سامسونگ کهکشان S20 دریافت توجه داشته باشید 20 ویژگی های با جدید یک رابط کاربر به روز رسانی

این شرکت اعلام کرده است که آخرین نسخه نرم افزار One UI سامسونگ که اوایل ماه جاری در کنار گلکسی نوت 20 اعلام شد

توسط PARINEWS در 31 مرداد 1399

این شرکت اعلام کرده است که آخرین نسخه نرم افزار One UI سامسونگ که اوایل ماه جاری در کنار گلکسی نوت 20 اعلام شد، شروع به غلت زدن برای Galaxy S20 کرده است. سام موبایل گزارش می دهد که این به روز رسانی در حال حاضر در کشورهای اروپایی انتخاب شده از جمله ایتالیا، مجارستان، پرتغال، و هلند ظاهر می شود. 5G کهکشان S20، S20 پلاس، و S20 فوق العاده گزارش شده در میان اولین به روز رسانی.

یک UI 2.5 به ارمغان می آورد تعدادی از ویژگی های توجه داشته باشید کهکشان 20 را به ترکیب S20. جالب ترین این ها پشتیبانی از بی سیم DeX است که به شما اجازه می دهد صفحه نمایش گوشی خود را آینه کنید تا تلویزیون های پشتیبانی شده و از آن به عنوان پد لمسی استفاده کنید.

همچنین یک زن و شوهر از ویژگی های دوربین های جدید وجود دارد, مانند این واقعیت است که طرفدار حالت ویدئو در حال حاضر می تواند دستی بین میکروفن های مختلف گوشی سوئیچ, و پشتیبانی از ضبط ویدئویی 8K در 24fps. برنامه یادداشت ها نیز در حال به روز شدن است، و هم اکنون می تواند ضبط های صوتی را با یادداشت های نوشته شده همگام سازی کند. یکی از UI 2.5 نیز باعث می شود آن را آسان تر برای به اشتراک گذاشتن اعتبار Wi-Fi با دستگاه های کهکشان دیگر.

سامسونگ می گوید به روز رسانی جدید در حال نورد از شروع امروز، اوت 21st، برای ترکیب کهکشان S20، اما ویژگی های کشور ارائه نمی دهد. و همچنین سری کهکشان S20 به روز رسانی نیز "به تدریج" آمدن به دیگر گل سرسبد سامسونگ از جمله کهکشان S10، توجه داشته باشید کهکشان 10، و گوشی های تاشو اخیر سامسونگ مانند کهکشان چین و کهکشان Z فلیپ 5G، این شرکت می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن