سامسونگ وارث لی ممکن است دستگیر شود به زودی در فساد جدید اتهامات

Lee Jae-yong سامسونگ الکترونیک نایب رئیس و عملا رهبر سامسونگ, گروه کنگلومرا ممکن است به زودی پیدا کردن خود در

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

Lee Jae-yong سامسونگ الکترونیک نایب رئیس و عملا رهبر سامسونگ, گروه کنگلومرا ممکن است به زودی پیدا کردن خود در زندان است. دادستان به دنبال یک حکم بازداشت لی, شناخته شده به عنوان Jay Y. Lee در غرب با این استدلال که او باید بازداشت در حالی که آنها بررسی جدید اتهامات علیه او.

جدید حقوقی جنجال شامل 2015 ادغام دو, سامسونگ, گروه شرکت های Cheil Industries و سامسونگ C&T. Lee است که متهم به تقلب در حسابداری است که گفته اند می تواند به او کمک کرد تا بیشتر به دست آوردن قدرت بیش از آلاینده chaebol. سامسونگ در هفته گذشته گفت که "فراتر از حس مشترک" نشان می دهد که لی که به طور مستقیم درگیر با توجه به انتخاب.

لی با حضور در جلسه صبح امروز در سئول و در حال حاضر در انتظار برای پیدا کردن اگر او را دوباره دستگیر شد. دادگاه می تواند حکم بازداشت تا 20 روز قبل از دادستان باید به پرونده اتهامات, که در آن نقطه مشکوک برگزار می شود تا شش ماه. یک تصمیم است که انتظار می رود امروز یا فردا.

این نمی تواند یک ناآشنا روند لی و نه خواهد بود پایان مشکلات قانونی خود اگر دادستان' درخواست را رد کرده است. سامسونگ قلمه صرف تقریبا یک سال در زندان پس از بازداشت در ماه فوریه سال 2017 و در نهایت مجرم برای نقش خود در لرزه رسوایی فساد که در زمان پایین کره جنوبی رئیس جمهور سابق Park Geun-hye. لی منتشر شد و در دادگاه تجدید نظر اگر چه دادگاه عالی بعد دستور محاکمه مجدد است که در عین حال به جای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن