سامسونگ در سود هستند تا با وجود COVID-19 همه گیر

سامسونگ نوشته شده بهتر از حد انتظار درآمد برای سه ماهه دوم سال 2020 با سود عملیاتی تا 23 درصد در سال در سال به

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

سامسونگ نوشته شده بهتر از حد انتظار درآمد برای سه ماهه دوم سال 2020 با سود عملیاتی تا 23 درصد در سال در سال به 8.15 تریلیون وون ($6.84 میلیارد دلار) با وجود 6 درصد کاهش در درآمد. کره ای کنگلومرا می گوید که تجربه بیشتری بازیابی از تاثیر COVID-19 از آن تا به حال در ابتدا پیش بینی و مدیریت خود را برای بهینه سازی مصرف, حتی اگر خرید و فروش دستگاه های مانند تلفن های هوشمند شد و از سال گذشته است.

سامسونگ انتظار دارد که فروش گوشی های هوشمند به افزایش سه ماهه آینده با توجه به راه اندازی توجه داشته باشید کهکشان 20 و ناشناس تاشو گوشی به احتمال زیاد به بیرون درز Galaxy Z برابر 2. صفحه نمایش آن کسب و کار است که منابع پانل برای دیگر سازندگان دستگاه شاهد کاهش تقاضا بود اما افزایش درآمد ناشی از "یک زمان به دست آورید." این قابل درک است که یک جبرانی پرداخت از اپل پس از شرکت آمریکایی دستور داد کمتر آیفون پانل از انتظار; بلومبرگ اشاره می کند که تحلیلگران میخکوب کردن محکم کردن مقدار در حدود 1.1 تریلیون وون ($924 میلیون).

سامسونگ همه مهم تراشه کسب و کار است دیدن نتایج مختلفی در طول این بیماری همه گیر. تغییر به کار از خانه به معنی تقاضای قوی برای درام استفاده در مراکز داده ها و رایانه های شخصی اما در دستگاه های تلفن همراه. این یک داستان مشابه با NAND که در آن سرور SSD فروش در حال رشد به عنوان ابر استفاده افزایش می یابد اما فازها و کاهش فروش گوشی های هوشمند به معنی کلی ذخیره سازی محموله در حال پایین. هنوز نیمه هادی تقسیم بندی کلی برای اختصاص دو سوم از سامسونگ سود عملیاتی در سه ماهه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن