فروش N-95 با ماسک سوپاپ برای محدود

میسور/Mysuru: پس نامه ای به اصل وزرای بهداشت و آموزش پزشکی دولت توسط مدیر کل خدمات بهداشتی و درمانی (DGHS) درخ

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

میسور/Mysuru: پس نامه ای به اصل وزرای بهداشت و آموزش پزشکی دولت توسط مدیر کل خدمات بهداشتی و درمانی (DGHS) درخواست عمومی برای استفاده از N-95 ماسک با ترمپت ماسک دولت در حال آماده سازی برای صدور سفارش از تمامی فروشگاه های پزشکی به فروش ماسک مانند. این دستور به درخواست Mysuru همچنین.

وزارت بهداشت گفته اند ستاره میسور امروز صبح که فروش N-95 ماسک با ترمپت ماسک محدود خواهد شد. این DGHS شده که عمومی شده است و با استفاده از N95 ماسک نامناسب به خصوص کسانی که با یک ترمپت تنفسی'.

"آن را به دانش خود را که استفاده از ترمپت تنفسی N-95 ماسک مخل به اقدامات اتخاذ شده برای جلوگیری از گسترش Coronavirus" گفت: DGHS راجیو Garg در این نامه است.

طبق نامه, N-95 با ماسک سوپاپ قادر به جلوگیری از گسترش coronavirus. "هنگامی که شما بازدم منقضی هوا می رود دریچه در N-95 ، اگر فرد با پوشیدن یک ماسک آلوده است COVID-19 virus گسترش می تواند از طریق بازدم هوا به جو که باعث افزایش خطر آلودگی افراد دیگر است. پس در راه آن نتواند Coronavirus-کنترل استراتژی" مقامات بهداشت گفت.

ماسک بدون سوپاپ از سوی دیگر نمی خواهد اجازه می دهد که ویروس به گسترش است. این DGHS مشورتی خواسته است ایالات متحده برای جلوگیری از استفاده نامناسب از N-95 ماسک. مشورتی می آید به دلیل افزایش نگرانی از ناکارآمدی ترمپت ماسک برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

ترمپت ماسک ها به طور معمول مورد استفاده در صنعتی تنظیمات که در آن کاربر نیاز به حفاظت از محیط زیست است. در حالی که ماسک های فیلتر در هوا که کاربر استنشاق این دریچه کمک به آزادی بازدم هوا را به محیط زیست است. هنگامی که استفاده می شود برای جلوگیری از گسترش COVID-19, ترمپت ماسک خواهد محافظت از کاربر بلکه به طور بالقوه می تواند در نهایت آسیب رساندن به دیگران در نزدیکی آنها DGHS گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن