راش به صورت رایگان ایمنی-تقویت کننده

میسور/Mysuru: برگزاری پیشگیری بهتر از درمان ساکنان عجله به دولت آیورودا کالج و بیمارستان محل در Sayyaji رائو ج

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

میسور/Mysuru: برگزاری پیشگیری بهتر از درمان ساکنان عجله به دولت آیورودا کالج و بیمارستان محل در Sayyaji رائو جاده (در نزدیکی K. R. بیمارستان) برای دوز رایگان ایمنی-تقویت داروها.

Mysuru شدید دیده می شود جهش در تعداد COVID-19 موارد در چند روز گذشته. هر چند این داروها بودند که با توجه به رایگان از هزینه بیش از چند ماه گذشته با عجله به افزایش چند برابر در دو روز گذشته در همراهی با COVID موارد است.

دارو یا ایمنی-بوستر در حال توزیع توسط آیورودا و یوگا & Naturopathy Unani Siddha و هومیوپاتی (به صورت مختصر به عنوان AYUSH) بخش. وجود دارد سه نوع از مصونیت-بوستر که در حال توزیع رایگان از هزینه.

بخش توزیع 'Samsamali Vati' قرص ساخته شده از 'Amrutha Balli', 'Araq Ajeeb' یک Unani Medicine و 'Draksha Avaleha' یک آیورودا Chawanprash. این ایمنی-بوستر در حال توزیع دستورالعمل های زیر را از وزارت بهداشت. برای جلوگیری از تقلید و تکرار توزیع یک کپی از خود را Aadhaar کارت گرفته شده است و اطلاعات وارد شده را به یک کامپیوتر.

دولت آیورودا دانشگاه و کارکنان بیمارستان دیده می شود توزیع رایگان ایمنی بوستر به شهروندان در بیمارستان محل جدید Sayyaji رائو جاده مخالف K. R. بیمارستان بود ،

معجون است نه دارو برای درمان COVID-19 اما به طور کلی به معنای برای تقویت ایمنی. این بود که بر اساس برخی مطالعات علمی به شرح زیر توصیه شده توسط کارشناسان از طب هندی. طولانی مارپیچ خط دیده می شد در آیورودا کالج و بیمارستان محل این صبح با مردم ایستاده با Aadhaar کارت کپی گرفتن ایمنی-بوستر.

دکتر Gajanana Hegde اصلی دولت آیورودا کالج و بیمارستان گفت: SOM که بسیاری از مردم قرارداد بیماری های مختلف به علت عدم ایمنی در آنها و از این رو نزدیک به 200-300 نفر هستند که با توجه به ایمنی-بوستر روزانه.

اشاره به این که این مصونیت بوستر می تواند مصرف شده توسط هر کس صرف نظر از سن و دکتر Hegde گفت که دو قرص Samsamali Vati باید یک بار در صبح و یک بار در شب در حالی که دو قطره از Araq Ajeeb باید قرار داده در داخل ماسک صورت در نزدیکی ناحیه بینی آن را به عنوان جلوگیری از باکتری ها و Draksha Avaleha می تواند به عنوان مصرف Chawanprash.

بیان کرد که AYUSH بخش بود و خرید این محصولات از مرکز و عرضه به تمام دولت آیورودا بیمارستان و دانشکده ها و بیمارستان های دیگر دکتر Hegde گفت که محصولات که در حال توزیع است و به مدت 10 روز است که به اندازه کافی برای افزایش ایمنی و افزود که این محصولات خواهد بود توزیع شده تا سهام در دسترس هستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن