سامسونگ Galaxy S20 تاکتیکی Edition لباس تا شاخص خود برای ارتش

سامسونگ اعلام کرده و در عین حال یکی دیگر از نسخه از Galaxy S20: کهکشان S20 تاکتیکی Edition که وعده یک "ماموریت

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

سامسونگ اعلام کرده و در عین حال یکی دیگر از نسخه از Galaxy S20: کهکشان S20 تاکتیکی Edition که وعده یک "ماموریت آماده, نظامی, گوشی های هوشمند." این طراحی برای یک کمی متفاوت مشتری-پایه از در حال حاضر منتشر شد S20, S20 Plus S20 فوق العاده و یا حتی Verizon-تنها mmWave S20.

با وجود grand نظامی تجاری و آرمان های S20 تاکتیکی نسخه است که به طور موثر فقط به طور منظم S20 تلفن همراه با برخی از نرم افزار اضافی ویژگی ها و گزینه های امنیتی در یک ناهموار نیروی عظیم منهدم کننده صورت. از یک سخت افزار دیدگاه تاکتیکی نسخه ویژگی ها مشخصات یکسان با 6.2 اینچ OLED صفحه نمایش پیکسل, 865 12GB رم 128 GB از ذخیره سازی زیر 6GHz 5G حمایت و سه دوربین عقب سیستم.

اما به گفته سامسونگ تاکتیکی Edition "caters به نیازهای منحصر به فرد نظامی با اپراتور" با ارائه نرم افزار اضافی و ویژگی های. کسانی که شامل یک شب-چشم انداز حالت خاموش صفحه نمایش بنابراین شما نمی خواهد کور کنید در حالی که با پوشیدن night-vision goggles و گزینه ای برای باز کردن قفل گوشی زمانی که آن را در حالت افقی (که راستش برای تلفن های موبایل مانند چیزی است که سامسونگ باید ارائه دهد به طور منظم S20 بیش از حد). نیز وجود دارد به طور چشمگیری به نام "حالت خفا" که به وعده "غیر فعال کردن LTE و قطع همه RF رادیو و تلویزیون برای تکمیل کردن شبکه ارتباطات" و برای تلفن های موبایل زیادی مانند rebranded حالت هواپیما.

شاید بیشتر سرگرم کننده از همه این است که سامسونگ در زمین به کاربران از سودمندی دگزامتازون با این شرکت با این استدلال که PC-شبیه سازی حالت به این معنی است که "اپراتورها می توانند با استفاده از این دستگاه برای تکمیل گزارش آموزش و یا ماموریت برنامه ریزی هنگامی که در خودرو یا در پشت پایه است."

سامسونگ نیز با تکیه بر آن ناکس سیستم های امنیتی (که ویژگی های دو سیستم رمزگذاری به نام DualDAR) که در دیدار های مختلف دولت ایالات متحده استانداردهای امنیتی برای امن کردن داده ها. اما آن را به شدت متفاوت از آنچه در حال حاضر در ارائه برای مصرف کننده و شرکت S20s.

به عنوان یکی ممکن است تصور کنید S20 تاکتیکی Edition است که نمی تواند فروخته شده به مصرف کنندگان است. آن را تنها در دسترس خواهد بود به "آن را انتخاب شرکای کانال" بعد در Q3 با هیچ قیمت و یا تاریخ انتشار دقیق اعلام کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن