Rurk را ristella skink خال در Kodagu ایجاد کرد

Kodagu: نادر Rurk را ristella skink داشت توسط برخی از علاقه مندان به حیات وحش را در راه خود را به Madapur در K

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

Kodagu: نادر Rurk را ristella skink داشت توسط برخی از علاقه مندان به حیات وحش را در راه خود را به Madapur در Kodagu منطقه شده است. Ristella rurkii, معمولا شناخته شده به عنوان Rurk را ristella یک گونه از skink بومی به قسمت های غربی و جنوب هند است. این یک کوچک حشره خوار دهند skink موجود در Shola مراتع و جنگلهای انبوه تپه محدوده در بخش هایی از کارناتاکا تامیل نادو و کرالا.

خاص نام rurkii است در افتخار از "دکتر Rurk" که در جمع آوری این نوع نمونه در انایمالای تپه بالا محدوده Travancore و Palani تپه تامیل نادو و کرالا. آن است که بومی جنگلهای انبوه در جنوب Palghat شکاف.

این است که بلند و باریک مارمولک و رشد می کند تا به 15 اینچ در طول کل (شامل دم). پوست برنز-رنگ با رنگ های تیره طرف. پلک غیر منقول در مقایسه با بسیاری دیگر از skinks. این یک خجالتی گونه است که زندگی در زیر سنگ ها و برگ ها در مکان های خشک مانند جنوب دامنه رشته ها و مراتع. آن فعال است در گرگ و میش و برای شکار حشرات و حلزون های کوچک. این یک نمونه زمین نشین و دوست نداشتن نوردی.

A. A. Poovaiah از حیات وحش که خال خال skink در کنار جاده ها گفت: 'ستاره میسور است که او تایید کرد با بازنشسته افسر جنگل و حیات وحش اولین بار امانت K. M. Chinnappa بود که نادر رویت. "Chinnappa شده است در داخل جنگل از Kodagu (Ghats غربی) همه را از طریق زندگی خود را و او را دیده است این گونه تا کنون" Poovaiah گفت. عکس از این Caecilian کلیک شده توسط Putherira Pappu Thimmaiah.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن