال حاضر که وضعیت همه گیر ما نمی تواند انجام دهد بسیار است. امیدوارم که همه چیز بهتر خواهد شد در آینده," او گفت:.

K. S. Soundarya

سرپناه برای نامزدها

جدا از حصول اطمینان از فاصله اجتماعی در RTO دفاتر و خودکار آزمون رانندگی مسیر RTO شرق قصد دارد به ارائه سرپناه برای نامزدها زمانی که آنها ایستادن در یک صف خارج خودکار آهنگ. در حال حاضر نامزد هستند و مجبور به ایستادن در خارج از مرکز آزمون های ساختمان و در زیر آفتاب داغ و یا در زیر باران. "ما در حال برنامه ریزی برای ساخت پناهگاه ردیف خارج ساختمان به طوری که نامزدها در انتظار نوبت خود هستند محافظت از آفتاب و باران" RTO Soundarya گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن