روسیه فقط تست های ماهواره ای از بین بردن تکنولوژی در فضای ما فضای فرمان ادعا

وزارت دفاع معتقد است که روسیه ممکن است از آزمایش فن آوری های جدید در فضا است که می تواند مورد استفاده قرار گیر

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

وزارت دفاع معتقد است که روسیه ممکن است از آزمایش فن آوری های جدید در فضا است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نابود کردن ماهواره های دیگر در حال حاضر در مدار. این آزمون خاص نیست نابود کردن هر چیزی اما مقامات نظامی نگران هستند که این می تواند مورد استفاده برای هدف ما ماهواره ها در آینده است.

در تاریخ 15 ژوئیه یک ماهواره به نام Kosmos 2543 منتشر شد یک شی ناشناخته به مدار با توجه به فضایی آمریکا فرمان است که مسئول برای پیگیری تمام اشیاء در حال حاضر در مدار. ماهواره ای منتشر شد این شی مرموز در نزدیکی یکی دیگر از روسیه ماهواره ای هر چند هیچ قطعه در تماس با یکدیگر است. در زمان آزمون وزارت دفاع روسیه اعتراف کرد که Kosmos 2543 که قرار بود به نزدیک به یک هدف ماهواره ای برای انجام یک بازرسی اما ماهواره انتقالها در زمان اطلاع از یک شی جدید ظاهر می شود در اطراف این زمان "بازرسی" صورت گرفت.

Kosmos 2543 قرار است به یک بازرس ماهواره ای با توجه به روسیه در آینده نزدیک به یکی دیگر از روسیه ماهواره ای نیست رفتار عجیب و غریب. در واقع انجام این نزدیکی "بازرسی" را تبدیل به یک جریان روند برای ماهواره ها بیش از دهه گذشته است. "این بیشتر ماهواره ها در آینده نزدیک به روسیه دیگر ماهواره ها و یا دیگر موشک روسی بدن به آرامی مانند یک رویکرد آهسته طی چند روز" برایان Weeden, مدیر برنامه ریزی برای امن جهان بنیاد می گوید در آستانه. "و پس از آن آنها ممکن است دور برگشت و پس از آن آنها می آیند دوباره و سپس آنها آویزان کردن در این نزدیکی هست. که مرتب کردن بر اساس چیزی که ما مشاهده شده است."

اما Kosmos 2543 پروب رفته فراتر از بازرسی فقط روسی ماهواره. Kosmos 2543 مستقر شد توسط یکی دیگر از روسیه ماهواره ای به نام Kosmos 2542 در دسامبر 2019. در ماه ژانویه ماهواره انتقالها متوجه شده است که این دو ماهواره به نظر می رسید به وسیله آمریکا جاسوسی ماهواره ای به نام ایالات متحده آمریکا 245. ما فضای فرمان در زمان اطلاع از این رفتار عجیب و غریب و مقامات راضی نبودند. "ما با مشاهده این رفتار به عنوان غیر معمول و نگران کننده" ژنرال جان "جی" ریموند فرمانده ما فضا فرماندهی و رئیس عملیات فضایی برای ما فضا نیرو گفت: زمان در ماه فوریه است. "این پتانسیل برای ایجاد یک وضعیت خطرناک در فضا."

در حال حاضر ریموند محکوم پرتابه که Kosmos 2543 منتشر شد خواستار آن شواهدی از یک سیستم سلاح. "روسیه سیستم های ماهواره ای استفاده می شود برای انجام این کار بر روی مدار سلاح آزمون همان سیستم ماهواره ای است که ما نگرانی در مورد در اوایل سال جاری زمانی که روسیه مانور در نزدیکی یک دولت ایالات متحده ماهواره ای" او در بیانیه ای گفت. "این شواهد بیشتر از روسیه در ادامه تلاش برای توسعه و آزمایش های فضایی-سیستم های مبتنی بر و سازگار با کرملین منتشر دکترین نظامی به استخدام سلاح هایی که آمریکا و متفقین فضای دارایی های در معرض خطر است."

آن را غیر معمول نیست برای بزرگتر ماهواره به انتشار کوچکتر ماهواره به مدار است. کوچک استاندارد ماهواره ها اغلب اعزام از ایستگاه فضایی بین المللی در حالی که نیروی هوایی ایالات متحده مرموز X-37B آژانس ظاهرا منتشر کوچک ماهواره در پنجم را در سفر به فضای بین 2017 و 2019.

چه چیزی باعث می شود روسیه تست منحصر به فرد است که هر چه Kosmos 2543 منتشر شده به مدار هدف در حال حرکت بود سریع — حداقل سریع تر از آن پدر و مادر ماهواره ای. که سیگنال های که پرتابه ممکن است بیشتر موذی از فقط یک بازرس ماهواره ای. ما فضای فرمان اشاره کرد که Kosmos 2543 حادثه شبیه به رویداد دیگری است که رخ داده است در سال 2017, هنگامی که یک ماهواره روسی به نام Kosmos 2521 مستقر زیر ماهواره ای در سرعت های بالا. ریموند اشاره است به این ماهواره استقرار به عنوان شبیه به "روسی تودرتو عروسک" فن آوری است.

البته ما نمی توانیم کاملا تایید می کنند که Kosmos 2543 فقط آزمایش ضد ماهواره ای, سلاح, اما شواهد به نظر می رسد به نقطه را به این نتیجه گیری. "ما اصلا قطعی اثبات, اما من فکر می کنم آن است که می گوید:" Weeden. "آن را خارج از غرفه به عنوان متفاوت از تمام دیگر قرار ملاقات گذاشتن و نزدیکی عملیات که در جریان بوده است" Weeden یادداشت ها.

سال گذشته فضایی آمریکا دستور داده شده است به طور فزاینده decrying درباره اقدامات روسیه در فضا است. در ماه آوریل ایالات متحده فرماندهی فضایی تایید کرد که روسیه تا به حال انجام آزمون دیگری از آن زمین مبتنی بر سیستم موشکی طراحی شده را از ماهواره ها در فضا به نام Nudol. ریموند به سرعت محکوم آزمون. در حال حاضر با این جدید ترین تست در فضای ما فضای فرمان هشدار در مورد تهدید رو به رشد روسیه را در فضا قابلیت های. و ریموند اشاره کرد که ما را به پاسخ این نوع از رفتار پرخاشگرانه. "ایالات متحده در هماهنگی با متحدان ما آماده است و متعهد به جلوگیری تجاوز و دفاع از ملت ما متحدان و حیاتی منافع ایالات متحده از اعمال خصمانه در فضای" ریموند در بیانیه ای گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب