سامسونگ آخرین نسخه ویژه تلفن یک BTS-مارک Galaxy S20 Plus

سامسونگ هیچ غریبه ای به مضمون خاص-نسخه گوشی های هوشمند با داشتن ارائه کهکشان گوشی های مزین با بتمن آرم و جنگ س

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

سامسونگ هیچ غریبه ای به مضمون خاص-نسخه گوشی های هوشمند با داشتن ارائه کهکشان گوشی های مزین با بتمن آرم و جنگ ستارگان تم ها در گذشته است. آخرین همکاری یک کهکشان S20 Plus BTS نسخه با مجموعه ای از تطبیق Galaxy جوانه Plus برای رفتن با آن.

کهکشان S20 Plus BTS نسخه به نظر می رسد سامسونگ به طور منظم گل سرسبد اما با منحصر به فرد رنگین کمانی بنفش بیرونی (رنگ است و به شدت در ارتباط با K-pop) که دارای یک BTS آرم در پشت و گروه قلب پیکرنگاری در دوربین آرایه.

این BTS نسخه از این گوشی همچنین شامل BTS-الهام تم اندروید همراه با پیش نصب شده کپی از Weverse برنامه (یک پلت فرم رسانه های اجتماعی مورد استفاده توسط اعضای گروه BTS برای برقراری ارتباط با طرفداران و به اشتراک گذاری محتوا). در نهایت کارت عکس از گروه گنجانده شده مشابه BTS-مضمون جعبه.

کهکشان جوانه به همراه BTS نسخه از سوی دیگر صرفا لوازم آرایشی و بهداشتی, تغییر, تعویض استاندارد رنگ برای یک جفت از BTS-بنفش earbuds و شارژ مورد همراه با تزئینی BTS و قلب آیکون در هر یک از earbuds.

به منظور شیرین معامله برای طرفداران سامسونگ ارائه شده است رایگان BTS پوستر برای هر کسی که preorders مارک S20 Plus یا کهکشان جوانه (مشتریان که preorder هر دو را دریافت دو پوستر). علاوه بر این preordering کهکشان S20 Plus BTS نسخه را دریافت کنید مشتریان تخفیف 50 درصد در تطبیق Galaxy جوانه در حالی که preorders برای Galaxy جوانه شامل BTS-مضمون شارژر بی سیم (آن هم بنفش).

این BTS نسخه Galaxy S20 Plus و Galaxy جوانه Plus در دسترس خواهد بود سامسونگ در سایت آمازون شروع در ماه جولای 9th — هفتمین سالگرد BTS ارتش از طرفداران جمعی — با preorders ابتدا در ژوئن 19.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن